Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Visual Basic




 

 

Алгоритмічний язик Visual Basic (VB) - язик об'єктно-орієнтованого проектування. Це значить, що в ньому можна маніпулювати готовими об'єктами і методами їх обробки на рівні операторів алгоритмічного язика.

У об'єктно-орієнтованому язиці використовуються такі поняття як: об'єкти, властивості, події, методи.

Об'єкти - устрої або загальні елементи Windows-додатків, використовувані більшістю створюваних програм. У Visual Basic виділяються такі групи об'єктів:

глобальні (global objects): clipboard (буфер обміну), debug (віладчик), printer (принтер), screen (екран), арр (додатки);

інтерфейсні або об'єкти взаємодії: form (екранна форма), controls (керуючі елементи, наприклад ті, що присутні на панелі інструментів);

• об'єкти бази даних.

У першу чергу будуть використовуватися об'єкти вікна панелі інструментів При складанні своєї програми кожен користувач визначається з якими конкретно об'єктами він буде працювати - з якими формами вікон, з якими устроями (результат виводити на екран, ня друк), які керуючі елементи повинні містити його вікна.

Всі вимоги до обраних об'єктів користувач фіксує у виді властивостей у вікні Properties. Кожному об'єкту відповідає свій набір властивостей.

Властивість об'єкта визначає як об'єкт виглядає або як він себе веде. Наприклад властивостями об'єктів є їхні імена, надпис об'єкта, колір фону, символів.

Для установки властивості конкретного об'єкта необхідно клацнути по цьому об'єкту, то б то зробити його активним, і вивести клацанням на передній план вікно Properties.

Приклади деяких властивостей: Name - Встановлює ідентифікатор (ім'я) доступу до об'єкта (текстовому полі, полі написів, полі меню, управляючим кнопкам і т.д.) із програми; властивість не доступна при виконанні програми. (Тільки англійський алфавіт!!!!)

Alignment - вирівнювання тексту (0 - уліво, 1 - управо, 2 - центрування);

Autosize - автоматичне управління розміром поля напису або текстового поля (true – автоматична зміна відповідно до розміру вмісту; false - розміри незміняємі і зайвий вміст відсікається);

BackColor - установка кольору фона;

ForeColor - установка кольору символів;

BorderStyle - задає тип рамки для об'єкта, причому для form і textbox тільки для читання під час виконання. Припустимі значення 0 - немає контуру, 1 - фіксований одиночний верхній контур (рядки назви і меню), 2 - по умовчанню змінюваний контур, 3 – фіксований подвійний.

Caption - текст, відображуваний у заголовку (для форми), усередині або поруч з елементом управління.

FontName - встановлює або повертає шрифт, використовуваний для відображення тексту в елементах управління, а також при виконанні операцій малювання і друку.

Рекомендується використовувати шрифт Times New Roman Cyr.

Height, Width - зовнішня висота і ширина об'єкта. Задаються у твипах (1см. = 567 твипов). Text - текст у текстовому або комбінованому полі, у полі списку. Для останнього - тільки для

читання під час виконання.

Enabled - значення властивості True визначає, що поле можна використовувати як для введення, так і для виведення інформації, False - тільки для введення.

Visual Basic є язиком, орієнтованим на обробку подій. Це означає, що певні частин" програми виконуються у відповідь на певні події. Кожний об'єкт повинен реагувати на певні події (дії), які відбуваються: Приклади подій:

Change - відбувається при зміні стану елемента управління при наявності цілого ряду можливих подій (масиву подій).

Click - відбувається при одноразовому клацанні мишею на об'єкті.

DblClick - відбувається при подвійному клацанні мишею на об'єкті.

KeyPress - відбувається при натисканні клавіші на клавіатурі.

Load - відбувається при виклику додатка за допомогою оператора Load у програмі або в результаті неявного завантаження. Unload - відбувається при розвантаженні форми з оперативної пам'яті відповідно до дій користувача (за допомогою меню або кнопок) або оператором Unload із програми.

З кожною подією в Visual Basic пов'язана процедура (підпрограма), яка визивається до виконання при виконанні події. У загальному виді синтаксис процедури такий:

 

 

Sub <ім'я об'єкта>_<ім'я події> (оголошення параметрів)

...................

оператори

...................




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-01-03; Просмотров: 560; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.