КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Мистецтво Венеції
Архітектура Високого Відродження Рим як центр Високого Відродження в Італії. Введення ордера як основного масштабного елемента архітектурних рішень. Видання Вітрувія і розвиток теоретичної бази нового стилю. Донато Браманте (1444-1514) - провідний архітектор Високого Відродження. Роботи Браманте у Римі. Темп'єтто у монастирі Сан П’єтро інМонторіо - завершене втілення ідеї ренесансного центричного храму. Проект та будівництво собору св. Петра і реконструкція Ватиканського палацу. Антонів да Сангалло (1485-1546). Будівництво палаццо Фарнезе та собору св. Петра. Своєрідність художньої культури Венеції. Пізнє оформлення ренесансних тенденцій. Стійкі готичні та візантійські ремінісценції в архітектурі та образотворчому мистецтві. Тип венеціанського палаццо (Палаццо Дожів). Розвиток реалізму в творчості Якопо Белліиі (1400-1470). Антоиелло да Массіна (1430-1479) та його значеним для розпитку венеціанської школи живопису. Творчість братів Белліні — Джентіле (1429-1507) і Джованні (1430-1516). Джованні - визначний майстер венеціанського живопису XV ст. Його роль у розвитку традицій венеціанського колоризму. Мистецтво Високого Відродження у Венеції. Розквіт гуманізму у Венеції XVI ст., успіхи книгодрукування. Венеціанський живопис початку століття. Джорджоне (1476-1510) та його картини «Мадонна Кастельфранко», «Юдіфь», «Гроза», «Спляча Венера». Зв'язок людини і природи, тонкість колористичних рішень, нове розуміння пейзажу. Гуманістична сутність мистецтва Джорджоне. Тиціан Вечелліо (1477-1576) як найбільш визначний представник венеціанської школи живопису. Реалістичний та життєствердний характер його мистецтва. Життя і творчість Тиціана. Його ранні твори: «Любов земна і небесна», «Вакханалія», «Свято Венери», «Вознесіння Богоматері», «Мадонна Пезаро» та іп. Твори середнього періоду - «Венера Урбінська», «Даная», портрети «Іполітто Римінальді», папи Павла III, Карла V, ГГєтро Аретіно. Зростання в них психологізму. Віддзеркалення кризи культури Відродження в мистецтві пізнього Тиціана: риси драматичного неспокою, відхід від гармонійної ясності класичного стилю. «Оплакування Христа», «Св. Себастьян». Колорит Тиціана та ійого живописна манера. Вплив Тиціана на подальший розвиток західноєвропейського живопису.
Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 756; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |