Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Текста программы

Розробка алгоритму

1.1. Загальний |спільний| метод розв'язання

Спочатку йде загальний|спільний| заголовок. У заданій таблиці, перший рядок заголовки стовпців таблиці. Фактичні дані складають третю, четвертую і п'яту рядки. Шостий рядок - примітки|тлумачення|.

Програма починається з введення фактичних даних. Для зручності оператора, перед введенням на екран виводиться запрошення, в якому перераховується, які саме дані чекає програма. За одне запрошення-введення вводиться|запроваджує| один рядок фактичних даних таблиці. Тобто, запрошення-вводу| повторюється тричі. Введені|запроваджувати| дані зберігаються в змінних програми.

На другому етапі програма виконує виведення даних на екран. Кожен рядок таблиці виводиться одним оператором виводу|висновку|. Серед рядків, які виводяться, є рядки без змінних значень (заголовки і лінії) і рядка із|із| змінними значеннями (рядки з|із| фактичними даними).

 

1.2. Визначення змінних програми

Для кожної змінної підбирається такий тип, який би забезпечував представлення в пам'яті її значення з|із| достатнім діапазоном і достатньою точністю.

Школа. Ці дані є одним символом. Їх оголошення:

char| sch1|, sch2|, sch3|;

Кількість ченців. Ці дані є цілими числами в діапазоні 10 - 220. Цей діапазон перекривається діапазоном можливих значень типу unsigned short (діапазон цього типу: 0 - 255). Тобто оголошення відповідних змінних:

unsigned| short| cnt1|, cnt2|, cnt3|;

Площа земель. Це число з дробовою частиною, отже, відповідні змінні мають бути змінними з плаваючою крапкою. Точність даних - всього один знак після крапки, тому для їх уявлення буде достатньо типу float:

float| sq1|, sq2|, sq3|;

 

 

#include<iostream.h>

#include <windows.h>

#include <iomanip.h>

#include <string.h>

 

int main(){

SetConsoleCP(1251);

SetConsoleOutputCP(1251);

 

 

//------------------------------------Объявление основных переменных---

 

char sc1='Т', sc2='С', sc3='Д'; //школа

short int cnt1=220, cnt2=50, cnt3=10; //количество монахов

double sq1=368.8, sq2=54.7, sq3=12.2; //площадь земли

 

cout.setf(ios::left); //выравнивание элементов объекта cout слева

//--------------------------------------ввод данных------------------

/*

int i=1; //номер записи

//ввод 1-й записи

cout<<i<<"\n";

cout<<setw(20)<<"Школа"<<":";

cin>>sc1;

cout<<setw(20)<<"Количество монахов"<<": ";

cin>>cnt1;

cout<<setw(20)<<"Площадь земли"<<":";

cin>>sq1;

//ввод 2-й записи

i=i+1;

cout<<i<<"\n\n";

cout<<setw(20)<<"Школа"<<": ";

cin>>sc2;

cout<<setw(20)<<"Количество монахов"<<": ";

cin>>cnt2;

cout<<setw(20)<<"Площадь земли"<<": ";

cin>>sq2;

//ввод 3-й записи

i++;

cout<<i<<"\n\n";

cout<<setw(20)<<"Школа"<<": ";

cin>>sc3;

cout<<setw(20)<<"Количество монахов"<<": ";

cin>>cnt3;

cout<<setw(20)<<"Площадь земли"<<": ";

cin>>sq3;

 

//--------------------------------------вывод данных-------------------

 

// Объявление переменных для печати таблицы

const int poz1=8,poz2=19, poz3=14;

const int poz_all=poz1+poz2+poz3+2*4;

const char simb='-';

 

cout.setf(ios::fixed); //выдача в формате с фиксированной точкой

cout<<setprecision(2); //два знака после запятой

 

cout<<endl;

cout<<setw(poz_all)<<"Буддийские монастыри Японии периода Нара\n";

cout<<endl;

cout.fill(simb);

cout<<setw(poz_all-1)<<simb<<endl;

 

cout.fill(' ');

cout<<"| "<<setw(poz1)<<"Школа";

cout<<"| "<<setw(poz2)<<"Количество монахов";

cout<<"| "<<setw(poz3)<<"Площадь земли"<<"| \n";

 

cout.fill(simb);

cout<<setw(poz_all-1)<<simb<<endl;

 

cout.fill(' ');

cout<<"| "<<setw(poz1)<<sc1;

cout<<"| "<<setw(poz2)<<cnt1<<"| "<<setw(poz3)<<sq1<<"| \n";

 

cout<<"| "<<setw(poz1)<<sc2;

cout<<"| "<<setw(poz2)<<cnt2<<"| "<<setw(poz3)<<sq2<<"| \n";

 

cout<<"| "<<setw(poz1)<<sc3;

cout<<"| "<<setw(poz2)<<cnt3<<"| "<<setw(poz3)<<sq3<<"| \n";

 

cout.fill(simb);

cout<<setw(poz_all-1)<<simb<<endl;

cout<<"Примечание: Т - Тэндай; С - Сингон; Д - Дзедзицу\n";

cout<<endl<<endl; //перевод строки*/

return;

}

 

1.4. Відладка програми

При відладці програми використовувався покроковий режим відладки з|із| відстежуванням|відслідковувати| значень змінних - тих, які вводяться|запроваджують|.

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Варіант 1. Float, double, long double | Результати роботи програми
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-05; Просмотров: 285; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.