Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Робота з матрицями та векторами




5.13.1. Оператори перетворення матриць та векторів

Кнопки, які дозволяють виконувати основні матричні та векторні перетворення розташовані на панелі Матриця.

 

1) Для створення матриці слід ввести з клавіатури ім’я матриці та знак “ = “, натиснути кнопку введення матриці , що розташовується на панелі Матриця і у ДВ (рис.5.25) задати кількість рядків та стовпчиків. У шаблон матриці потрібно ввести числовізначення елементів матриці. Рис. 5.25

Приклад. Створити матрицю М, що складається з 3 рядків та 3 стовпчиків.

Розв’язок.

Вектор – це матриця, що складається з одного стовпчика, створюється аналогічно.

Нумерація рядків та стовпчиків починається з нуля. При необхідності починати їх нумерацію з одиниці, необхідно перед роботою з матрицями та векторами ввести оператор ORIGIN:=1.

2) Для виконання символьного транспонування використовується кнопка .

Приклад. Транспонувати матрицю М.

Розв’язок.

3) Обчислення визначика матриці здійснюється за допомогою кнопки .

Приклад. Обчислити визначик матриці М.

Розв’язок.

4) Для виконання обчислення оберненої матриці використовується кнопка .

Приклад. Обчислити обернену матрицю до матриці М.

Розв’язок.

5) Виділення стовпчика матриці виконується кнопкою .




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-13; Просмотров: 402; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.