КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Побудова конструктивних (допоміжних) ліній
ПОБУДОВА ЛІНІЇ
Команда: (ВМ) – Черчение, Линия; (РПІ Черчение) Линия. From point (від точки): вказати початкову точку (ху) (М, абс. координати з КЛ, прив'язки). G Якщо ввести замість координати 8 або ПКМ – буде продовжена побудова попереднього об'єкту від його останньої точки (навіть якщо він був стертий). N Координати вводяться через кому, десяткові знаки відділяються крапкою. То point (до точки): вказати наступну точку (х,у) (М, абс, відн. або полярні координати з КЛ, прив'язки); G Відносні координати вводяться у вигляді @Δх,Δу 8. N Знак @ набирається комбінацією клавіш Shift+2. He можна вводити цей знак з ПМ! G Якщо введено лише одне число – відрізок буде проведений у напрямку гумової нитки на введену віддаль; такий прийом корисний при ввімкненому режимі "орто". То point (до точки): те ж. … То point: для завершення побудови слід натиснути 8 або ПКМ, "Ввод "
Опції (М на ПМ)
Undo (відмінити) – відміняє (стирає) попередню лінію; команда може повторюватися при потребі кілька разів. Якщо побудова ліній завершена, то ця команда зітре відразу всі лінії. Close (закрити) – з'єднується остання точка з першою – створюється замкнута фігура і завершується побудова. Continue (продовжити) – буде продовжена побудова попереднього об'єкту від його останньої точки (навіть якщо він був стертий). N Вибір опції Continue під час побудови лінії завершує побудову ліній. ЇЇ можна використовувати тільки на запрошення From point. @ – комп'ютер повторить попередню точку (з даного, чи попереднього об'єкту) ArcCont (продовжити дугою) – перехід до побудови дуги, що дотична до останньої лінії; після неї знову можна перейти до відрізків. Додаткові опції (КЛ+М): Shift+ПКМ – відкриває контекстне меню для об'єктної прив'язки. Esc – завершує побудову. Способи побудови ліній: а) мишкою: (ЛКМ); ПКМ завершує побудову, ще раз ПКМ або клавіша "пробіл" повторно активує команду Линия; б) за абсолютними координатами: вводяться через кому координати х та y; в) за відносними координатами: перша точка вводиться в абсолютних координатах (або прив'язка), решта точок – через відносні @Δх,Δу, де Δх,Δу – зміщення наступної точки відносно попередньої; @ – символ відносності координат, вводиться комбінацією клавіш Shift+2 (2 – на верхній клавіатурі); г) за напрямком: при ввімкненому режимі "орто" мишкою вказують напрямок лінії (кнопки М при цьому не натискати!), а з клавіатури вводять довжину лінії (лише одне додатнє число).
Команда: (ВМ) Черчение, Конструкционная линия From point (від точки): вказати точку, через яку пройде пряма (х,у) (М, абс. координати з КЛ, прив'язки). G Якщо ввести замість координати 8 або ПКМ – буде продовжена побудова попереднього об'єкту від його останньої точки (навіть якщо він був стертий). N Координати вводяться через кому, десяткові знаки відділяються крапкою. Through point (через точку): вказати наступну точку (х,у) (М, абс, відн. або полярні координати з КЛ, прив'язки); G При ввімкненому режимі "орто" можна провести горизонтальну чи вертикальну пряму. Through point (через точку): для завершення побудови слід натиснути ПКМ або 8.
Опції (М на ПМ)
Horizont (горизонталь) – побудова горизонталі; вказується лише одна точка, через яку пройде пряма (М, абс. координати з КЛ, прив'язка). Vertical (вертикаль) – побудова вертикалі; вказується лише одна точка, через яку пройде пряма (М, абс. координати з КЛ, прив'язка). Angle (кут) – побудова прямої, нахиленої під кутом. Вказується кут нахилу Angle (КЛ) або дві точки, що визначають нахил (М, абс. координати з КЛ, прив'язка) і одна точка, через яку пройде пряма Through point (M, абс. координати з КЛ, прив'язка). Bisect (бісектриса) – побудова бісектриси кута. Потрібно вказати Angle vertex point: вершину кута (М, абс. координати з КЛ, прив'язка); Angle start point: точку на першій стороні кута (М, абс. координати з КЛ, прив'язка); Angle end point: точку на другій стороні кута (М, абс. координати з КЛ, прив'язка). Offset (зміщення) – побудова лінії, що паралельна існуючій, і зміщена від неї на певну віддаль. Потрібно вказати offset distance: віддаль зміщення – КЛ або дві точки (М, прив'язка); Select a line object: лінію, до якої буде побудована паралель (М); Side to offset: в яку сторону від існуючої лінії буде побудована паралель (М).
G Shift+ПКМ– відкриває контекстне меню для об'єктної прив'язки.
Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 426; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |