Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

До розд. 2.2) Поняття інтерфейсу. Що таке клас об'єктів і властивість класу об'єктів




Додаткові відомості

Вправи

Питання для роздумів

Знайдіть розходження між вмістом Вікна провідника проекту на мал. 2.12 і 2.15. Поясніть, у чому зміст цих розходжень.

Як Ви думаєте, чи є принципове розходження між збереженням проекту Visual Basic і збереженням Windows-додатка?

Створіть робочий (той, що виконується) додаток (ехе-файл) для вирішення 1-ї вправи попереднього розділу.

Створіть робочий додаток (ехе-файл) для вирішення 2-ї вправи попереднього розділу.

Створіть робочий додаток (ехе-файл) для вирішення 3 -ї вправи попереднього розділу.

Створіть робочий додаток (ехе-файл) для проекту “Периметр і площа трикутника” (вирішення 4-ї вправи попереднього розділу).

У розд. 2.2 було сказано, що створення екранної форми (другий етап проектування Windows-додатка) називають також розробкою інтерфейсу.

Інтерфейс — це сукупність засобів, що забезпечують фізичну чи логічну взаємодію пристроїв (Користувач (людина) теж може вважатися пристроєм.) і програм обчислювальної системи. Тут ми вкладаємо в термін розробки інтерфейсу більш вузький зміст — винахід і створення такого способу введення і виведення інформації, що був би максимально простим, зручним і приємним для користувача.

Вживання таких неформальних (неточних) понять, як просто і приємно, говорить нам про те, що проектування інтерфейсу схиляє ремесло програмування убік мистецтва! (Згадаємо попередню главу.) Мало того, що ми повинні подбати про естетичні характеристики екранної форми — колір її фону, розміри і типи шрифтів усіх написів і т.п., ми можемо подумати і про те, щоб помістити на нашу форму графічну ілюстрацію і навіть постачити її звуковим супроводом! Про такі можливості буде йти мова в 7-й главі 2-ї частини посібника.

У розд. 2.1 було сказано, що на екранній формі Windows-додатка програмістом створюються різні нестандартні елементи, наприклад, текстові поля, командні кнопки, мітки і т.д. Ці елементи, а також сама екранна форма є об'єктами мови і системи проектування Visual Basic.

Об'єкт — одне з основних понять не тільки Visual Basic, але й інших об’єктно-зорієнтованих мов програмування.

Об'єктом у цих мовах називається деяка сутність (Визначити поняття сутності дуже важко, навіть неможливо. Можна тільки пояснити — це щось, що має ім'я. У даному випадку це якась частина чи програми даних, що обробляються програмою), що, по-перше, чітко виявляє своє поводження, а по-друге, є представником деякого класу подібних об'єктів. В математиці клас — це синонім слова безліч. У Visual Basic клас об'єктів — це не зовсім те ж саме, що і безліч об'єктів. Зверніть на це увагу!

Точніше, класом об'єктів в об’єктно-зорієнтованих мовах програмування називається загальний опис таких об'єктів, для яких характерна наявність безлічі загальних властивостей і загальних дій, що здатні виконувати ці об'єкти.

Прикладом класу може служити клас Командна кнопка — загальний опис кнопок у вікнах додатків. Ці кнопки можуть бути всіх кольорів і розмірів, але повинні мати безліч загальних властивостей і інших характеристик, наприклад подій, що для цих об'єктів однакові (наприклад, клік по них мишею).

Список класів всіх об'єктів Visual Basic можна знайти у Вікні перегляду характеристик об'єкта, відкрити яке можна, вибравши команду меню View Головної панелі проекту.

(До розд. 2.3) Концепція програмування VisualBasic: “Програми керуються подіями”

У Visual Basic програмний код майже завжди прив'язується до якої-небудь події, що є сигналом до початку роботи алгоритму.

Тут ми торкаємося принципового питання концепції програмування в системі Visual Basic. Вона формулюється так: “ Програми керуються подіями ”. Розшифрувати цю фразу можна в такий спосіб.

Спочатку проектується екранна форма, потім встановлюються події, що будуть відбуватися в робочому додатку, і тільки потім програмуються дії, пов'язані з цими подіями.

Така концепція, якої не було на більш ранніх етапах еволюції мови Бейсік, виявилася дуже ефективною — з її допомогою складні і цікаві додатки можуть створювати навіть прості аматори. У всякому разі, для одних задач ця концепція допомагає, а для інших — не заважає!

Подія — це ще одна характеристика об'єкта (крім уже знайомої нам властивості). Ми вже згадували цей термін у розд. 1.5, а зараз розглянемо його докладніше.

Говорячи більш строго, подією називається характеристика класу об'єктів, що описує зовнішній вплив, на який реагує об'єкт цього класу під час роботи додатка.

Подією може служити, приміром, завантаження форми, натискання якої-небудь клавіші на клавіатурі чи клік кнопки мишею.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 601; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.013 сек.