Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Типи символів

Створення|створіння| і видалення|віддалення| шарів

Властивості шарів

У звичайному|звичному| режимі всі шари абсолютно прозорі, в тому сенсі, що об'єкти, розташовані|схильні| на різних шарах, візуально сприймаються як елементи єдиної сцени. В той же час|разом з тим|, об'єкт, що знаходиться|перебуває| на верхньому шарі, затуляє об'єкти, що знаходяться|перебувають| в тій же позиції на нижніх шарах.

Ви завжди можете змінити|зраджувати| порядок|порядок| розташування шарів, а також редагувати об'єкти одного шару незалежно від елементів інших шарів. Проте|однак| при необхідності можна вибрати одночасно об'єкти з|із| різних шарів і працювати з|із| ними як з|із| єдиним цілим. Наприклад, можна змінити|зраджувати| їх колір|цвіт| або згрупувати.

Для створення|створіння| нового шару потрібно виконати одну з наступних|слідуючих| дій:

  • у списку шарів на панелі тимчасової діаграми клацнути|лускати| правою кнопкою миші на тому шарі, над яким ви хочете помістити новий; у контекстному меню вибрати команду Insert| Layer| (Вставити шар);

у списку шарів на панелі тимчасової діаграми вибрати шар, над яким ви хочете помістити новий, клацнувши|лускати| на нім лівою кнопкою миші; клацнути|лускати| кнопку Insert| Layer|, розташовану|схильну| нижче за список шарів, зліва|ліворуч| Для видалення|віддалення| шару слід виконати одну з наступних|слідуючих| дій:

  • у списку шарів на панелі тимчасової діаграми клацнути|лускати| правою кнопкою миші на тому шарі, який ви хочете видалити|віддаляти|; у контекстному меню вибрати команду Delete| Layer| (Видалити|віддаляти| шар);

у списку шарів на панелі тимчасової діаграми вибрати шар, що видаляється|віддаляє|, клацнувши|лускати| на нім лівою кнопкою миші; клацнути|лускати| кнопку Delete| Layer|, розташовану|схильну| нижче за список шарів, справа.

У Flash існує три основні типи символів: графічні, кнопки і кліпи.

Графічний символ (graphic symbol) використовується у фільмі як статичне або анімоване зображення. Його поведінка описується за допомогою тимчасової діаграми основного фільму. Графічному символу не можуть бути призначені інтерактивні засоби управління і звуковий супровід.

Символ-кнопка (button symbol) призначений для включення у фільм інтерактивних кнопок, що реагують на дії користувача і керівників відтворенням фільму. З цією метою символу-кнопці можуть бути призначені події (events), на які вона повинна реагувати, і дії (Actions), які ініціалізувалися цими подіями. Крім того, з кнопкою може зв'язаний звуковий супровід.

Символ-кліп (movie clip symbol) служить для включення в бібліотеку фільму повторно використовуваних анімацій. Кожен кліп має свою власну тимчасову діаграму, яка відтворюється незалежно від тимчасової діаграми основного фільму. Кліп може містити власні інтерактивні елементи управління, а також кліпи нижчого рівня вкладеності. З іншого боку, і кнопка може містити кліп, що дозволяє її «оживити».

Оскільки відмітна особливість будь-якого символу - це зв'язок з|із| бібліотекою, то до сімейства символів цілком можна віднести ще чотири різновиди елементів фільму:

  • звук;
  • імпортовані растрові зображення;
  • шрифт-символ;
  • відео-кліп.

Будь-який з цих елементів, будучи імпортованим із|із| зовнішнього джерела, обов'язково поміщається автоматично в бібліотеку фільму, і потім|і тоді| може бути багато разів використаний у фільмі довільне число разів без необхідності «розмноження».

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Автоматична анімація трансформації об'єкту | Бібліотека, що розділяється
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 368; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.