КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Зафарбовування. Рендеринг полігональних моделей
ЛЕКЦІЯ 11 Питання й вправи 1. Що таке розкладання в растр? 2. Яка математична основа растрового розкладання в алгоритмі Брезенхема? 3. За яким критерієм инициализируется пиксель у цьому алгоритмі? 4. Чим відрізняються галузі алгоритму при кутах нахилу <45° і >45°? 5. Яку частину окружності досить побудувати, щоб потім шляхом відбиттів одержати окружність цілком? 6. Яку частину еліпса досить побудувати, щоб потім шляхом відбиттів одержати еліпс цілком? 7. Назвіть два типи алгоритмів заповнення областей. 8. Яка структура даних використовується в алгоритмах із запалом? 9. Які дані використовуються при побудові растрового розгорнення трикутника?
Моделі висвітлення. Зафарбування граней: плоске зафарбовування, метод Гуро, метод Фонга. Усунення ступінчастості (антиэлайзинг)
Візуальне сприйняття об'єктів навколишньої дійсності являє собою складний процес, що має як фізичні, так і психологічні аспекти. У другому розділі ми вже обговорювали деякі особливості сприйняття світла й кольору оком людини. До того, що вже було сказано про спектральну чутливість ока, треба додати ще кілька моментів.
Рис. 11.1. Ефекти сприйняття зображення Очей адаптується до середньої яскравості розглянутої сцени, тому при зміні тла змінюється сприйняття сцени. Наприклад, однородно пофарбована область на більше темному тлі буде здаватися більше яркою, чим на світлому. Крім того, вона буде сприйматися як більше велика (мал. 11.1). Ще одна особливість сприйняття полягає в тім, що границя рівномірно освітленої області здається більше яскравої в порівнянні із внутрішніми частинами. Це явище було виявлено Эрнстом Махом, тому воно одержало назву ефекту смуг Маху. Такі особливості необхідно враховувати, якщо ми прагнемо до створення реалістичних зображень сцен. При формуванні зображення сцен, що містять дзеркальні й напівпрозорі поверхні, варто використовувати закони геометричної оптики, що переломлюють властивості матеріалів, ефекти змішання квітів і т.д.
Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 523; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |