КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Робота із змінними у програмі
Змінна — це місце розташування даних у програмі. Змінні можуть зберігати початко- ві значення, результати розрахунків, значення властивостей. Змінну у програмі бажано спо- чатку оголосити, тобто визначити ім'я, тип і, можливо, її розмір. Ім'я змінної завжди починається з літери, може мати довжину до 255 символів, не по- винно містити крапок. Іменем змінної не можуть бути назва об'єкта, властивості або ключо- ві слова VBA. Змінна має тип. За замовчуванням усі дані мають тип Variant. У таблиці вміщено стандартні типи даних VBA. Таблиця 6.3
Без попереднього оголошення процес використання змінної є неявним оголошенням. Для визначення типу даних змінної при першому її використанні кінцевою літерою імені можуть бути такі символи:
Наприклад: NameBooK$ = “Підручник ” PriceBook! = 65.55 Явне оголошення змінних. При програмуванні бажано всі змінні оголошувати. Для цього використовують оператор Dim <ім'я зміної> [As <тип змінної>] Наприклад: Dim NamePassW As String Крім існуючих, можна також створити новий тип даних. Для цього застосовується оператор Туре. Нехай, наприклад, треба працювати із структурою даних, що описує товар. Тоді ство- рюється новий тип даних: Type Tovar Kod As Variant NameTov As String Cost As Integer При використанні такого типу даних у програмі спочатку оголошуються дані створе- ного типу, після чого змінним присвоюється значення, наприклад: Dim Sklad As Tovar Sklad.NameTov = ”Computer” За замовчуванням усі змінні у програмному модулі с локальними, тобто вони доступ- ні й можуть бути використані лише в тій процедурі, в якій були створені. Приклад 1. Програма виконання розрахунків у формі. Програма виконує обчис- лення гіпотенузи прямокутного трикутника і виводить у форму результат розрахунку. Для виконання цих дій у формі створюють об'єкти типу Label і змінюють, відповідно, їхні влас- тивості: • назва над першим полем для введення значень Name: Label1: Alignment; 2 — Center; BorderStyle: 1 — Fixed Single; Caption: Основа трикутника A • назва над другим полем для введення значень Name; Labei2; Alignment: 2 — Center; BorderStyle: 1 — Fixed Single; Caption: Висота трикутника B • назва над полем для виведення результату розрахунку Name: Label3; Alignment: 2 — Center; BorderStyle: 1 — Fixed Single; Caption: Гіпотенуза трикутника C = • поле для виведення результату розрахунку Name: Label4: Alignment: 2 - Center; BorderStyle: 1 -- Fixed Single: Caption: (порожньо) Ці об'єкти мають майже однакові властивості (крім останньої назви); тому їх після створення виділяють при натиснутий клавіші < Ctrl>, або <Shift> і встановлюють значення властивостей, що повторюються. Далі створюють об'єкти типу TextBox: • поле для введення першого значення Name: TextBox1; Alignment: 2 — Center; BorderStyle: 1 — Fixed Single; Text: (порожньо); • поле для введення другого значення Name: TextBox2; Alignment: 2 — Center; BorderStyle: 1 — Fixed Single; Text: (порожньо). Крім того, створюють об'єкти типу CommandButton: • кнопка для виконання розрахунку Name: Command1; Caption: Пуск • кнопка для очищення від попередніх розрахунків Name: Command2; Caption: Очистити • кнопка для виходу із програми Name: Command3; Caption: Вихід Після цього для додання програмних операторів треба активізувати вікно Code. З цією метою двічі клацають мишею на командній кнопці “Пуск”. У результаті на ек- рані дисплея з'являється вікно Code, в якому додають такі оператори для обробки процеду- ри активізації командної кнопки: Private Sub Commandl_Click() Dim a,h 'оголошення змінних для збереження введених значень a= TextBox1.Text ' присвоєння змінним значень, уведених користувачем у ' текстовому полі (Text1) b = TextBox2.Text Label4. Caption =sqr(a*a+b*b) ' виведення результату у полі типу Label End Sub Щоб додати програмні оператори для обробки процедури активізації командної кноп- ки “Очистити”, необхідно у вікні Code в переліку об'єктів активізувати ім'я Command2. У результаті відкривається процедура Command2_Click(), в яку додають оператор La- bel4.Caption = " " щоб очистити поле для виведення результату від попередніх розрахунків. Так само, щоб додати програмні оператори для обробки процедури активізації коман- дної кнопки “Вихід” у процедурі Command2_Click(), додають оператор End для закінчення роботи програми. Для виконання цієї програми активізують кнопку RUN – Run Sub/UserForm. У результаті на екрані дисплея з'являється форма, в яку вводять, наприклад, значення 10 та 15 та активізують кнопку “Пуск ”, після чого в полі “ Гіпотенуза трикутника C =” ви- водиться розраховане значення. Далі можна вводити і розраховувати інші значення. Щоб припинити роботу програми, активізують кнопку “Вихід”.
Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 339; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |