Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Метод динамічного програмування

Лекція 16

Згідно з загальною схемою динамічного програмування процес розв’язання задачі розглядається як послідовність переходів деякої абстрактної системи із одного стану в інший. Кожному стану системи відповідає певний об’єм інформаціі про задачу, що розв’зується. У початковому стані об’єм інформаціі мінімальний, він включає тільки вхідні дані. При переході системи у нові стани об’єм інформаціі збільшується. Процес продовжується, доки об’єм інформаціі не буде достатнім для отримання розв’язку задачі.

Будемо вважати що система може знаходитись у одному з множини станів S. Множина S = { s1, s2, …, sm, …) - не обов’язково скінчена або злічена. З кожного стану система може переходити у новий стан під впливом деякої зовнішньої дії, що будемо називати керуванням. Позначимо множину можливих керувань у кожному стані si через Ni. Кожному керуванню u Î Ni відповідає стан g(u) Î S, у який система переходить під впливом керування u.

Нехай, i0 - початковий стан системи. Вибір керування u0 Î N0 переводить систему у стан i1 = g(u0), вибір u1 Î N1 – у стан i2 = g(u1) і так далі. В результаті отримуємо послідовність

(i0, u0), (i1, u1), (i2, u2), …,

де для усіх k uk Î Nk і ik+1 = g(uk). Така послідовність називається траекторією процесу.

Позначимо через Т множину усіх можливих траекторій. Задача, що розглядається у динамічному програмуванні, формулюється таким чином.

На множині Т визначена функція F(t). Треба знайти траекторію t Î Т, на якій функція F досягає екстремуму.

Розглянемо припущення, які робляться у динамічному програмуванні, відносно функції F та множини траекторій Т. Якщо від траекторії t = ((i0, u0), (i1, u1), …, (ik, uk)) відокремити початкову пару (i0, u0), що позначається як head(t) і називається головою траекторії, то залишок траекторії tail(t), що називається хвостом траекторії, згідно з припущенням, можна розглядати як траекторію з початком у стані i1 = g(u0).

Якщо від траекторії tail(t) відокремити голову, то знов отримаємо траекторію. Оскільки таку операцію можна здійснювати довільну кількість разів, то можна зробити висновок, що будь-яка зв’язна частина траекторії, що містить останню пару, є траекторією.

Відносно початкової частини траекторії (зв’язної частини, що містить початкову пару (i0, u0)), також робиться припущення, що вона є траекторією. Таким чином, будь-яка зв’язна частина траекторії є траекторією.

Будемо вважати, що функція F задовольняє умові:

Якщо траекторія t Î Т має вигляд t = (head(t), tail(t)) = ((i, u), t), то

F(t) = c (u) + b (u) x F(t). (16.1)

Функція, задовольняюча умові (16.1), називається рекурентною. Надалі будемо вважати, що b(u) ³ 0 для будь-якого u.

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Накопичуючі однорозрядні суматори | Таким чином отримуємо
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-13; Просмотров: 295; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.