КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Class Derived : public Base1, public Base2
Class Base2: public Ground Class Basel: public Ground Class Ground Віртуальні базові класи Destructor Base1 Destructor Base2 Destructor Derived Constructor Derived Constructor Base2 Constructor Base1 Class Derived: public Base1, public Base2 Class Base2 Class Base1 Множинне наслідування. Якщо в похідного класу є кілька базових класів, то говорять про множинне наслідування. Множинне наслідування дозволяє поєднувати в одному похідному класі властивості й поведінку декількох класів. Робота конструктора й деструктора Розглянемо приклад, який демонструє порядок виклику конструкторів і деструкторів базових класів. #include <iostream.h> { public: Base1 () { cout <<"Constructor Base1 \n"; } ~base1 () { cout <<"Destructor Base1 \n"; } } { public: Base2 () { cout <<"Constructor Base2 \n"; } ~base2 () { cout <<"Destructor Base2 \n"; } } { public: // похідний клас – спадкоємець класів Base1 і Base2 Derived () { cout <<"Constructor Derived \n";} ~derived () { cout <<"Destructor Derived \n"; } } void main () { Derived A; } Ця програма виводить на екран наступне: Таким чином, конструктори базових класів викликаються в порядку їх оголошення. Деструктори викликаються у зворотному порядку.
У складній ієрархії класів при множиннім спадкуванні може вийти так, що похідний клас побічно успадкує два або більш екземпляра того самого класу.. { int x; public: int Getx () { return x; } void Setx (int X) { x = X; } } { } { } { } void main () { Derived ob; // створення об'єкта похідного класу ob.Setx (1); int z = ob.Getx (); } Тут клас Derived побічно успадковує клас Ground через свої базові класи Base1 і Base2. Тому при компіляції наведеного прикладу виникнуть помилки, викликані неоднозначністю звертання до членів класу Getx () у рядках: ob.Setx (0); int z = ob.Getx (); Щоб уникнути цієї неоднозначності, можна використовувати кваліфікацію імен, застосувавши операцію дозволу видимості: ob.Base1:: Setx (1); int z = ob.Base1:: Getx (); Можна також кваліфікувати ці виклики в такий спосіб: ob.Base2:: Setx (1); int z = ob.Base2:: Getx (); Хоча цей спосіб і дозволяє уникнути неоднозначності при виклику, проте, клас Ground буде включений до складу класу Derived двічі, збільшуючи його розмір. Уникнути повторного включення непрямого базового класу в похідний клас можна, давши вказівку компіляторові використовувати віртуальний базовий клас. Це здійснюється за допомогою ключового слова virtual, яке вказується перед специфікатором наслідуваного доступу або після нього. Наступний приклад є модифікованим варіантом попередн, використовують клас Ground у якості віртуального базового класу.
Дата добавления: 2014-01-05; Просмотров: 410; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |