КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Чіпсети для 3D-акселераторів
Основні характеристики 3D-акселератора
Для оцінки 3D-акселераторів використовуються як стандартні характеристики відеоадаптерів: § розрядність, об’єм і пропускна здатність відеопам’яті, § тактові частоти графічного процесора (ядра), відеопам’яті і RAMDAC, § тип інтерфейсу з шиною вводу-виводу, § частота зміни кадрів (frame per second - fps), так і специфічні показники: § максимальна швидкість зафарбовування (Fill Rate), що вимірюється в пікселах на секунду, § максимальна кількість елементарних трикутників, що обробляються в секунду (Triangle Throughput). § набір апаратно реалізованих (прискорюваних) 3D-функцій, а також якість (коректність) їх реалізації. § наявність розширюваних режимів (наприклад, SLI, MAXX, VSA). § перелік API, які підтримуються (DirectX і OpenGL), а також ступінь підтримки. 3Dfx Interactive § Voodoo Graphics - 3D-акселератор, виконаний у вигляді окремої PCI-карти (потрібна ще додатково відеокарта); o тактова частота - до 60 МГц, o максимальна частота RAMDAC - 135 МГц; o розмір кадрового буфера - до 4 MB; o максимальне розділення – 800х600 (4 MB) або 640х480 (2 MB); o глибина представлення кольору - 16 біт; o максимальне значення Fill Rate - 50 мільйонів пікселів в секунду. § Voodoo2 - також окрема PCI-карта, відрізняється від Voodoo Graphics; o тактова частота ядра - до 100 МГц; o максимальне розділення – 800х600 (при використанні z-буферизації) або 1024х768 (без z-буферизації); o максимальне значення Fill Rate - 90 або 180 мільйонів пікселів в секунду (в залежності від режиму роботи). § Voodoo Banshee - потужний повнофункціональний 2D/3D-акселератор; випускаються в двох варіантах: PCI/33 МГц і AGP/66 МГц (не підтримує 2x); має інтегрований RAMDAC з тактовою частотою 250 МГц. § Voodoo3 - універсальний відеоадаптер, що містить 2D- і 3D-ядро в одному чіпі; має три модифікації, які відрізняються тактовими частотами RAMDAC і ядра, а також набором додаткових функцій; o тактова частота ядра - 143..183 МГц; o об’єм відеопам’яті - 4..16 MB; o підтримує AGP 2x; o максимальне розділення - до 2048Ч1536 при частоті кадрів 75 Гц. Intel § i740 - 64-розрядний суміщений 2D- і 3D-акселератор, що реалізує декілька додаткових функцій: TV-вихід, можливість вводу/виводу відеоданих, DVD-декодер; o оптимізований для машин на основі Pentium II з шиною AGP (підтримує 2x); o об’єм відеопам’яті - 2..8 MB; o максимальна частота RAMDAC - 205 МГц (при використанні 256 кольорів) і 220 МГц (в режимах High Color і True Color). nVidia § Riva 128 - надає повний набір послуг: 2D- і 3D-акселератор, ввід-вивід відео; випускається в PCI і AGP варіантах; o об’єм локальної пам’яті - 4 MB для кадрового і z-буферів; o максимальна частота RAMDAC - 230 МГц; o кольори - 16-розрядні в 3D-графіці та 32-розрядні в 2D-графіці. § Riva 128 TNT o два процесори для обробки текстур (TwiN Texel); o тактова частота ядра - 90 МГц; o об’єм відеопам’яті - 8 або 16 MB; o підтримує AGP 2x; o 32-розрядний колір в 3D-аплікаціях; o максимальне розділення - 1600Ч1200 при частоті кадрів 85 Гц; o апаратна підтримка відтворення MPEG-1 та MPEG-2. § Riva TNT2 - вдосконалена версія Riva TNT, головні відмінності o збільшення об’єму відеопам’яті до 32 MB; o використання більш швидкого RAMDAC, що працює на частоті 300 МГц; o добавлено підтримку режиму 4x при AGP-текстуруванні; o збільшення тактової частоти ядра до 125 МГц.
o розрядність ядра та шини пам’яті збільшені до 256 розрядів (деякі моделі - 128); o об’єм відеопам’яті - до 128 MB; o модуль рендерінга містить 4 конвейєра, кожний з яких має один або два блока текстурування; o тактова частота ядра - 120 МГц (для GeForce 256) або 200 МГц (для GeForce GTX); o частота RAMDAC - 350 МГц; o максимальне розділення - 2048Ч1536Ч32 при 75 кадрах в сек. ATI § ATI Rage 128 o 128-бітна архітектура; o тактова частота ядра і відеопам’яті - 103 МГц; o об’єм відеопам’яті - 16 або 32; o тактова частота RAMDAC - 250 МГц; o максимальне розділення – 1920х1200х32; o пропускна здатність - 4 мільйонів трикутників в секунду; o швидкість зафарбовування - 200 мільйонів пікселів в секунду. o підтримка 2x AGP. § ATI Rage 128 Pro - покращений варіант ATI Rage 128; o тактова частота ядра і відеопам’яті - 140 і 150 МГц відповідно; o тактова частота RAMDAC - 300 МГц; o максимальне розділення – 2048х1536х32; o підтримка 4x AGP. § ATI Radeon 256 - відноситься до прискорювачів фотореалістичної графіки; o 256-розрядне графічне ядро, що складається з двох паралельно працюючих 128-розрядних блоків; o тактова частота ядра - 200..400 МГц; o об’єм відеопам’яті - від 8 до 128 MB; o швидкість зафарбовування - 400 мільйонів пікселів в секунду. S3 § S3 Savage 3D o 128-бітна архітектура (2 блоки по 64 розряди); o тактова частота ядра - 125 МГц; o об’єм відеопам’яті - від 2 до 8 MB; o швидкість зафарбовування - 5 мільйонів пікселів в секунду. § S3 Savage 4 (GT, Pro, Pro+) - покращена версія (виправлені помилки) S3 Savage 3D; o тактова частота ядра - до 143 МГц; o об’єм відеопам’яті - до 32 MB; o підтримка 4x AGP. § S3 Savage2000 - має геометричний процесор S3TL для перетворення координат таосвітленості (до 8 джерел світла) o пропускна здатність - 10..15 мільонів трикутників в секунду; o швидкість зафарбовування - 300 мільйонів пікселів в секунду.
Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 462; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |