КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Опис інтерфейсу користувача
Опис роботи програми 1. Початок.
2. Ініціалізація графічного режиму.
3. Оголошення об'єкта на клас Ramka Ramka r; 4. Створення циклу на натискання клавіші <Esc>
4.1 Виклик функції – меню для користувача r.ramka_1()
4.2 Виклик функції – рамка для пунктів меню r.ramka_2()
4.3 Виклик функції визначення коду натиснутої клавіші r.kod_klav()
4.4 Визначення коду натиснутої клавіші:
4.4.1 Якщо код 72 – натиснута клавіша вгору, отже зменшуємо координату y і викликаємо функцію r.ramka_2()- рамка пересувається на пункт вище.
4.4.2 Якщо код 80 – натиснутий клавіша вниз, отже збільшуємо координату y і викликаємо функцію r.ramka_2() -рамка пересувається на пункт нижче.
4.4.3 Якщо код 59 – натиснутий службова клавіша F1, отже викликаємо функцію r.Help()- виводяться допоміжні дані про програму.
4.4.4 Якщо код 13 – натиснутий клавіша <Enter>, отже викликаємо функцію r.uslovie():
§ а). Якщо обраний перший пункт меню – викликаємо функцію Adamca() з модуля ad.cpp; § б). Якщо обраний другий пункт меню – викликаємо функцію Runge_Kuta() з модуля run.cpp; § в). Якщо обраний третій пункт меню – викликаємо функцію Krulova() з модуля krulov.cpp; § г). Якщо обраний четвертий пункт меню – викликаємо функцію All_Metods() з модуля allmet.cpp;
5. Кінець циклу.
6. Кінець програми.
Розроблена програма дозволяє побачити розв’язання диференціальних рівнянь різними методами і можливе порівняння результатів даних методів. Програма виконується в операційному середовищі Windows95/98/2000, алгоритмічною мовою С++ і є досить зручної для користувача. При запуску програми з'являється головне меню, що пропонує зробити наступний вибір:
“1” – Метод Адамса. При виборі цього пункту на екрані з'являються декілька рівнянь, розв’язання яких користувач може довідатися, використовуючи метод Адамса. Для вибору одного з рівнянь користувач повинний вибрати його порядковий номер і ввести з клавіатури, а далі випливати подальшим інструкціям програми. При натисканні будь-якої клавіші - вихід у головне меню. “2” – Метод Рунге-Кута. При виборі цього пункту на екрані з'являються декілька рівнянь, розв’язання яких користувач може отримати, використовуючи метод Рунге-Кута. Для вибору одного з рівнянь користувач повинний вибрати його порядковий номер і ввести з клавіатури, а далі випливати подальшим інструкціям програми. При натисканні будь-якої клавіші - вихід у головне меню.
“3” – Метод Крилова. При виборі цього пункту на екрані з'являються декілька рівнянь, розв’язання яких користувач може довідатися, використовуючи метод Рунге-Кута. Для вибору одного з рівнянь користувач повинний вибрати його порядковий номер і ввести з клавіатури, а далі випливати подальшим інструкціям програми. При натисканні будь-якої клавіші - вихід у головне меню.
“4” – Приклад для користувача. При виборі цього пункту меню користувачу показується розв’язання диференціального рівняння методом Адамса, після, при натисканні клавіші <Enter> показується розв’язання по методу Рунге-Кутта, при повторному натисканні <Enter> - розв’язання по методу Крилова. Користувач зможе порівняти результати трьох даних методів. Для одержання допоміжної інформації потрібно натиснути службову клавішу “F1”. Для виходу з програми натисніть “Esc”.
Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 488; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |