Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Будова 3D-акселератора




3D-акселератор має декілька обов’язкових базових елементів, що забезпечують апаратне прискорення основних етапів 3D-конвейєра:

§ Геометричний процесор (Geometry Processor).

§ Механізм прорисовування (Rendering).

§ Відеопам’ять.

§ Цифро-аналоговий перетворювач ().

§ Додаткові пристрої (в залежності від набору додаткових функцій).

Геометричний процесор відповідає за 2..6 етапи 3D-конвейєра, в дешевих 3D-акселераторах буває відсутній, тоді його функції виконує центральний процесор, або спрощений - виконує тільки механізм встановлення (Setup Engine), що виконує перетворення даних про вершини даних, сортування та відкидання задніх граней (стадія Triangle Setup).

Процес рендерінга розбивається на 2 ступені: обробка елементів текстур (Texel Engine) і

обробка елементів результуючого кадру (Pixel Engine). На кожній з стадій робота проводиться із

своїм буфером. Крім буферів кадру і текстур використовуються z-буфер (для коректного

видалення невидимих поверхонь) та α-буфер (для ефективного виконання альфа-змішування).

Розмір кадрового буферу визначає максимально допустиме розділення зображення та

кількість відтінків кольорів. Як правило, використовується метод подвійної буферизації, коли

кадровий буфер розбивається на передній (Front buffer) та задній (Back buffer) буфери. Поки

виконується відображення (передача в RAMDAC) першого, “переднього” кадру, акселератор

будує в задньому буфері наступний кадр. Це забезпечує більш плавну та швидку зміну кадрів.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 420; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.051 сек.