КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Предмет и методы ТГП
123.... 17 ғ. Франциядағы борокко стилiндегi интерьер сипаттамасыA) люстра, ою, мрамор қабырғасы, жапсырма әшекейлер 18 ғасырда сән журналы қызметiн қандай баспа орындады?A ) тiгiншiлердiң адрестерi мен күн тiзбек 1925-1929 ж әйелдердiң жаңа сұлулық идеалы.A) ер бала - әйел, жiңiшке, ұзын аяқты 1947-1962 ж киiмнiң түрi.A) қынамалы, кең белдемшелi тiзеден төмен көйлек жағасы бантпен ІІІ,SSS…… Iшкi дамбалды қазақтар қандай матадан тiккен?A) ақшыл мақта матадан Iшкi көйлектi қазақтар неден тiккен?A) ақшыл мақта матадан S-тәрiздi силуэттi көйлек қай кезеңге жатады?A ) модерн ХХХ..... XII-XIV ғғ 1 жартысындағы Батыс Европа костюмының құрылысының ерекшелiктерi. A) ұзын, қынама белдi, үш тiгiстi XIV ғ. сырт киiм қандай болды? A) ұзын упелянд, төменгi енi 7 м-ге дейiн, жеңнiң енi 3м. XIV ғ. Француз әйелдерiнiң көйлектерiнiң құрылысы мен формасы. A) мойындары ашық, үстiңгi көйлек белден кеңейген, кеудешесi төмендедi, жеңдерi буф пiшiндес XIX ғ аяғында - XX ғ басында қазақтар матадан киiм тiккен?A) мақта матадан XIX ғ бiрiншi жартысында қазақтардың камзолының пiшiнi қандай?A) туника тәрiздi XIX ғ киiмнiң конструктивтiк шешеiмiн қалай тапты?A) математикалық есептеу арқылы XIX ғ костюмге антикалық әсер етуi.A) түстiк шешiмде, платсикалық сызықтар XIX ғ қазақтардың камзолының пiшiнi.A) қынамалы XIX ғ қандай стиль пайда болды?A) классицизм XIX ғ пайда болған жаңа ерлер киiмi.A) гольф аталатын қысқа шалбар, жеңiл курткалар XIX ғ. Француз революция кезеңiндегi киiмнiң түстерi.A) ақ, қызыл көк XIX-XX ғғ киiмдi құрастыру әдiстерi.A) өлшеу және пропорциональды-өлшеу XV ғ. бургундық моданың әшекейi. A) саусақтарда 20 сақинаға дейiн киген XV ғ. Итальяндықтардың аяқ киiмi .A) «аю табан» кең тұмсықты жұмсақ терiден аяқ киiм XV ғ. киiмiнiң салмағы. A) 25-40 кг дейiн XV ғ. Флорентиялық әйелдер киiмi.A ) симара-сыртқы көйлек, мехпен өңделген жiбек муфта XVI ғасырдағы әйелдер киiмiнiң құрылысының ерекшелiгi .A) корсет пайда болды XVII ғ ерлер киiмi.A ) жюстокор, панталон, камзол, шұлық XVII ғ Еуропада пайда болған стиль. A) барокко XVII ғ. Барокко кезеңiндегi әйелдер костюмының композициялық орталығы. A) бел XVIII ғ аяқ жағында Францияда әйелдер костюмында англиялық моданың таралуы.A ) «англез» көйлегi, алжапқыш, карако, фрачки XVIII ғ бас киiмдер.A ) шляпа XVIII ғ әйелдер аяқ киiмдерiнiң түстiк топтасуы.A) қара туфли - әсемдiк, қоңыр түстi - серуендеуге, қызыл және ақ - бай әйелдердiң туфлиi XVIII ғ әйелдердiң шашын сәндеуi.A ) биiк, өте көп локондар, парик XVIII ғ киiмнiң жаңа формалары.A) фрак, сюртук XVIII ғ костюмдердiң әшекейлерi.A) шiлтерi, түймелер, брелоки XVIII ғ қазақтар сыртқы дамбалды неден тiккен?A) терiден және түйе жүнiнен XVIII ғ пайда болған қандай стиль?A ) Рококо XVIII ғ. Франция ерлер киiмiнiң декоры.A) жейделер шiлтерi манжетпен және биiк жабомен әсемделген XVIII ғ. Франциядағы әйелдердiң англиялық көйлегi.A) полонез XV-XVI ғ. Испандық ерлер киiмi. A) бөкселi штандар, шар тәрiздi формалы, жейде, колет XV-XVI ғ. Германдықтардың киiмi. A) колет, штандар, бас киiмдер өте көп жерiнен тiлiнген XV-XVI ғ. ерлер сырт киiмiнiң жаңа түрi. A) шаубе XV-XVII ғғ Франция әйелдерiнiң киiмiнiң формасы. A) барабан, цилиндр тәрiздi белдемшелер қатты бүрмеленген ХIХ ғ аяғында киiмге не әсер еттi?A ) соғыс ХIХ ғ аяғындағы пайда болған костюмге қоысмша.A ) қолғаптар, муфта, сумка ХIХ ғ пайда болған әр түрлi ассортимент.A) ертенгiлiк, серуендеуге, түскi және кешкi киiмдер ХХ ғ 40-шы жылдағы киiмдер.A ) ұзындығы тiзеге дейiн, иығы биiк және кең, белi тартылған, әскери - спорттық формалы ХХ ғ қандай стиль болды?A ) модерн XX ¬.маталарының суретi және талшық құрамы.A ) зығыр, мақта маталар, жасанды жiбек, твид, трикотаж XX ғ - 20-шы жылдарындағы «сән королевасы» кiм болған.A) Габриэль Шанель XX ғ ерлер киiмi.A ) пиджак - френч, краги, голифе, реглан пiшiмдi жұмсақ плащ XX ғ әйгiлi маталар түрлерi.A ) жоржет, крепдешин, трикотаж, мауыт ААА...... Адам киiмнiң бастаушы түрi -... A) денесiн татуировкалау Адамның жеке ерекшелiгiнiң негiзгi көрсеткiшi A) костюм Алғашқы қауым адамының киiмдерiнiң негiзгi түрлерi. A) белдiк пен алжапқыш Алмалы-салмалы әшекейлерге не жатады? A) бiлезiк, сақина, жүзiктер Алынбайтын әшекейлерге не жатады? A) матаның суретi, декор Ампир стилi қай ғасырда пайда болды?A) XIX ғ. Ампир стилi қандай бейнелермен рухтандырылған?A ) антикалық бейнелермен Ампир стилiнiң классицизм стилiнен айырмашылығы.A) статикалығымен, сәндiлiгiмен, жарықтығымен Ампир стилiндегi аяқ киiмдер.A) жайпақ, кiшкентай тақалы терiден туфли және етiк Ампир стилiндегi бас киiмдер.A) биiк шляпалар, капорлар, шляпа-ток Ампир стилiндегi ерлер костюмы.A) фрак, панталон, редингот, сюртук Ампир стилiндегi әйелдер костюмы.A) спенсер, редингот Ампир стилiндегi әшекейлер.A ) рюши, кесте, шелтерiлер, бүрмелер Ампир стилiндегi жеңнiң түрi.A ) фонарик - жең кең манжетпен Ампир стилiндегi костюм силуэтi қаншай пiшiнге ұмтылады?A ) цилиндр, колонна тәрiздi Антикалық өнердiң шабылушылар мен қосылу кезiнде қандай стиль пайда болды? A) романдық Аң терiсi нелiктен тiлiктерге бөлiнген? A) киiмдi денеге бекiту үшiн Ассириицтердiң бас киiмдерi. A) қалпақ «тинара-кидарис» Ассиро-Вавилондықтар қандай бояудың құпиясын бiлген? A) пурпурлық Ассиро-Вавилондықтардың киiмiнiң конструктивтiк пiшiндерi. A) тұтас Ассиро-Вавилондықтардың маталарының түстерi. A) қызыл, күлгiн, пурпур, көк, көгiлдiр, сары Ассиро-Вавилондықтардың ұлттық ерекшелiктерi. A) шашақ Ассиро-Вавилондықтардың аяқ киiмiнiң негiзгi түрлерi .A) арты жабық терi сандалдар Ассиро-Вавилондықтардың киiмiнiң негiзгi түрлерi. A) көйлек «канди», «конас-плащ» Ассиро-Вавилондықтардың мiнез құлқыA) қаттылық және дөрекшiлiк Ассиро-Вавилония киiмi немен сипатталады? A) дөректiлiгiмен, шашағымен, терiмен Ассиро-Вавилония киiмiнiң египеттiк киiмiнен айырмашылықтары. A) көзге бiрден түседi, денеге жанаспайды, аңның терiсiнен тiгедi Ассиро-Вавилония костюмiнде қандай әшекейлер қолданылған? A) шашақ Ассиро-Вавилонияда киiмнiң қандай өлшемiмен әлеуметтiк жағдай анықталады? A) канди көйлегiнiң ұзындығымен Ассиро-Вавилонияны кiм басқарды? A) әскерi және бюрократтық аппаратымен жауыз монарх Ассиро-вавилонияның ерлер фигурасының ерекшелiгiA) қысқа бой, шымыр дене, бет әлпетi iрi, керемет шаш Ассиро-Вавилонияның патшасының жамылғышы қалай аталады ?A) конос БББ...... Бiздiң ғасырға дейiнгi Ежелгi Египеттiң тарихының негiзгi кезеңдерi. A) ежелгi, ортаңғы, жаңа хандық және кеш қалған кезең Бiрiншi Сән үйлерi қай ғасырда пайда болды?A) XIX ғ - 70 жылдары Францияда Барокко стилiнiң жалпы сипаттамасы.A ) сәндi, салтанатты, әсемдi, қарама-қарсы Барокко стилiндегi аяқ киiмдер.A) туфли, етiк жоғарыға немесе төмен қайырылған қонышымен Барокко стилiндегi еркектердiң бас киiмi.A) кең жиектi шляпа, қауырсын қанатымен әшекейленген Барокко стилiндегi әйелдер көйлегiнiң ерекшелiгi.A ) үлкен шiлтерi жаға және үлкен амнжета Барокко стилiндегi әйелдердiң бас киiмдер.A) бас киiм көбiнесе кимеген Барокко стилiндегi әйелдердiң киiмi.A ) Iшкi көйлек-котт, сыртқы көйлек-роб Барокко стилiндегi шашты сәндеу, әшекейлер.A ) сәндi шаштар 50-60 см-ге дейiн көтерiлдi, фонтан тәрiздi Барокко стилiндекгi ерлер эстетикалық идеалыA ) бикештермен жақсы қарым-қатынаста, ақыл, қулық Батыс Европаның әйелдер сұлулығының эстетикалық идеалы .A) мадонна, богоматерь Батыс Европаның ортағасыр еркектерiнiң сұлулық идеалы. A) аскет адам, жер өмiрiнiң қызығынан безген Бекiту орнына байланысты киiмнiң түрлерi?A) Иық және бел киiмi Борокко, рококо стилiнде аяқ киiм қандай матадан жасалынды?A) парча, барқыт, жiбек Босанған әйелдер қандай бас киiм киген?A) кимешек Брыжжа жаға қандай елдiң киiмiнде болды? A) қайта өрлеу дәуiрiндегi испан костюмiнде Брыжжа жаға қандай жағаға өзгерген? A) үлкен тiк веер тәрiздi жағаға ВВВ....... Ватто бүрмелi көйлек.A ) кунтуш Византия еркектерiнiң киiмдерi. A) туника, шалбар, далматик, лорум, пенула Византия әйелдерiнiң киiмдерi. A) туника, стола, далматик, пенула, мафорий, плащ-мантия Византия империясының дiнi. A) христиандық Византия киiмiнiң ою-өрнектерi. A) геометриялық, өсiмдiк, аңдардың сурет раппорт 30-40 см Византия костюмы адам денесiне қандай форманы берген? A) цилиндр Византиядағы тоқымашылық өнер, маталардың түрi. A) жiбек, жүн, парча, алтын суреттi алтабас ГГГ……. Гиматий, оның өлшемдерi, бекiту тәсiлдерi .A) өлшемi 1,7х4 м, денеде әр түрлi тәсiлмен бүрмеленген Готика кезеңiндегi Европалық костюмының құрылысының ерекшелiгi. A) қынамалы, ұзын, бай Готика кезеңiндегi пайда болған маталардың жаңа түрлерi. A) жiбек, бархат, жүн мата Готика стилiндегi аяқ киiм.A ) үшкiрленген тұмсықты, 70 см дейiн, пигаш аяқ киiм Г-тәрiздi кескiндi киiм қандай стильге жатады? A) готикалық Г-тәрiздi кескiндi қалай жасаған? A) iшке жастық - босы қойған ДДД……. Джинсалар эрасы қай жылдары басталды?A ) 1968 ж. Диско стилiнiң сипаттамасы.A) әдеттегiден тыс таңқаларлық жастар стилi ЕЕЕ....... Египеттiк костюмының түс шешiмi A) ақ, сары-сұр, көк, қоңыр-қызыл, жасыл Египеттiктердiң аяқ киiмiнiң негiзгi түрлерi. A) белдiктердiң көмегiмен аяққа байланатын сандалдар Египеттiктердiң бас киiмiнiң негiзгi түрлерi. A) қос тәж, танғыш, лотос гүлiмен телпек Ежелгi Ассиро-Вавилонияның территориясы.A ) Тигр және Ефрат өзендерiнiң атырауында орналасқан Ежелгi гректердiң аяқ киiмдерi. A) сандалии Ежелгi Гректердiң костюмiндегi бүрмелер түрлерiA) түтiк, органдық, каткаттық, сәулелiк Ежелгi Греция антикалық костюмiнiң пластикалық негiзi не? A) бүрмелер Ежелгi Греция әйелдер киiмi - диплодион қандай болды? A) хитонның барлық енi бойынша кеуде астында қайырма Ежелгi Греция әйелдерiнiң негiзгi аяқ киiм түрiA ) сандал, жұмсақ туфли және жартылай етiк Ежелгi Греция киiмндегi фибула деген не? A) тоға-түйрегiш Ежелгi Греция костюмының маталары. A) жүн және зығыр маталар Ежелгi Греция костюмының негiзi. A) драпировка Ежелгi Греция костюмының ою-өрнектерi. A) ритмикалық, раппорт көлденең тұрғызылған Ежелгi Греция костюмының түрлерi .A) хитон, гиматион, пеплос, хламиди Ежелгi Грецияда қандай ерлер киiмi хитон деп аталды? A) зығырдан немесе жүннен төменгi киiм Ежелгi Грецияда политикалық құрылыс негiзгi болып не табылады? A) демократия және құлиеленушiлiк Ежелгi Грециядағы ең сипатты сандал түрiA) иподимат Ежелгi Египет адамдарының кәсiптерi. A) жер өңдеу, мал шаруашылығы және әр түрлi қол өнер Ежелгi Египет өнерiндегi дiннiң ролi. A) күштi Ежелгi египеттiктердiң ал жапқысшыA) схенти Ежелгi Египеттiң негiзгi таптық қоғамдары .A) құл иеленушi, еркiн шаруалар, құлдар, қалалықтар Ежелгi Египеттiң саяси құрылымы. A) Фараондар (перғаундар) және әскерлермен деспоттық (жауыз) монархтар басқарды Ежелгi костюмның қорғау және символикалық элементтерi. A) өлген аңдардың сүйектерi, тiстерi, құстың қанаттары Ежелгi Патшалық кезеңiндегi египеттiк костюмының негiзгi түрлерi. A) схенти, калазирис Ежелгi Рим әйелдерiнiң шаштары... A) каркасқа бекiтiлген бұйраланған биiк шаш Ежелгi Рим кедейлерiнiң костюмы... A) дөрекi жүн матадан Ежелгi Рим костюмының маталары. A) жүн мата, зығыр мата, жiбек мата, парча Ежелгi Рим тарихы қандай ғасырлардан тұрады? A) III -Vғ. б.э.д. Ежелгi римдiктердiң тога плащiнiң әсемдiлiгi неден тұрды? A) оның ақшылдығы мен күлтеленуiнде Ежелгi Римде киiм сәндiк туниканы киген?A ) полководец-триумфатор Ежелгi Римде қандай киiм сырт киiмге жатады? A) тога плащы Ежелгi Римдегi ерлер киiмi... A) туника және тога Ежелгi Римдегi әйелдер киiмi...A ) туника, палла, пенула, стола Ежелгi Римдегi пайда болған жаңа киiм ...A) далматик Ежелгi Римнiң саясат құрылымы. A) әскери мiнездi құлиеленушi мемлекет Ежелгiде дененi маймен, балшықпен жағу не үшiн керек болған? A) Құрт құмырсқаның шағуынан, нашар ауа - райынан сақтау Ежелгiде матаның суретiнiң негiзi болып не қабылданды? A) өрнек, татуировка Ерлер гардеробының функционалдылығының кеңеюi.A) өсiмдiк суреттi жейделер, галстук, жұмсақ курткалар Ерлер Египет киiмiнiң негiзгi түрлерi .A) схенти Ерлер киiмiнiң негiзгi кескiндерi. (Ортағасыр кезеңi) A) қынама, бел сызығы қиылған Ерте ортағасыр кезеңiнiң әйелдер костюмы.A ) туника, блио, плащ-мантия, қысқа жилет Ерте ортағасырлық кезеңiндегi ерлер киiмiнiң негiзгi түрлерi (VI-XII ғғ). A) блио, шоссы, сюрко, туника Ерте ортағасырлық кезеңiндегi костюмнiң түстерiA) Ашық, қарама-қарсы түстер ӘӘӘ....... Әйелдер Египет киiмiнiң негiзгi түрлерi. A) калазирис Әйелдер камзолы қалай түймеленген? A) металл тоғасымен, күмiс түймемен Әйелдер киiмдегi карсеттiң жойылуы қай кезеңге жатады?A ) 1913ж. Әйелдердiң англиялық костюмы қай кезеңде пайда болды?A) 1870 - 1890 жылдарда Әр кезеңдегi жалпы өнерлiк стильдiң өзгеруi неге байланысты. A) әсемдiк идеал, табиғаттың және социалды жағдай Әр түрлi көркемдiк стильдiң механикалық қосылуы.A) эклектизм Әшекейлердiң түрлерi (Қазақ ұлттық киiмi).A) алқа, жүзiк, сақина, сырға, кесте, шашақ, тоға Әшекейлердiң формасы неге байланысты? A) Адам денесiнiң бөлiктерiнiң формасына ЖЖЖ....... Жаңа Патшалық кезеңiндегi египеттiк костюмының негiзгi түрлерi. A) нарамник, покрывало Жапсырмалы киiмнiң пiшiнi A) саңлау және ашпалы Жас қазақ қыздардың шашын сәндеуA ) екi өрiмге бөлiнген шаш Жүзiк, моншақтардың формасына не әсер еттi? A) адам денесiнiң формасы ККК....... Кешкi ортағасырлық кезеңiнiң әйелдер киiмi .A) туника, котт, сюрко, плащ Кешкi ортағасырлық кезеңiндегi ерлер киiмiнiң негiзгi түрлерi A) блио, шоссы, сюрко, нарамник - мипарти Киiм дегенiмiз не? A) эстетикалық және утилитарлық мiндеттi орындайтын бұйым комплексi Киiмдегi жалпы стильдiк бағытталу немен көрсетiледi?A ) киiмнiң пiшiмiмен, әшекейлерiмен, түрiмен Киiмнiң алдында не болды? A) Татуировка, дененi бояу Киiмнiң ежелгi түрi? A) Бүрмеленген киiм Киiмнiң және бас киiмнiң ұзартылған формасы қай стильге жатады? A) готикалық Киiмнiң құрама бөлiктерi: A) көйлек, шалбар, белдемше, пальто және т.б. Киiмнiң мини ұзындығын кiм ұсынған?A) А.Курреж Киiмнiң тәжiрибелiк мiндетi қандай? A) суықтан, ыстықтан, желден, қардан қорғау Кимiнiң басқа заттардан ерте пайда бөлу себебi. A) климаттық жағдай Кимешектiң матасы және декорыA ) ақ матадан және кестеленген Классицизм стилi қай ғасырда пайда болды?A) XIX ғ. Классицизм стилiндегi бас киiмдер.A) тор, диадемалар, шәлiлер Классицизм стилiндегi ерлер киiмi.A ) қара түстi фрак, ашық түстi жилет, кюлот Классицизм стилiндегi әйелдер көйлегi.A) жұқа көйлек, бел сызығы жоғарлатылған Классицизм стилiндегi әйелдердiң аяқ киiм.A ) жайпақ төмен тақалы туфли, аяқты баумен айнала байлаған Классицизм стилiндегi киiмнiң формасы.A ) каркассыз, әшекейсiз костюм Костюм - тайер неден тұрды?A) блузка, белдемше және жакет Костюм ненi бейнелейдi? A) адамның жеке ерекшелiгiн Костюмнiң құрама бөлiктерi: A) киiм, аяқ киiм, аксессуар, грим, шашты сәндеу Кукла Пандора қай жылы және қайда пайда болды?A ) 1642ж. Францияда Кутюрье - мамандығы қашан пайда болды?A ) XX ғ - Францияда ҚҚҚ....... Қазiргi фольклор киiмнiң жобалағанда суретшi сәнгер неге негiзделедi?A) ұлттық костюмге Қазақ åрлердiң ұлттық киiмдерiнiң түрi. A) iшкi көйлек, дамбал, шалбар, шалбар, камзол, шапан Қазақ ерлерiнiң жеңiл ашпа киiмi.A) камзол Қазақ ерлерiнiң ұлттық аяқ киiмдерi.A) терiден етiк Қазақ ерлердiң áас киiмдердiң түрлерi. A) тақия, қалпақ, берiк, тымақ Қазақ әйелдер камзолды қалай әшекейленген? A) кестелеу, күмiс және тастармен Қазақ әйелдер комзолының пiшiмiA ) жеңсiз, қынамалы Қазақ әйелдерiнiң киiмi.A ) штан, көйлек, камзол, халат Қазақ қыздарының тойға киетiн бас киiмi.A) сәукеле Қазақ ою-өрнектерiнiң зооморфтық мативыA) мүйiз тәрiздi Қазақ өрнектерiнiң комогоникалық мативыA) шеңбер, қүн шуағы, жұлдыздар, ай, крест Қазақ өрнектерiнiң өсiмдiк мативыA) жапрақ, гүл, үш-жапрақ Қазақ ұлттық әйелдер көйлегiнiң негiзгi пiшiнiA) қондырмалы, белi қиылған Қазақ ұлттық киiмiнде îю-өрнектерiң түрлерi. A) зооморфтық, өсiмдiк, геометриялық және космогониялық Қазактардың ұлттық киiмдерiнiң пiшiнi.A ) туника тәрiздi Қазақтардың iшкi ашылмайтын көйлегi қалай аталған?A) көйлек Қазақтардың iшкi және сыртқы штандарының айырмашылығы.A) матасында және өлшемiнде Қазақтардың iшкi көйлегi қалай аталған?A) жейде Қазақтардың iшкi көйлектерiнiң пiшiнi.A) туника тәрiздi Қазақтардың киiмiн жасайтын ежелгi материалдар.A ) терi, аң терiсi, жүн мата Қай ғасырда фрак пайда болды?A) XVIII ғ. Қай Еуропалық елден қайта өрлеу дәуiрi басталады? A) Италиядан Қай жылы және қайда сән журналы шыққан?A) 1778ж. Париждк Қай стильге киiмнiң және бас киiмдердiң сопақтау пiшiндерi тәнA) готикалық стильге Қайта өрлей дәуiрiндегi Испания костюмiне котоликалық шiркеудiң әсерiA ) дененi ашуға руқсат етпеу және қаранғы түстер Қайта өрлеу дәуiрiн тағы қалай атайды? A) ренесанс Қайта өрлеу дәуiрiнiң аяқ киiмi немен сипатталады? A) тұмсығы кесiлген, сiрiсi кiшкентай, тiлiктiлген аяқ киiм Қайта өрлеу дәуiрiндегi жең қандай мақсатпен байландыA) қажеттi қимыл еркiндiгi үшiн Қайта өрлеу дәуiрiндегi виницианкалардың аяқ киiмiA) биiк ағаш тақада өзгеше аяқ киiм Қайта өрлеу дәуiрiндегi ерлер костюмiнiң көлемдi орнаментациясыA) әр түрлi пiшiндi және көлемдi буфтар Қайта өрлеу дәуiрiндегi испандықтардың аяқ киiмi. A) биiк ағаштан сүйемелi бар қызық туфли Қайта өрлеу дәуiрiндегi испандықтардың киiмiнiң жағасы. A) брыжжа Қайта өрлеу дәуiрiндегi Испания аяқ киiмдерi неден жасалған?A) барқыттан, жiбектен Қайта өрлеу дәуiрiндегi Испания ерлерiнiң костюмдерiнiң ерекшелiгi. A) каркас негiзiнде Қайта өрлеу дәуiрiндегi Испания әйелдерiнiң костюмдерiнiң ерекшелiгi .A) корсеттiк пайдалану, конус тәрiздi темiрден вертюгаден Қайта өрлеу дәуiрiндегi Италия ерлерiнiң негiзгi киiмi. A) жейде, колет, шұлық-дамбал, плащ Қайта өрлеу дәуiрiндегi Италия костюмiнде жең мен қалай бiрiктiрiлдi? A) бөлек участкiлерде байланды Қайта өрлеу дәуiрiндегi итальяндық әйелдер костюмiнiң ерекшелiктерiA) сызықтардың жұмсақтылығы, жаратылыс пропорциясы Қайта өрлеу дәуiрiндегi каркас негiзiндегi киiм қай елде пайда болды? A) Испания Қайта өрлеу дәуiрiндегi кең буфтар қалай жасалынды? A) арнайы тiлiктерден төменгi жейденiң матасы шығарылды Қайта өрлеу дәуiрiндегi негiзгi мата. A) зығыр Қайта өрлеу дәуiрiндегi ою-өрнекте қндай пiшiндер басынды болды? A) ананас, қызғалтақ, анар, павлин қауырсындары Қайта өрлеу дәуiрiндегi өнер мен мәдениеттiң рухани негiзiA) гуманизм мен реализм Қайта өрлеу дәуiрiндегi эстетикалық идеалы. A) дене бiтiмi және рухани әсемдiлiк гармониясы Қандай жаңа маталар пайда болды (Готика кезеңi)? A) жүн, бархат, парча, пурпур - жiбек Қандай сословиядағы гректер эксомис кидi?A ) кедейлер, құлдар Қарапайым адамдар мен құлдардың киiмдерi. (Греция костюмы) A) дөрекi жүн матадан хитон және белбеу Қоғам мәдениетiнiң рухани құрамының көзқарасы бойынша киiм деген не? A) өнер туындысы Қоғамның материалды және рухани мәдениетiнiң құрама бөлiгi не болып келедi? A) киiм Қой мен түйелердiң терiсiн қазақтар не үшiн пайдаланған?A) қыстық киiмдi жасау үшiн Қыздар қазақ көйлегiнiң ерекшелiгiA) белдемеше мен жеңде бүрмелер МММ....... Мода деген не? A) адамның тұтынуына сай пайда болған нақты формалар, киiмнiң түрлерi Модерн стилiндегi аяқ киiмдер?A) түймемен және баумен биiк бәтiңкелер, қара және түрлi түстi терiден туфли Модерн стилiндегi кескiн.A ) S - тәрiздi форма Модерн стилiндегi киiмнiң ерекшелiгi.A) кеудедегi, белдемшедегi бүрмелер, әшекейлер ассиметриялық орналасқан Модерн стилiндегi киiмнiң ерекшелiктерiA) белдемшесi, кеудешесi бүрмеленген, әшекейлер асимметриялы орналасқан Модерн стилiндегi костюмның қосымшалары.A) үлкен өлшемдi шляпалар, гүлмен, бантпен, қанатпен әсемделген Модерн стилiндегi силуэт негiзiA ) көбелек, павлин, гүл силуэтi ННН...... Нелiктен Ассиро-Вавилония өнерiнде әйелдер бейнесi жоқ? A) әйелдер құқықсыз болған Нелiктен ежелгi киiм иықты және бел киiмiне бөлiнген? A) денеде бекiтулi орнына байланысты ООО....... Орта Патшалық кезеңiндегi египеттiк костюмының негiзгi түрлерi. A) схенти, калазирис, жаға-оплечье Ортағасыр Батыс Европаның кезеңдерi. A) ерте, классикалық, кешкi кезеңдер Ортағасыр кезеңiндегi бас киiмдер .A) конус тәрiздi, биiктiгi 70 см дейiн, торы бар Ортағасыр кезеңiндегi киiмiнiң декоративтiк пiшiмi. A) лентамен, шашақпен, алтын тастармен қоңыраумен әшекейлеу Ортағасыр кезеңiндегi киiмнiң әшекейлерi.A ) кестелеу, шашақ, лента, қоңыраулар Ортағасыр өнерiнде романдық стиль қай жағдай пайда болды? A) антикалық өнердiң шабылушылар мен қосылу Ортағасырлық Европа костюмының тарихы қандай кезеңге бөлiнедi? A) романдық және готикалық Ортағасырлық Еуропа костюмiндегi түстер гаммасы. A) ашық, қарама-қарсы түстер (жасыл, қызыл, көк, сары) Ортағасырлық кезеңiндегi мипарти - мода қандай болды? A) шалбардың бөлiктерiн әр түрлi түске бояу ППП....... Пандаро қуыршақты барокко кезеңiнде не үшiн жасаған?A ) киiмнiң модасы тарату және жарнамалау үшiн Плащ-жамылғы «конас» кiмнiң киiмi? A) патшаның РРР....... Ретро стилiнiң сипаттамасы.A ) 1930-1940 жж моданың стилизациясы Римдiк өнер қандай негiзгi кезеңге бөлiнедi? A) Республика кезеңi мен Империя кезеңi Римдiктердiң аяқ киiмi ...A) сiрiсiмен сандалдар, жартылай етiктер, жұмсақ түрлi-түстi терiден Рококо стилi - ерлердiң негiзгi киiмi.A ) iш киiм, жилет, жюстокор, кюлот Рококо стилi қай ғасырда пайда болды?A) XVIII ғ Рококо стилiндегi әйелдер белдемшесiнiң формасы.A) каркас негiзiнде - панье, қос фижма Рококо стилiндегi әйелдер киiмi қандай геометриялық фигураны сипаттайды?A) белде төбесiмен қосылған екi ұшбұрыш Рококо стилiндегi сұлулықтың идеалы.A ) жасанды әсемдiлiк, қуыршақ бейне Романдық кезеңiндегi Европалық костюмының құрылысының ерекшелiгi. A) ұзын, қынама, үш тiгiстi Романдық стиль» дегенiмiз не? A) қысқа, әр түрлi форма, серiлер киiмiне ұқсас Романтизм стилi қай ғасырда пайда болды?A ) XIX ғ Романтизм стилiнiң эстетикалық идеалы.A) мықты адам еркiндiктi, күрестi, әрекеттi талап ететiн Романтизм стилiндегi аяқ киiмдер.A ) етiк, қара түстi жабық туфлилер, тұмсығы квадрат тәрiздi Романтизм стилiндегi бас киiмдер.A ) цилиндр, шляпа, капор Романтизм стилiндегi ерлер киiмi.A) пенжак, пальто Романтизм стилiндегi әйелдлер киiмi.A ) ұзын көйлек корсетпен белде тартылған, кең жеңдi, кең белдемшелi ССС....... Соғыстан кейiнгi әйелдер костюмының қолайлылығы (1923ж).A ) кең еркiн пальто, жакет, iскерлiк костюмдер, жұмыс - өндiрiстiк киiм Соғыстан кейiнгi кезеңдегi өнердегi конструктивизм.A) кубтық кескiн, архитектураның формаларын мұра ету ТТТ....... Тарихи костюмде әшекейлер қандай маңызда болды? A) символика, эстетикалық және сословиелiк Тарихи костюмның әшәкейлерi -...A) алмалы-салмасы әшекейлер және матаның суретi Теңiз мотивтерi қай ғасырда пайда болды?A ) XIX ғ - 70 жылдарында Тинейджерлер деген кiм?A) 13-19 жастағы жасөспiрiмдер Турнюр не үшiн керек болған? A ) белдемшенiң артқы бойы оның үстiнде бүрмеленедi ҮҮҮ....... Үй киiмiнiң қандай түрi XIX ғ пайда болды?A) кимоно жеңдi халат ФФФ....... Фараонның өкiметшiлiк символы... A) алтын жыланды тәж Фирменный стилiнiң сипаттамасы.A) мәртебелi және жоғары сапаны бекiтетiн Флоренция (XVғ) және Венеция (XIVғ) ерлер костюмының ерекшелiктерi. A) тiлiнген, буфпен әсемделген қыналған дамбалдар, екi түстi Франко-бургундық мода кезеңiндегi формалардың ерекшелiктерi. A) созылған, сопақ форма, г-тәрiздi кескiн ШШШ....... Шiлтерi кай кезеңде пайда болды? A) қайта өрлеу дәуiрiнде Шапанда жылытқыш ретiнде не қолданған?A ) жүн және мақта ЭЭЭ....... Эклектикалық форма деген не?A) құрастырылған, ауыспалы форма Метод – приём и средство познания предмета Научные методы – методы, которые соответствуют предмету познания Применение несоответствующих предмету средств (любых средств) может изменить или разрушить предмет. Взаимосвязь между предметом и методом определяющая
Системный метод познания Система – закономерно упорядоченная совокупность элементов (не просто механическая совокупность) Н-р часы – механический конгломерат, система
Диалектический Основа развития – находящиеся в органическом единстве противоположные, конкурирующие качества. Конкуренция и борьба – механизм изменения Необходимо докопаться до основы – до этих конкурирующих качеств
Невозможно постичь государство изучая его как данность во всем его многообразии, в тех формах, в которых государство предстает перед нами (Слон: спереди – 2 уха, хобот, глаза, рот, 2 ноги; сбоку – 1 ухо, хобот, рот, 1 глаз, 2 ноги …) Необходимо всестороннее изучение предмета – изучить слона со всех сторон чтобы сформировать о нем представление Но государство невероятно многообразное и обширное явление, которое невозможно всесторонне изучить.
Необходимо выделить закономерные причины возникновения государства и понять государство как следствие этих причин. Следствие всегда соответствует причине. Через причины можно понять следствие. Путь к истине должен быть истинным.
1 государство и право возникает только в человеческом обществе 2 государство и право с неизбежностью возникает в любом человеческом обществе
Значит, и причины возникновения государства следует искать в человеческом обществе.
Общество не просто механическая совокупность людей, а совокупность, система взаимоотношений, связей, форма организации людей.
Метод познания человеческого общества может быть найден в самом человеке
Познание природы человеческой деятельности – познание природы человеческого общества – познание природы ТГП
Дата добавления: 2014-01-04; Просмотров: 880; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |