Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Приклад розробки додатка




Створення будь-якої програмної системи (проекту) на Visual Basic складається з наступних етапів:

1. Створення інтерфейсу (створення вікна діалогу і розміщення в ньому елементів управління),

2. Утановки параметрів (властивостей) елементів управління;

3. Уведення тексту програм і їхнього налагодження;

4. Збереження проекту в зручному для наступного використання виді

Розглянемо реалізацію цих етапів на прикладі простого проекту. У ході виконання програми користувач повинний визначити за допомогою лінійки прокручування загальну кількість замовленого холодильного устаткування поставляємим заводом виготовлювачем. Вибрати один із трьох видів холодильного устаткування: морозильну камеру, двухкамерний холодильник чи трехкамерний холодильник. Програма повинна розрахувати загальну вартість холодильного устаткування виходячи з того, що вартість однієї холодильної камери 720 грн., вартість двухкамерного холодильника –850 грн., вартість трехкамерного холодильника- 1500 грн.

 
 

Користувальницький інтерфейс показаний на рис. 1

Рисунок 1 - Користувальницький інтерфейс

 

За допомогою лінійки прокручування вибираємо загальну кількість замовленого холодильного устаткування і установлюємо вид ХО, у результаті виконання даної задачі одержуємо загальну вартість обраного ХО. При натисканні кнопки «Очищення» відбувається очищення «Загальної кількості замовленого ХО» і «Загальної вартості обраного ХО». При натисканні кнопки «Вихід» відбувається завершення роботи програми.

Хід роботи

Проект включає:

· форми (фон, Windows, діалогові вікна);

· елементи управління (графічні об'єкти, поміщені на форму);

· програмний код (процедури й оголошення).

I – етап візуального програмування

 
 

При запуску Visual Basic створюємо новий проект з ім'ям Project 1 і форму Form -з ім'ям frmMex (рис.2).

Рисунок 2 - Вікно нового проекту

Name (ім'я) форми: frmMex

Caption: Розрахунок вартості холодильного устаткування

На формі розмістимо наступні елементи управління: дві етикетки з іменами lblOK і lblRes, три командні кнопки cmdR, cmdO, cmdV, горизонтальну лінійку прокручування hsbOK, групу (рамку) fraXO і в рамці три перемикачі (optXO1, optXO2, optXO3).

Задати елементи управління можна двома способами:

1. Клацнути мишею на потрібному елементі вікна шаблонів (стрільця перетворюється в”+”), перенесіть покажчик у верхній лівий кут форми, натиснувши і не відпускаючи кнопку миші перемістите покажчик вправо і униз форми, відпустите кнопку миші. На формі у верхньому лівому куті створюється обраний елемент управління відповідного переміщенню розміру.

2. Двічі клацнути мишею на потрібному елементі вікна шаблонів. При цьому створюється елемент управління з розмірами за замовчуванням у центрі форми.

Виберемо один із зазначених способів і створюємо на формі 2 етикетки (Label), потім горизонтальну лінійку прокручування (HScrollBar), 3 командні кнопки (CommandButton), групу (Frame) і в групі 3 перемикачі (OptionButton).

Активний у даний момент елемент позначений маркерами (щигликом миші елемент робиться активним) і його можна переміщати мишею і змінювати його розміри. Це дозволяє відредагувати розмір і положення управляющих елементів на формі відповідно бажанню розроблювача. Після уведення всіх елементів і редагування форма приймає вид, показаний на рис.3.

 
 

Рисунок 3 - Візуальний вигляд форми.

 

Визначимо властивості введених елементів, використовуючи вікно властивостей (Properrties).

Активізуємо елемент Label1, при цьому активізуються властивості, що відносяться до цього елемента (заголовок Label1 - Name (Ім'я ): lblOK). Виберемо властивість Caption (Назва)і визначимо його як «Загальна кількість замовленого ХО». Дана назва з'являється на формі (рис.3)

Для Label2- Name (Ім'я ): lblRes

Властивість Caption (Назва) «Загальна вартість обраного ХО»

Визначимо властивості для командних кнопок (Command Button):

«Розрахунок» Name (Ім'я)-cmdR, Властивість Caption (Назва)- «Розрахунок»,

«Очищення» Name (Ім'я)-cmdО, Властивість Caption (Назва)- «Очищення»,

«Вихід» Name (Ім'я)-cmdV, Властивість Caption (Назва)- «Вихід»,

 

Активізуємо горизонтальну лінійку прокручування (HscrollBar) іопишемо властивості:

Name (Ім'я): hsbOK

Max:10000

Min:0

Value:0

SmallChahge:1

 

Активізуємо групу (Frame) описуємо властивості:

Name (Ім'я): fraXO

Caption: Виберіть вид холодильного устаткування

Активний перший перемикач (OptionButton) його властивості:

Name (Ім'я): optXO1

Caption:морозильна камера

Value:True

Активний другий перемикач (OptionButton) його властивості:

Name (Ім'я): optXO2

Caption:двухкамерний холодильник

Value:False

Активний третій перемикач (OptionButton) його властивості:

Name (Ім'я): optXO3

Caption:трехкамерний холодильник

Value:False

Етап візуального програмування закінчене, приступаємо до другого етапу програмування у вихідному коді.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-01-03; Просмотров: 413; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.