КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Атрибути класу
UML: діаграми класів. UML: діаграми взаємодії. UML: діаграми послідовності.
Діаграма класів (class diagram) служити для представлення статичної структури моделі системи в термінології класів об' єктно - орієнтованого програмування. Клас (class) в мові UML служити для позначення безлічі об' єктів, які мають однакову структуру, поведінку і стосунки з об' єктами з інших класів. Графічно клас зображається у вигляді прямокутника, який додатково може бути розділений горизонтальними лініями на розділи або секції. У цих розділах можуть вказуватися ім 'я класу, атрибути (змінні) і операції (методи).
Обов'язковим елементів позначення класу являється його ім 'я. На початкових етапах розробки діаграми окремі класи можуть позначатися пробачимо прямокутником з вказівкою тільки імені відповідного класу. У другій згори секції прямокутника класу записуються його атрибути (attributes) або властивості. Шкірному атрибуту класу відповідає окремий рядок тексту, який складається з квантора видимості атрибуту, імені атрибуту, його кратності, типу значень атрибуту і, можливо, його початкового значення: <квантор видимості><ім 'я атрибуту>[кратність]: <тип атрибуту> = <початкове значення>{рядок- властивість} Квантор видимості може приймати одне з трьох можливих значень і, відповідно, відображається за допомогою спеціальних символів: Символ "+" означає атрибут із зоною видимості типу загальнодоступний (public). Символ "#" означає атрибут із зоною видимості типу захищений (protected). І, нарешті, знак "-" означає атрибут із зоною видимості типу закритий (private). Квантор видимості може бути опущень. У цьому випадку його відсутність просто означає, що видимість атрибуту не вказується. Ця ситуація відрізняється від прийнятих за умовчанням догод в традиційних мовах програмування, коли відсутність квантора видимості трактується як public або private. Ім 'я атрибуту є рядком тексту, який використовується як ідентифікатор відповідного атрибуту і тому має бути унікальною в межах цього класу. Ім 'я атрибуту є єдиним обов'язковим елементом синтаксичного позначення атрибуту. Кратність атрибуту характеризує загальну кількість конкретних атрибутів цього типу, що входять до складу окремого класу. У нотації UML тип атрибуту іноді поклад від мови програмування, якові передбачається використати для реалізації цієї моделі. У простому випадку тип атрибуту вказується рядком тексту, що має осмислене значення в межах пакету або моделі, до яких відноситься даний клас. Початкове значення служити для завдання деякого початкового значення для відповідного атрибуту у момент створення окремого екземпляра класу. Якщо початкове значення не вказане, то значення відповідного атрибуту не визначене на момент створення нового екземпляра класу. Підкреслення рядка атрибуту означає, що відповідний атрибут може приймати підмножину значень з деякої області значень атрибуту, визначуваної його типом. Ці значення можна розглядати як набір однотипних записів або масив, які в сукупності характеризують кожен об' єкт класу. Наприклад, якщо деякий атрибут завдань у виді форма: Прямокутник-це означатиме, що усі об' єкти цього класу можуть мати декілька різних форм, кожна з яких є прямокутником. Рядок- властивість служити для вказівки значень атрибуту, які не можуть бути змінені в програмі при роботі з цим типом об' єктів. Фігурні дужки якраз і означають фіксоване значення відповідного атрибуту для класу в цілому, яку повинні приймати усі новостворювані екземпляри класу без виключення. Це значення береться за початкове значення атрибуту, яку не може бути перевизначене в подальшому. Відсутність рядка- властивості за умовчанням трактується так, що значення відповідного атрибуту може бути змінене в програмі.
Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 3867; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |