КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Введення в растеризацію кривих
АЛГОРИТМИ РАСТЕРИЗАЦії ВІДРІЗКІВ, ОКРУЖНОСТЕЙ І ЕЛІПСІВ ЛЕКЦІЯ 6 Питання й вправи 1. Які геометричні об'єкти вважаються примітивами? 2. Які вимоги пред'являються до набору геометричних примітивів? 3. У якій програмі вперше як геометричний примітив використовувався прямокутник? 4. Що таке об'єктна система координат? 5. Що таке система координат спостерігача? 6. Чи відповідають розміри об'єктів у системі координат спостерігача їхнім реальним розмірам? 7. Що таке картинна площина? 8. Як називається операція переходу від тривимірної системи координат до двовимірного? 9. Що відбувається при перенесенні зображення з картинної площини на екран? 10. Чим відрізняються однорідні координати крапки від звичайних декартових координат? 11. З якою метою вводяться однорідні координати? 12. Скільки елементарних дій потрібно для сполучення двох відрізків у просторі? 13. Чи завжди використання матриць для виконання перетворень у просторі ефективніше, ніж інші способи їхньої реалізації?
Введення в растеризацію кривих. Зображення відрізка із цілочисловими координатами кінців. Цифровий диференціальний аналізатор. Алгоритм Брезенхема. Алгоритм Кастла-Пітвея. Зображення відрізка з нецілочисловими координатами кінців. Зображення окружностей. Алгоритм Брезенхема. Зображення еліпсів. Побудова по неявній функції. Побудова шляхом стиску окружності
Цей розділ присвячений растеризации найпростіших геометричних об'єктів, таких як відрізки, окружності й еліпси, на площині. Нехай у нас є деяка крива, і ми хочемо побудувати її зображення на растрових ґратах. Виникає питання: які з найближчих пикселей варто зафарбовувати? У даній і наступній лекціях ми розглянемо випадок побудови на монохромному растрі, коли можливі тільки два рівні інтенсивності зафарбування пікселя - "повністю зафарбований" або "повністю не зафарбований". Якщо ж припустимі кілька рівнів інтенсивності, то можна растеризувати більш акуратно, зменшуючи ефекти аліасинга (тобто ступінчастості).
Рис. 6.1. Зображення кривих на растрі. Нехай (x0, y0) - фіксований піксель, а (x, y) - деякий інший піксель на площині. Тоді для визначення їхньої близькості вводяться наступні поняття:
У подальших міркуваннях відстань будемо вважати заданим стандартною евклідовою метрикою 1) .
Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 541; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |