КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Повсякденність як об’єкт комунікативних технологій
Конструювання новин. Повсякденність в культурі постмодернізму Проблема конструювання повсякденності. Повсякденність як об’єкт комунікативних технологій. Лекція 10 Завдання. Законспектувати з книжки С. Кара-Мурзи «Манипуляция сознанием» наступні підрозділи: З розділу 1. Сущность и доктрины манипуляции сознанием підрозділ. «Демократия, тоталітаризм и манипуляция сознанием».С. 13-33. Розділ 4 «Основные доктрины манипуляции сознанием». С 53 -66. 2. Законспектувати з опорного конспекту лекцій «Інформаційні війни», Рівне, 2003. – Розділи:;4, 5, 6. 3. Прочитати роман Ф. Бегбедера «99 франків», Сергія Мінаєва «Духless», або «Щоденник інформаційного террориста».
КОМУНІКАТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ КОНСТРУЮВАННЯ РЕАЛЬНОСТІ (МЕДІАЦІЯ) Питання: 4. Технології повсякденна: · міфологізація, · ритуалізація, · постфольклор, · енігматичні нарративи, · специфічні конотації, · нагнітання «панічної ностальгії», · технологія рейтингів, · псевдоновинний формат (fake-news едвиторіалз (advertising+editorials), · інформершла (information+commercial), · технологій (politainment, infotainment, edutainment), · демасифікація, · розважальність і гумор, · «сакральний топос» у структурі медіаритуала 5. Створення «Великого стилю» Повсякденність або повсякден – термін, що запропонували дослідники в галузі феноменологічних досліджень для означення явища медіатизованої дійсності. Людина живе сьогодні в ситуації постійного впливу медіа на свідомість. Відповідно цьому і повсякденне життя змінюється під вливом віртуального, зрежисованого світу. Зростає цінність домашнього способу життя. Наша реальність запозичає з віртуальної моду, гумор, точки зору, ідеологію і цінності. Таким чином реальний світ непомітно симулює медіальний. Ж. Бодріяр вигадпл для цього явища такий термін – симулякр. Яким чином конструюється наше повсякденне життя за допомогою медіа? Які застосовуються для цього технології? Сучасні комунікативні технології дозволили дослідникам звернути увагу на те, що раніше здавалося незначущим і маргінальним: архаїку в сучасності, баналізацію й технологизацію образів, постфольклор і ін. У центрі уваги постає аналіз повсякденної свідомості, звичних, рутинних практик, практичного почуття, специфічної «логіки практики». Новий спосіб «зчитування світу» формує одночасно і нову естетику повсякденності. Ми живемо не в світі, про який в нас є якась інформація. Навпаки, ми знаходимося у світі, створеному інформацією. У цьому зв’язку набуває особливої актуальності питання про технології створення інформації, конструювання і моделювання інформаційних потоків. В цьому новому світі повсякденність у текстах мас-медіа, стає тим стереотипом, який люди не просто наслідують, а трансформують у власний досвід. Активні споживачи масової інформації починають розуміти життя лише як ідеальну повсякденність з її «важливими» атрибутами здоров’я, комфорту, розвагами, «нормальними» стосунками і т. п. Нагромадження такого типу інформації виконує роль м’якої соціалізації (за Бодріяром «примусової соціалізації»), коли метафізика існування людини залишається за межами повсякдена. Межа приватного і публічного розмивається; виникають проміжні форми комунікації, що провокують новий тип глядача. Приватне життя, приховане від чужих очей, інтимні переживання стають предметом загального обговорення в різноманітних реаліті-шоу. Сучасні медіа, виставляючи повсякденність напоказ, вже не вбачають в людині ідеалізованого героя, а показують як проблематичного індивіда, приземленого, із відхилами від норми: те що в повсякденному житті є приватним, прихованим від чужих очей, стає очевидним і повсякденним з екрану ТВ. В реальне повсякдення входить медіатизована гіперреальність, сюрреалізм шоу: гламурний стиль життя, манера спілкуватися, зняття табу, акцент на драмах приватного життя і т. п.
Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 780; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |