Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Практичні зауваження




У файлі goto_tst.cpp

Інструкція goto

Інструкція goto — найбільш примітивний спосіб зміни нормального ходу виконання програми. Це безумовний перехід до довільної поміченої інструкції в тілі функції. У більшості робіт за сучасною методологією програмування інструкція goto розглядається як шкідлива конструкція, оскільки вона може зруйнувати усі корисні структури, що надаються іншими механізмами управління логікою виконання (for, while, do, if і switch).

Мітка — це ідентифікатор. При виконанні інструкції goto, що має вигляд

goto мітка;

управління безумовно переходить до поміченої інструкції. Ось приклад:

if (d = = 0.0)

goto error;

else

ratio = n / d;

………..

error: error << "ПОМИЛКА: Ділення на нуль!\n"';

І інструкція goto, і відповідна їй мітка повинні знаходитися в тілі однієї функції. Взагалі, goto краще не використовувати.

Використання простої логіки виконання програми істотно для написання вільного від помилок коду. У C++ існує безліч способів вплинути на процес виконання, тому написати розгалужений код легко.

Уникайте використання інструкції goto. Вона не так вже потрібна. Замість неї для передачі управління застосовуйте break, continue або assert, залежно від контексту. Фрагмент

//погано!

while (условие1){

if (условие2)

goto exit;

……..

}

exit:

рівнозначний

//краще

while (условие1){

if (условие2)

break;

…………

}

Застосовуйте інструкцію while замість інструкції for в тих випадках, коли при ітераціях змінна циклу не збільшується:

while (умова){

………..

}

прийнятніше, ніж

for '(; умова;){

…………..

}

Раджу не використовувати сучасну можливість оголошення локальної змінної в інструкції for, оскільки це може привести до помилки на старих системах.

Уникайте приведення типів, а там, де це необхідно, застосовуйте нові надійні перетворення, такі як static_cast<>.

У програмах на С директиви define використовуються для створення макро, що дозволяють уникнути накладних витрат на виклик функції. У C++ використовувати const і inline набагато прийнятніше, ніж «еквівалентні» макро define.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 282; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.