Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

До розд. 7.4) Про використання оператора GoTo




Використання безумовного переходу (оператора GoTo) для програмування повторень у наш час вважається «дурним тоном». Усі поважаючі себе розробники давно від нього відмовилися. Пояснюється це тим, що ці оператори дуже заплутують програму, роблять її важкою для читання. Така програма нагадує тарілку з італійськими макаронами — знайти обидва кінці однієї макаронини буває дуже важко!

Проголошені в 60-і роки принципи структурного програмування забороняють програмістам використовувати оператор GoTo. Ці принципи дуже стисло можна сформулювати так: Надійність програми, швидкість її розробки, а також простота її модифікації (зміни) прямо залежать від її логічності і зрозумілості. А для того, щоб програма була логічнішою та зрозумілішою, потрібно відмовитися від широкого використання глобальних змінних, оператора GoTo і розбивати її на окремі не занадто великі частини — модулі, кожний з яких відносно незалежний від інших модулів і взаємодіє з ними по чітко визначених правилах. Чому ж він все-таки є в мові Visual Basic? Виявляється, іноді він буває зручний — наприклад, для відпрацьовування збоїв програми.

Для того, щоб програма не «зависла» у випадку помилки, а продовжувала працювати, зручно використовувати особливий оператор мови Visual Basic, який називається оператором перехоплення помилки:

On Error GoTo Мітка

Як Ви бачите, ім'я цього оператора складається з трьох ключових слів.

Зміст оператора такий: Мітка знаходиться там, куди необхідно перейти у випадку помилки. Приміром, після неї може стояти оператор, що видає повідомлення про помилку користувачу. Одержавши таке повідомлення, користувач може виправити помилку без зупинки програми! (У розд. Д1.10 приведений приклад програми, у якому застосовується оператор On Error GoTo...)

В інших випадках, не для перехоплення помилки (наприклад, у таких, котрі ми розглядали на початку цього розділу), використовувати оператор GoTo не слід. (Можна, але не потрібно.)

І хоча наша програма малювання решітки (код 7.11) працює добре, рекомендувати такий спосіб організації циклу ми не можемо. Розглядайте його просто як історичний казус — пройдений етап у програмуванні.

Щоб позбутися від необхідності використовувати оператор GoTo, фрагмент програмного коду 7.11, який містить цей оператор:

варто замінити фрагментом, що містить оператор циклу:

Так само варто зробити і з фрагментом для малювання горизонтальних ліній.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 412; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.