Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Цілі візуалізації проекту




Макети, моделі і прототипи

Макети, моделі та прототипи інтерфейсів користувача

 

 

В багатьох галузях при розробці продуктів поширена практика якомога більш раннього надання їм наочного вигляду - те, що в індустрії програмних засобів називається візуалізацією. Подібна практика відіграє велику роль також при проектуванні та розробці КІ. Користувачі, ділові спонсори, проектний колектив та інші учасники команди по розробці продукту можуть на ранній стадії його створення поглянути на те, що ж реально виходить на шляху до поставки. Цей перший погляд дає можливість зацікавленим сторонам внести проміжні корективи. Для проектного колективу це ще один метод розробки та можливість перевірити правильність прийнятих рішень, перш ніж вносити зміни буде надто пізно або надто дорого.

Створення прототипу чи прототипування - термін, яким часто зловживають, який часто вживають неправильно. Незалежно від використовуваної назви або технічних особливостей мета проектного колективу полягає в візуалізації проектних рішень, які приймають одну або декілька форм. Підхід на основі прототипування можна охарактеризувати за допомогою таких визначень, як швидкість, точність, можливість повторного використання та скрупулезність.

Макет - це матеріалізований у вигляді набору статичних зображень проект. Поведінкові та динамічні стани представляються статичними зображеннями. Сукупність статичних зображень, яка демонструє поведінку системи під час прогону сценарію користувацької взаємодії, називається розкадровкою.

Модель (імітаційна модель, імітація) представляє собою матеріалізацію проекту, вона будується з використанням засобів реалізації, відмінних від тих, які передбачається використовувати для розробки продукту.

Прототип представляє собою матеріалізацію проекту, яка побудована зщ використанням передбачуваних засобів розробки для продукту. Засоби розробки включають апаратні засоби, операційну систему та мови програмування.

 

 

Візуалізація продукту представляє собою цикл поступового уточнення та нарощування проектних рішень у відповідь на питання, які виникають в ході розробки. На ранніх етапах розробки вимоги, проектні концепції та альтернативи досліджуються за допомогою підходів, які не вимагають великих витрат і дають швидку віддачу. Низькорівневі деталі проекту не піддаються глибокому аналізу. На даних етапах не обов'язково використовуються передбачувані засоби розробки, однак це не сприяє проясненню того, як виглядатиме і працюватиме проект застосовно до передбачуваного середовища його використання. Використання планованих інструментальних засобів допомагає оцінити потреби в навчанні й часі, необхідні для розробки.

Для оцінки спрощених та обмежених представлень складних проектних рішень використовуються евристичні методи і методи сумісної розробки. Від членів проектного колективу та користувачів вимагається подолати концептуальні обмеження, накладені існуючими на папері макетами, розкадровкою, моделями, а також очікувані проектні проблеми та обмеження, пов'язані з використанням цих засобів. Бажано якомога швидше створити спрощений прототип КІ, використовуючи передбачувані засоби розробки і компоненти. Це допомагає прояснити проблеми користувацької взаємодії, пов'язані з логікою, кроками роботи і обмеженнями інструментарію.

Методи прискорення розробки:

- складання прискореного план- графіка;

- швидкий перехід до прототипування;

- внесення виправлень безпосередньо по ходу проекту;

- припустимість жорсткого програмування;

- концентрація на головних задачах і методах, нехтування неістотними деталями.

При використанні методів візуалізації слід спрямувати основні зусилля на досягнення наступних цілей:

- візуалізація основних складових, які визначають рівень задоволеності користувачів;

- увага до дрібниць, які можуть стати основними перешкодами на шляху до досягнення задоволеності користувачів;

- оцінка значущості розглядуваних питань з точки зору проекту.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-16; Просмотров: 660; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.