Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Уголовное право 5 страница




4)Мәдениетті символдар, белгілердің жүйесі деп қарастыратын ағым:

A) структурализм

B) социология

C) семиотика

D) гуманизм

E) функционализм

5)«Өркениет» ұғымы латын тілінде қандай мағынаны білдіреді

A) Техника

B) Ғылым

C) Қала

D) өндіріс тәсілі

E) ауыл

6)«Постиндустриалды қоғам» термині нені білдіруге қолданылады

A) Қазіргі кезеңдегі қоғам

B) Патриархалды қоғам

C) 1845-1885 ж.ж.қоғам

D) 1917-1918 ж.ж. қоғам

E) ХХІ ғ. қоғам

7(Өркениет дамуының қозғаушы күші

A) тарихты алдын ала анықтау

B) өзін-өзі сақтау инстингі

C) халық сұранысы мен қажеттілігі

D) көркем сурет шығармашылығы

E) елдің этикалық сұранысы

8)Прогресті даму –

A) Жаңа сапаның қайтымсыз өзгеріске ұшыраспауы

B) Жаңа сапаның жоғары жетістікке жету

C) Жаңа сапа қатынасында ескіге жол берсе

D) Жаңа сапа қандай бір қатынасында ескіден озса

E) Жаңа сапа қайтымсыз өзгеріске ұшыраса

9)«Ұлт қозғалысы» кестесін дайындап, қоғам туралы жаңа ғылымның негізін жасауға алғаш талпынған ойшыл

A) Макиавелли

B) Д.Вико

C) Т.Мор

D) Т.Кампанела

E) Э.Роттердамский

10)Қоғам дамуы алдын ала анықталып қойылған және еркіндік ұғымына орын берілмеген деген идеяны қалай атауға болады?

A) детерминизм

B) догматизм

C) фатализм

D) материализм

E) діни сенім

11)«Адам өлді» ұранын жария етіп, артынша антигуманизм көзқарасы тұрғысынан келген «ой археологы» әрі структурализм өкілі

A) Э.Фромм

B) Ф.Ницше

C) М.Фуко

D) Ж.-П.Сартр

E) А.Камю

12)Ницше философиясында көрінетін субъектінің белгілі бір құндылықтарға, нормаларға, идеалдарға кері қатынасын білдіретін дүниені сезіну және әлеуметтік іс-әрекет формаларының бірі

A) Филантропия

B) Нигилизм

C) Мизантропия

D) Ревизионизм

E) Толеранттылық

13)Мәдениет дегеніміз –

A) Мәдениет – материалдық және руханилықтың қосындысы

B) Мәдениет – адамның өзіндік болмыс тәсілі, әрі шығармашылық рухының көрініс табуы

C) Мәдениет – салт-дәстүрлер жиынтығы

D) Мәдениет – рухани мұра

E) Мәдениет – құндылықтар жүйесі

 

 

1)Гегелдің философиялық жүйесі бұл

A) субъективті идеализм

B) материализм

C) позитивизм

D) абсолютті идеализм

E) теоцентризм

2)Неміс классикалық философиясының негізін салған

A) Г.Гегель

B) И. Шеллинг

C) И.Фихте

D) И.Кант

E) Л.Фейербах

3)Гегель бойынша философия тарихы бұл

A) Пікірлер галереясы

B) Спирал бойынша білімнің бір деңгейінен басқаға өтуінің логикалық процессі

C) Идеяның пайда болуы мен дамуының хронологиялық жүйелілігі

D) Тарихи оқиғалардың сипаттамасы

E) Жеке ойшылдардың субъективті түсініктері

4)Диалектикалық триада формуласын кім ұсынды

A) Декарт

B) И.Кант

C) И.Фихте

D) Г.Гегель

E) Л.Фейербах

5)Неміс классикалық философиясының өкілдерінің ішінде даму ілімі ретінде қабылданған ең дамыған диалектика формасының авторы

A) И.Шеллинг

B) И.Фихте

C) И.Кант

D) Л.Фейербах

E) Г.Гегель

6)Л.Фейербах кай ілімнің негізін салды

A) Диалектикалық материализм

B) Интеллектуалды интуиция

C) Антропологиялық материализм

D) Математикалық логика

E) Позитивизм

7)«Адамгершіліктік заңның императивтік категориясы» ұғымын философияға кім енгізді

A) И.Кант

B) Л.Фейербах

C) И.Фихте

D) Г.Гегель

E) И.Шеллинг

8)Канттың антиномиясы – бұл

A) Аксиома

B) Гипотеза

C) шешілмейтін қарама қайшылықтар

D) ой пікір

E) ұғым

9)Л.Фейербах философиясымен нені байланыстыруға болады

A) Неміс классикалық философиясының басталуы

B) Неміс классикалық философиясының аяқталуы

C) Неміс классикалық философиясының шыңы

D) Неміс классикалық философиясының шырқау шегі

E) Неміс классикалық философиясының мәңгілігі

10)И.Г. Фихте «Мен-концепциясы» еңбегінде қандай мәселені қарастырды?

A) «өзіндік зат» туралы ілімді дамытты

B) субстанциялық мәселенің өзегін ашуға талпынды

C) өмірдің мәні жайында

D) «өзіндік зат» туралы ілімді жоққа шығара отырып, бір субъективті-идеалистік бастамадан танымның түрлі формаларын ашуға талпынды

E) адамның болмысы

11)И. Кант ілімі бойынша «өзіндік зат» ұғымының мәні?

A) сыртқы дүние заты

B) ақылдың негізінде тануға мүмкін емес, заттың ішкі қасиеті

C) тәжірбиенің нәтижесі

D) сана мен материя

E) адамның ішкі дүниесі

 

12)Г. Гегель бойынша «абсолютті идея» ұғымы?

A) барлық дүниедегі себептіліктің бастамасы, жалғыз нақты шындық

B) жеке адамның өзіне ғана тән рухани идея

C) бүкіл қоғамға тән жоғарыдан берілген идея

D) жеке тұлғаның өзінің күш-жігеріне сенімі

E) құдай болмысының мәні

13)К.Маркс пен Ф.Энгельс қандай философиялық ағым мен әдісті қосып оларды қоғамға қолданды

A) Идеализм мен материализмді

B) Материализм мен диалектиканы

C) Метафизика мен диалектиканы

D) Сенсуализм мен рационализм

E) Эклектика мен диалектиканы

 

 

1)Гегельдің тарихи еңбегінің мәні

A) Тарихты материалистік тұрғыдан түсіндіру

B) Философияда антропологиялық принципті жасау

C) Дүниені танудың диалектикалық әдісін дамыту

D) Тарихи детерминизмді дамыту

E) Метафизикалық мәселені зерттеу

2)Апостериорлық білім, априорлы білім, «өзіндік зат», категория, т.б. ұғымдары қай неміс ойшылының философиялық көзқарастары

A) Г. Гегель

B) И.Г. Фихте

C) И. Шеллинг

D) И. Кант

E) Л. Фейербах

3)«Рух феноменологиясы», «Логика ғылымдары», «Құқық философиясы» еңбектерінің авторы?

A) Шеллинг

B) И.Г. Фихте

C) Г. Гегель

D) И.Кант

E) К.Маркс

 

4)Кант тәжірибеге дейінгі алынған білімді қалай атады

A) Аподейктика

B) Априорлық

C) Транцеденттік

D) Аналитикалық

E) Апостериорлық

5)Гегель жүйесінің бастапқы ұғымы

A) «өзіндік зат»

B) «Мен»

C) Материя

D) абсолюттік идея

E) Құдай

6)«Таза ақылға сын», «Практикалық ақылға сын», «Пайымдау қабілеттеріне сын» еңбектерінің авторы

A) И.Кант

B) А.Шопенгауэр

C) Г.Гегель

D) Г.Фихте

E) Фр.Шеллинг

7)«Адам – табиғат бөлігі, ол үшін әлеуметтік ортаның маңызы жоқ» деп есептеген неміс философы

A) Кант

B) Фихте

C) Шеллинг

D) Фейербах

E) Фейерабенд

8)Канттық философия жүйесіндегі апперцепция түсінігі нені білдіреді?

A) заттардың мәні

B) болатын тәжірибені сезіну

C) сана қызметінің формалары

D) адамның өз табиғаттын соңына дейін зерттеуге ұмтылуы

E) адамның адамгершілік заңын зерттеу

9)«Біздік заттар» және біз қабылдайтын объект өзіндік заттың, объектінің тек бір жағы ғана деп тұжырымдаған кім

A) Кант

B) Фихте

C) Гегель

D) Шеллинг

E) Спиноза

10)Фихте философиясының негізгі ұғымы

A) табиғат және рух дуализмі

B) «Мен» концепциясы

C) болмыс пен ойлаудың сәйкестігі

D) субстанция плюрализмі

E) абсолюттік идея

11)Фихтенің пікірінше адам үшін басты шындық

A) адамның өзі және оның санасы

B) объективті шындық

C) әлеуметтік шындық

D) құдай және оның әледегі бейнесі

E) адамды қоршаған орта

12)Неміс классикалық философиясында алғаш болып философиялық категориялар субординациясын құруға талпынған кім болды

A) И.Кант

B) К.Маркс

C) Ф.Энгельс

D) И.Шеллинг

E) Г.Гегель

13)«Сана абсолютті идеяның дамуы мен эвалюциясының жемісі» деген тезисте қай философтың позициясы байқалды

A) Лейбництің

B) Шеллингтің

C) Фейербахтың

D) Гегельдің

E) Канттың

 

1)Неміс философтарының қайсысы Құдайға сүйіспеншіліктің орнына адамға сүйіспеншілікті қоюды ұсынды?

A) Л.Фейербах

B) Г.Гегель

C) Г.Лейбниц

D) И.Фихте

E) Ф.Шеллинг

 

2)Өзінің шығармашылығының алғашқы кезеңдерінде Кант қандай философиялық проблемаларға ерекше көңіл бөлген

A) Болмыс мәселесіне

B) Жаратылыстану мәселесіне

C) Антропосоциогенез мәселесіне

D) Адамгершілік мәселесіне

E) Шындық мәселесіне

3)Канттың зерттеуіндегі негізгі мәселені көрсетіңіз

A) адамның танымдық қабілеті

B) этикалық мәселе

C) психоанализ мәселелері

D) қоғамның әлеуметтік құрылымы

E) саясат мәселесі

4)Гегель пікірінше, табиғат дегеніміз

A) Абсолютті идея

B) Объективті шындық

C) Адамның субъективті көзқарасы

D) Географиялық орта

E) Абсолют идеяның бөтен болмыстығы

5)Гегельдің философиялық жүйесіндегі субъективті рух бұл

A) Жеке адам санасы

B) Құдай

C) Қоғам санасы

D) Өлмейтін жан

E) Таным объектісі

6)Шеллинг үшін табиғаттың қозғаушы күші

A) Табиғи шындықтың үздіксіз күрделену

B) Ішкі қарама-қарсылықтардың бар болуы

C) Құдай

D) Прогресс пен регресс

E) Оның адамға деген үздіксіз оппозициясы

7)Неміс классикалық философиясында ерекше белгі ретінде көрінетін сипат

A) Эмпиризм

B) Материализм

C) Прагматизм

D) Идеализм

E) Скептицизм

8)И.Кант ілімінде адамгершілікке негізделген принцип

A) Пайдалылық принципі

B) Интеллект

C) Ішкі бедел

D) Борыш талабы

E) Салт-дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар

9)Фейербах философиясының басты бағыты

A) Идеализм мен дінді сынауы

B) Адамзаттық өзімшілдіктің табиғатын қарастыру

C) Әлеуметтік-саяси проблемаларды қорытындылау

D) Адамның адамгершілігі

E) Дүниеденің құдайлық бастамасын іздеу

10)Төмендегі тұжырымдардың қайсысы Л.Фейербахқа тиесілі

A) Адам барлық заттың өлшемі

B) Адам адамға қасқыр

C) Адам саяси хайуан

D) Адам адамға құдай

E) Адам адамға дос, жолдас, бауыр

11)Фейербахтың пікірінше, адамзат өмірінің мәні

A) Бақытқа ұмтылуы, гедонизм

B) Қоршаған ортаны тану

C) Адамгершілікке жетуі

D) Өзін-өзі тану

E) Отанға қызмет ету

12)И.Г. Фихте «Мен-концепциясы» еңбегінде қандай мәселені қарастырды?

A) субстанциялық мәселенің өзегін ашуға талпынды

B) «өзіндік зат» туралы ілімді дамытты

C) өмірдің мәні жайында

D) адамның болмысы

E) «өзіндік зат» туралы ілімді жоққа шығара отырып, бір субъективті-идеалистк бастамадан танымның түрлі формаларын ашуға талпынды

13)Шеллинг өзімен кезеңдес өмір сүрген философты сипаттай келе, ол үшін «Мен» дегеніміз «барлығы» деп тұжырымдаған. Ол ойшыл кім?

A) И.Фихте

B) Л.Фейербах

C) Г.Гегель

D) И.Кант

E) Г.Лейбниц

 

1)«Кез келген дін адамдардың санасында адамдарға билік ететін сыртқы күштердің фантастикалық бейнеленуі...» деген тұжырымдама қай философиялық бағытқа тән сипат

A) Неотомизм

B) Марксизм

C) Прагматизм

D) Неофрейдизм

E) экзистенциализм

2)К.Маркс төмендегі неміс классикалық философтарының бірінің көзқарастарына сүйенді

A) Гегель және Фейербах

B) Гегель және Кант

C) Гегель және Фихте

D) Гегель және Шеллинг

E) Гегель және Гете

3)Маркстік философияда шындық – бұл

A) пайда келтіру

B) дүниенің ақиқаттылығы ақыл-оймен анықталады

C) құдаймен анықталу

D) дүниені тану үшін пікір талас қажет

E) дүние туралы біліміміздің дүниенің өзіне, объективті шындыққа сәйкестігі

4)К.Маркс философиясының негізгі жетістігі

A) Субъекттің ойдағы белсенділік идеясы

B) Әлеуметтік теңдік идеясын құрастыру

C) Тарихты материалистік тұрғыдан түсіндіру

D) Тарихтың эксперименталдық тұрғыдан ұғуының дамуы

E) Салттық категориялық императивтің анық түсіндірмесі

5)Марксизм тұрғысынан қоғамдық даму үрдісі немен анықталады

A) Құдайдың күшімен

B) Адам өмірінің материалды жағдайымен

C) Оқиғаның табиғи болуымен

D) Адамның еріктік-азаттылығымен

E) Ғарыштық парасатпен

6)Жатсыну мәселесі алғаш рет Маркстің қай еңбегінде көрінді

A) «1844 жылғы экономикалық-философиялық қолжазбалар»

B) «Неміс идеалогиясы»

C) «Капитал»

D) «Л.Фейербах тезисі»

E) Қасиетті әулие әулеті

7)«Табиғат диалектикасы» еңбегінің авторы

A) Е.Дюринг

B) Ф.Энгельс

C) Л.Фейербах

D) Г.Гегель

E) К.Маркс

8)Дүниенің материалдық бірлігі принципін жасаған философ

A) Ф.Энгельс

B) Г.Гегель

C) Л.Фейербах

D) Е.Дюринг

E) И.Кант

9)«Материализм және эмпириокритицизм» еңбегінің авторы, практик-марксист

 

A) К.Маркс

B) Ф.Энгельс

C) Г.Плеханов

D) В.Ленин

E) П.Кропоткин

10)Қоғамдық таптарға «классикалық» анықтама берген

A) К.Маркс

B) Ф.Энгельс

C) Г.Гегель

D) В.И.Ленин

E) Ж.Руссо

11)К.Маркс үшін тарихтың түпкі субъектісі

A) Адам

B) материалдық өндіріс

C) абсолютті рух

D) қоғамдық даму стихиясы

E) қоғамдық құрылыстың негізі

12)К.Маркс, өзінің қоғамдық-экономикалық формация ілімінде қоғамның «экономикалық қаңқасы» деп нені атаған

A) Қондырманы

B) өндіріс күшті

C) өндірістік қатынастарды

D) өндіріс түрін

E) базисті

 

13)Антропологиялық материализм философиясының негізін кім салды?

SSS) И.Кант

TTT) Л.Фейербах

UUU) Г.Гегель

VVV) И.Фихте

WWW) Г.Лейбниц

 

 

1)Маркс бойынша материалдық игіліктің өндірістік тәсілі құрылысының негізгі компоненттері

A) өндірістік қатынас

B) еңбек құралдары

C) технологиялық қатынастар

D) өндірістің субъектісі

E) өндіргіш күштер және өндірістік қатынастар

2)К. Маркс ілімі бойынша адам ненің жиынтығы

A) іс-әрекет белгілерінің

B) интеллект және сана-сезімнің

C) уайымның

D) қоғамдағы барлық қатынастардың

E) мәдениет нормаларының

3)К.Маркс ілімі бойынша жатсынудың себебі

A) ұлттық ерекшелік

B) діни дүниетаным

C) жеке меншік

D) жеке бастың қасиеті

E) қоғамда надандықтың басым болуы

4)Адамзат пен өркениеттің қалыптасуы мәселелері төңірегіндегі Ф.Энгельстің ең маңызды еңбегі қалай аталады?

A) «Табиғат диалектикасы»

B) «Жанұяның, жеке меншіктің және мемлекеттің пайда болуы»

C) «Анти-Дюринг»

D) «Тарихи материализм жайындағы хат»

E) «Англиядағы жұмысшы тобының жағдайы»

5)Қоғамдық болмыстың қоғамдық санаға қатынасы жайындағы алғашқы концепцияны кім ұсынды?

A) К.Маркс

B) З.Фрейд

C) М.Хайдеггер

D) Г.Гегель

E) И.Кант

6)Материя қозғалысының негізгі түрлерінің классификациясын кім жасады?

A) Г.Гегель

B) Л.Фейербах

C) К.Маркс

D) Ф.Бэкон

E) Ф.Энгельс

7)«Философиялық дәптерлер» еңбегінің авторы

A) В.И.Ленин

B) К.Маркс

C) Ф.Энгельс

D) Г.Гегель

E) Л.Фейербах

8)Марксизм бойынша ақиқаттың өлшемі не болып табылады

A) көпшіліктің пікірі

B) сезімдік тәжірбие

C) құдайға сену

D) сана

E) тәжірибе

9)Маркстік философия әлеуметтік қатынастар мен байланыста нені басты орынға қояды?

A) рухани қатынастарды

B) адамгершіліктік қатынастарды

C) саяси қатынастарды

D) діни қатынастарды

E) материалдық қатынастарды

10)Тарихи процесстің қоғамдық формациялық моделін кім ұсынды?

A) О.Шпенглер

B) А.Тойнби

C) К.Маркс

D) Н.Я.Данилевский

E) П.А.Сорокин

11)Ф. Энгельстің пікірінше антропосоциогенезде қай фактор негізгі роль атқарады?

A) отты қолдану

B) еңбек іс-әрекеті

C) жоғарғы мүшелердің босауы

D) жерге жатпайтын өркениеттердің байланысы

E) белсенді мутациялық процесс

 

12)Маркстік философия бойынша қоғамдық өмірдің рухани, саяси және әлеуметтік принциптері немен негізделеді?

A) Идеология

B) Дін

C) материалдық игіліктердің өндірістік тәсілі

D) адамгершілік

E) саясат

13)К.Маркс философиясындағы негізгі жетістік

A) Ойлаудағы субъекттің белсенділігі идеясы

B) Әлеуметтік теңдік идеясын жасауы

C) Тарихты материалистік тұрғыдан түсінуді ашу

D) Тарихты экспериментальды түсінуді дамыту

E) Категорикалық императивтік (этика борышы) адамгершіліктік тұжырымдау

 

1)Орыс философиясындағы «батысшылдықтың» өкілі

A) Аксаков

B) Хомяков

C) Киреевский

D) Достоевский

E) Герцен

2)ХХ ғ. орыс философиясында ноосфера ілімінің негізін кім қалады және ноосфера ілімінің мәні

XXX) Биосфераның ең жоғарғы шыңы. А.Л. Чижевский

YYY) Ақыл, парасат, адамзат өмірі, оның материалдық және рухани мәдениеті. В.Н.Вернадский

ZZZ) Табиғатты, өз үйіңді сүю-гумандылықта деп білу. К.Э.Циолковский

AAAA) Табиғат заңдылықтарын иелену. П.Тейяр де Шарден

BBBB) Техниканы дамыта отырып, адамның табиғатты өзінің қажетілігіне пайдалану. Э.Ле-Руа

3)«Ноосфера – адамзаттың, оның еңбегі мен ақыл-ойының тарихи дамуымен көрінетін биосфераның эволюциялық этапы» деген тұжырым кімдікі?

A) Ф.Федоровтікі

B) Вл.Соловьевтікі

C) Н.Бердяевтікі

D) В.Вернадскийдікі

E) В.Шестовтікі

4)ХІХ және ХХ ғасырдың басындағы орыс діни философиясына төмендегі философиялық бағыттың қайсысы жатады?

CCCC) логикалық позитивизм

DDDD) конвенционализм

EEEE) батысшылдық

FFFF) славянофильдік

GGGG) неотомизм

5)Орыс философиясының негізгі ерекшелігі не?

A) диалектикалық материализм

B) биологиялық ілім

C) діни бағыттылық

D) психикалық өзіндік шынайылық

E) логикалық сабақтастылық

6)Барлығының бірлігі идеясының авторы, либералдық бағыттың өкілі

HHHH) П.Чаадаев

IIII) Н.Чернышевский

JJJJ) В.С. Соловьев

KKKK) Н.Белинский

LLLL) Л.Н.Толстой

7)Орыс космизмінің негізін қалаушы

A) Чижевский

B) В.Вернадский

C) Д.Менделеев

D) И.Сеченский

E) Н.Федоров

8)П.Чаадаев еңбегі

A) Философиялық хаттар

B) Табиғат туралы хаттар

C) Басқа жағадан келген хаттар

D) Өлі үйден келген хаттар

E) Адамгершіліктік хаттар

9)ХVIII ғ. орыстың механикалық материалистік бағыттың өкілін атаңыз

A) Н.Чернышевский

B) Д.Писарев

C) М.Бакунин

D) М. Ломоносов

E) А.Герцен

10)Ресейде алғаш болып социализмді насихаттаған кім

A) Г.В.Плеханов

B) В.Соловьев

C) А.Н.Герцен

D) Н.Ф.Федоров

E) Н.Г.Чернышевский

11)«Табиғат энергия қорын береді, пассионарлы адамдар пайда болады және тарихқа өзгеріс енгізеді» деген пікірді айтқан ғалым

A) В.Соловьев

B) П.Флоренский

C) Н.Бердяев

D) М.Бахтин

E) Л.Гумилев

12)Орыс философиясы тарихында «ақыл-ойлық эгоизм» идеясын насихаттаған

A) А.Герцен

B) Н.Чернышевский

C) В.Белинский

D) Добролюбов

E) Крапоткин

13)В.Соловьевтің пайымдауынша «соборлылық» түсінігі нені білдіреді

A) адам болмысы мәні туралы ойларды

B) адамдарды біріктіруге шақыратын діни бағыт

C) құдайға және бір-біріне сүйіспеншілік негізінде индивидтердің өз еркімен бірігуі

D) адамда діни сезімдердің дамуы

E) құдай мен адам жанының бірігуі

 

1)Әлеуметтік сұрақтарды зерттеуге түрткі болатын ненің дамуы

A) өндіріс

B) мәдениет

C) білім

D) құқық

E) ғылым

2)Адамдар қауымдастығының біртілдік формасы қалай аталады?

A) ұлттық

B) халықтық

C) рулық

D) тектік

E) мемлекеттік

3)Қоғам толық анықтамасы

A) халық

B) адамдардың үлкен топтарының мақсатты және ақыл ойының ұйымдастырылған, біріктірілген іс-әрекетінің жемісі

C) мемлекет

D) адамдардың біріктірілген болмыс және өзара әрекет формасы

E) ұлт

4)Қоғамның материалдық өмірін білдіретін ұғым

A) қоғамдық болмыс

B) қоршаған табиғат

C) географиялық орта

D) өндіріс тәсілі

E) биосфера

5)Мемлекеттің пайда болуына байланысты «Қоғамдық келісім теориясының» өкілдері

A) Платон, Аристотель

B) К.Маркс, Ф.Энгельс

C) Ф.Аквинский, А.Августин

D) Т.Гоббс, Ж.Ж.Руссо

E) Ф.Бэкон, Р.Декарт

6)«Позитивті философия курсы» еңбегінің авторы, «Әлеуметтану» ұғымын енгізген француз ойшылы

A) Гегель

B) К.Маркс

C) Д.Вико

D) О.Конт

E) И.Фихте

7)Мына анықтама қандай ұғымды білдіреді: «белгілі бір өндіріс тәсіліне негізделген, қоғамның тарихи типі»:

A) өркениетке

B) қоғамдық-экономикалық формацияға

C) саяси қондырмаға

D) мемлекетке

E) қоғамның материалдық-техникалық негізіне

8)Маркстік қоғам үлгісі жөніндегі ұстаным бойынша мына келтірілгендердің бірі қоғамдық болмысқа жатады

A) техникалық деңгей

B) әлеуметтік психология

C) саяси идеология

D) өндірістік қатынастар

E) прогреске сенім

9)Прогресс – бұл

A) алға басу

B) біртіндеп даму, қарапайымнан күрделіге дейін жоғары көтерілу сызығы бойынша болатын қозғалыс

C) жеке адамның мінез-құлықтық жетілуі

D) әлеуметтік төңкеріс

E) ғылым мен техниканың жетістігі

10)Тарихи үрдістің мақсаты мен қозғаушы күштерін, мәні мен бағыттылығын зерттейтін философия бөлімі




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 633; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.013 сек.