Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Представницьке сприйняття ділової людини




Перевірка створеного іміджу

Оволодіння гарними манерами.

Підкреслювання переваг та маскування недоліків зовнішності.

Підвищення самооцінки.

Етапи формування іміджу

Імідж ділової людини. Основні правила формування позитивного іміджу

Імідж - це не лише зовнішній образ, який маскує реальну сутність індивіду. Зовнішній вигляд - це лише стиль, обумовлений внутрішнім складом особистості людини.

 

Чим привабливіший імідж, тим вищий професійний авторитет та суспільна репутація людини чи фірми, в якій вона працює чи яку очолює.

Самооцінка – це оцінка власних вчинків, властивостей, переконань, мотивів. У зарубіжній психології самооцінка – це особиста компетентність.

Знижена самооцінка сковує людину, завищена – пов’язана із переоцінкою своїх можливостей, не дозволяє об’єктивно оцінювати ситуацію і себе в ній.

 

Це можна зробити різними способами, починаючи з підтримання хорошої спортивної форми та закінчуючи використанням декоративної косметики.

 

3. Формування вмінні носити гарний одяг.

Елегантність позитивно сприймається оточуючими.

 

Гарні манери передбачають уміння спілкуватись, доброзичливість, привабливість, привітність.

 

5. Виховання внутрішніх якостей: заповзятливості, сміливості, цілеспрямованості, творчого ставлення до дійсності.

Можна спробувати розіграти з друзями чи родичами якусь професійну ситуацію і розпитати про враження, яке справили на них ваша зовнішність, манери, засоби спілкування. Можна попросити зняти все це на відео, зроби фото, а потім критично оцінити свій зовнішній вигляд, ходу, манери, жести.

При першій зустрічі з людиною передусім звертають увагу на її одяг. Якщо він свідчить про невибагливий смак, низьку культуру, неповагу до себе та оточення, то від такої людини мало хто сподіватиметься конструктивної співпраці.

Манера одягатися значною мірою визначається індивідуальними психологічними особливостями людини. Тому одяг людини повинен відповідати її внутрішньому змісту.

Зовнішній вигляд може багато сказати про людину. Як показують соціологічні дослідження, у 85 випадках із 100 перше враження про людей створюється за їх зовнішнім виглядом. Отже, навіть розумній порядній людині слід бути уважною до свого вигляду, якщо вона хоче мати добрі стосунки з оточенням.

У минулі часи одяг відображав належність людини до певної соціальної групи, професії. У багатьох випадках форма одягу строго регламентувалась, і ніхто не смів її порушувати. Особливо суворі вимоги були при дворах.

У наш час вимоги до одягу не такі категоричні. Але й тепер в розвинутих демократичних країнах, а такою прагне стати Українська держава, керівники фірм, офісів надають великого значення зовнішньому виглядові своїх працівників. Практика показує, що до акуратно одягнених людей виявляється більш уважне ставлення оточуючих.

Часто людині вистачає одного погляду для висновку про особистість партнера по спілкуванню, оскільки його манери, постава, хода, одяг, прикраси дають багато різноманітної інформації про характер, ставлення до себе, навіть про ділові якості. Всі ці елементи свідчать про зовнішню культуру особистості.

Мистецтво вдягатися полягає у виборі одягу, відповідного до певної ситуації, та підборі його ансамблю. Першою вимогою є доречність. Кожний вид одягу має своє функціональне призначення. Так, джинсовий костюм зручний для туризму, відпочинку і недоречний у театрі чи на офіційному прийомі. У дорогому костюмі-трійці не варто їхати на риболовлю. Недоречне також поєднання різностильових елементів одягу, наприклад, до вечірньої сукні не пасують кросівки, а джинси — до класичного піджака. Ансамбль одягу — це гармонійне поєднання його елементів за призначенням, кольоровою гамою, стилем, пропорціями, елегантністю і зручністю, характером і віком людини.

Кольорову гаму слід підбирати з урахуванням усіх деталей одягу. їх поділяють на основні (сукня, костюм, пальто, плащ) і додаткові (взуття, капелюх, шарф, сумочка, рукавички, прикраси). У костюмі можна використовувати не більше двох-трьох кольорів, а колір основної деталі повинен контрастувати з додатковими. У жіночому одязі гармонують червоний і білий кольори, червоний, Кожен може одягатись, як він вважає за потрібне. Але саме це робить людину відповідальною за свій зовнішній вигляд. Широкий вибір одягу дозволяє кожному повною мірою виявити свій смак. Однак чимало ситуацій сучасного життя вимагають певної форми одягу. Це, найперше, протокольні заходи. Прото-наприклад, не дозволяє жінці з'явитися на офіційному прийомі в міні-спідниці. Винятком з правил було вручення американці Мері Куант у 1966 р. ордена Британської імперії за моду носити міні-спідницю. На церемонії в Букінгемсько-му палаці авторка моди на міні-спідниці була в цьому одязі, зовсім несумісному з придворним етикетом.

Непоодинокі випадки, коли чоловіків чи жінок, які приходили до послів у різних справах, але були одягнені в потерті джинси, шорти або міні-спідниці, не допускали в посольства. Прийнято не пускати в ресторани відвідувачів у шортах, без краватки.

Підвищені вимоги до одягу людей, які відправляються до театру, на концерти класичної музики і, звичайно, на офіційний прийом. Строгим має бути одяг для відвідування заходів, які поєднують у собі святковий і офіційний характер. Це, зокрема, урочисті засідання, ювілейні концерти, в яких беруть участь державні діячі, посли, зарубіжні гості. Поєднання кольорів у чоловічих костюмах консервативніші, однак і тут можливі варіанти. «Гра» кольорів можлива при виборі краватки й шкарпеток (табл. 1).

 

Рекомендована гама кольорів чоловічого одягу
Костюм Сорочка Краватка Туфлі Шкарпетки
Чорний Біла Сріблясто-чорна, чорно-червона, темно-червона Чорні Світло-сірі, чорні, темно-фіолетові
Сірий Біла, світло-рожева, кремова, «слонової кістки» Будь-якого кольору Чорні Чорні
Блакитний Біла, «слонової кістки» Сіро-червоно-бордова Чорні, темно-коричне­ві Сірі, бордові
Синій,темних тонів «Слонової кістки»,світло-рожева Червоно-зелено- коричнева Коричневі Коричневі
 
 
Пісочний Світло -блакитна,рожева Темно-синя, зелена, бордова, червоно-чорна Світлокоричневі Світло-блакитні
 
Світлокорич- невии Біла, рожева, тютюнова Зелена, бордова, зелено-коричнева, червоно-чорна Кавові,червоно-чорні, коричне­ві Бордові

 

Існує кілька стилів одягу: спортивний, «мілітарі», діловий тощо. Спортивному стилю властивий вільний покрій. Як правило, це піджаки з накладними кишеня­ми, широкі штани або штани-бриджі, різноманітні фут­болки тощо. Для стилю «мілітарі» характерне викорис­тання захисної кольорової гами, простої грубої ткани­ни, подібної на військову, аплікації й нашивки, багато накладних кишень, штани-бриджі тощо.

Покрій ділового одягу консервативніший: одно- або двобортний піджак, прямі штани. Обов'язкова для та­кого костюма краватка, відповідними мають бути тка­нина і кольорова гама деталей. Саме такого стилю має дотримуватися ділова людина.

При виборі одягу слід враховувати і особливості фі­гури.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 960; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.