КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Зміна розмірів у русі
До цього моменту ми розглядали різні типи зі стосовно до руху по осях x і y, однак використання цього типу руху не обмежується як тільки цими параметрами. Можна переходити від одного значення до іншому й створювати рух, заснований на зміні розмірів об'єктів. У даній вправі ми реалізуємо пружний рух, що тільки що було нами розглянуте. Ми будемо визначати координати клацання миші й використовувати їх для визначення розміру, що буде приймати наш фільм.
Отже, ми взяли це значення й записали його в змінну targetScale фільму.
Перші три рядки функції такі ж, як і раніше - вони обчислюють різницю між поточним розміром і кінцевим розміром, і розраховують, на скільки збільшується scaleSpeed. Потім змінна швидкості зменшується за допомогою множення на константу friction. У наступному рядку ми робимо дві дії, еквівалентні наступним рядкам. this._xscale += this.scaleSpeed;this._yscale = this._xscale;Коли Flash виявляє рядок коду, аналогічну тої, котру ми використовували в даному прикладі, він починає виконувати дії праворуч ліворуч. Спочатку до змінної швидкості додається _xscale і після цього _yscale прирівнюється до _xscale.
Незважаючи на те, що ми використовували цей підхід лише для зміни розміру об'єкта, він може також застосовуватися для зміни параметрів _alpha, _rotation або будь-якої іншої властивості вашого фільму.
Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 272; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |