КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Структура програми, функція main без параметрів
Include Рядкові константи Константа - це величина, яка не змінюється протягом виконання всієї програми Цілі константи: 1389, 196, 0, - 1024 Дійсні константи: 2.1324, 1.65e-28,.123E21. Константи у восьмирічній системі 012, 0765 Константи у шістнадцятирічній системі 0x12, 0x1ABC, 0xFFF Символьні константи: 'A ', '5 ', '\n ','\0xdddd' "Рядкові константи", "Hello "!, "12345", "C++". Іменовані константи. Загальний вигляд іменованої константи: const int a=10; const pi=3.14.15926;
Назва константи значення
M_PI π M_PI_2 π/2 M_PI_4 π/4 M_1_PI 1/π M_2_PI 2*π M_1_SQRTPI 1/√π M_2_SQRTPI 2/√π M_E E M_LOG2E log(e) M_LOG10E log10(e) M_LN2 Ln(2) M_LN10 Ln(10) M_SQRT 2√2 M_SQRT_2 √2/2
Коментар - це фрагмент тексту який призначено для пояснення програми або окремих фрагментів. Коментар записують: /* /* качан коментарю коментар може бути записаний у декількох стрічках */ */ кінець коментарю // // коментар записаний в одній стрічці ##include //опис бібліотек void main() //головна функція { тіло програми; } На приклад:
##include void main() { cout<<"моя деручи програма мовою сі!\n"; }
У мові програмування C++ структура також володіє об' єктно - орієнтованими можливостями. По суті, класи і структури можна назвати "близькими родичами". За одним винятком, сморід взаємозамінні, оскільки структура також може містити дані та програмні коди, які маніпулюють цими даними так само, як і це може робити клас. Єдина відмінність між С++-структурою і С++-класом полягає у тому, що за замовчуванням членуй класу є закритими, а членуй структури - відкритими. У іншому ж структури і класи мають однакове призначення. Насправді відповідно до формального синтаксису мови програмування C++ оголошення структури створює тип класу. Розглянемо приклад використання структури з властивостями, подібними до властивостей класу. Код програми 1. Демонстрація механізму використання структури для створення класу ##include <vcl> ##include <iostream> // Для потокового введення-виведення ##include <conio> // Для консольного режиму роботи using namespace std; // Використання стандартного простору імен struct myStruct { // Оголошення структурного типу int Put(); // Ці членуй відкриті (public) void Get(int d); // за замовчуванням. private: int c; }; int myStruct::Put() { return c; } void myStruct::Get(int d) { c = d; } int main() { myStruct Obj; // Створення об' єкта структури Obj.Get(10); cout << "c= " << Obj.Put() << endl; getch(); return 0; } У цьому коді програми визначається тип структури з іменем myStruct, у якій функції -члени Put() і Get() є відкритими (public), а член даних c - закритим (private). Зверніть увагу на ті, що у структурах для оголошення закритих членів використовують ключове слово private. У наведеному нижче прикладі показане еквівалентну програму, яка використовує замість типу struct тип class.
Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 425; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |