Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Урок 21: Робимо дизайн логотипів




 

Дизайн логотипу - найпоширеніша завдання для Adobe Illustrator. У цьому фінальному уроці ми поведемо підсумок вивченого матеріалу за Illustrator і створимо власний логотип. Я покажу процес малювання логотипу і сподіваюся, що у вас буде більше знань після прочитання цього уроку.

Логотип Медової Ферми
Дизайн логотипу - найпоширеніша завдання для Adobe Illustrator. У цьому фінальному уроці ми поведемо підсумок вивченого матеріалу за Illustrator і створимо власний логотип. Я покажу процес малювання логотипу і сподіваюся, що у вас буде більше знань після прочитання цього уроку.

Далі нам знадобиться імпортувати його в Illustrator. Натисніть File>Place і виберіть ваш малюнок. Переконайтеся, що відзначена галочка Template, щоб малюнок зберігся як шаблон. Коли ви відкриєте панель шарів (Layers Palette), ви побачите, що вона заблокована і всі кольори зникли. Це дає можливість трасування.

Почнемо з тулуба бджоли. Намалюйте овал. Відредагуйте ключові точки, використовуючи інструмент Пряме виділення (Direct Selection), щоб надати тілу бджоли потрібну форму.

Потім намалюйте коло для голови. Відредагуйте ключові точки, щоб зробити її злегка витягнутою.

Щоб намалювати вусики, я використовував овал і намалював тонку лінію за допомогою інструменту Перо (Pen Tool), щоб з'єднати їх.

Потім намалюйте два овала і покрутіть їх, щоб зробити крила. Виділіть більше крило і натисніть Ctrl/Command+C, щоб скопіювати його. Натисніть Ctrl/Command+F, щоб вставити його спереду. Тепер, затисніть Shift і виберіть маленьке крило. Відкрийте Pathfinder (Window>Pathfinder), затисніть Alt/Option та виберіть Subtract area shape.

Накладена частина крила буде прибрана.

Підемо далі і створимо смужки на тулуб. Намалюйте два прямокутника з висотою, рівною товщині смужок.

Виділіть обидва прямокутника і натисніть Effect>Warp>Arc. Поставте значення Bend на 23%, щоб зігнути прямокутник. Натисніть Object>Expand Appearance, щоб розширити ефект.

Обертайте смужки і накладіть їх на тулубі бджоли. Скопіюйте тулуб бджоли, натиснувши Ctrl/Command+C. Потім вставте його спереду, натиснувши Ctrl/Command+F. Виділіть копію тіла і смужки і клацніть правою кнопкою, щоб обрати обрезающую маску. Це сховає області, що виділяються.

Виберіть Інструмент Полігон (Polygon Tool) і перетягніть з затиснутим Shift полігон на робочу область. Затисніть Alt/Option і простягніть перший полігон, щоб зробити ще одну його копію. Продовжуйте робити це, поки у вас не буде три копії.

Виділіть всі 3 полігони і залийте їх чорним. Потім, згрупуйте їх, натиснувши Ctrl/Command+G.

Тепер ми обріжемо налягаючі області полігонів. Виділіть тулуб бджоли і натисніть Object>Path>Offset Path і поставте значення Offset на 10 пунктів. Помістіть новий шлях поверх, натиснувши Ctrl+Shift+] / Command+Shift+].

Виділіть й офсетний шлях і полігони, і відкрийте Pathfinder (Window>Pathfinder). Затисніть Alt/Option та виберіть Subtract area shape.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 398; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.