Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Самостійна робота




Зміст самостійної роботи Література
МОДУЛЬ 1. АНТИЧНІСТЬ
САМОСТІЙНА РОБОТА №1 Езоп – засновник жанру байки Завдання 1. Законспектувати одну із запропонованих статей (на вибір). 2. Виписати у «Словник літературознавчих термінів» значення виразу «езопова мова».   1. Гаспаров М. Л. Две традиции в легенде об Эзопе // Вестник древней истории. – 1962. – №2. 2. Годованець М. Слово про байку // Рад. літературознавство. – 1969. – № 1 – С. 58-62. 3. Корж Н. Г., Луцкая Ф. И. Из тайника античной мудрости. – К., 1988. 4. Кочур Г. Езоп українською мовою // Всесвіт. – 1962. – № 5. 5. Тарасова Н. І. Байка як жанр світової літератури та її особливості у творчості Езопа // Заруб. літер. в навч. закладах. – 1998. – № 12. – С. 21-27. 6.Шедлих X. И. Даруй ему язык: жизнь и смерть баснописца Эзопа // Иностр. литература. - 2001. – № 6. – С. 123-161. 7.Щербина А. О. Жанри сатири і гумору: Нарис. – К., 1977. – С. 43-59 (байка). Підручники
САМОСТІЙНА РОБОТА №2 Розвиток римської комедії у творчості Плавта і Теренція. Завдання 1. Проаналізувати 1 з комедій Плавта: «Скарб», «Хвальковитий воїн» (на вибір) та 1 з комедій Теренція: «Свекруха», «Брати» (на вибір): визначити тему, ідею, проблематику, конфлікт, головних та другорядних героїв, особливості стилю. 1. Античная драма. – М., 1970. – С. – 30-32. 2. История римской литературы. – Т. 2. – М., 1959. 3. Александра М., інші. Гуманіс-тична спрямованість комедій Плавта (на допомогу вчителю історії, 6 кл.) // Історія в школі. – 2001. – № 7. – С. З0-40. 4.Зелинский Ф. Ф. Плавт и Шекспир («Менехмы» и «Комедия ошибок») // Зелинский Ф.Ф. Возрожденцы: Науч.-попул. статьи). – СПб, 1999. – С. 88-117. 5.Кац А. А. Социальная направленность творчества Плавта // Вестник древней истории. – 1980. – № 1. – С. 72-95. 6.Трухина Н. Н. Герой и антигерой Плавта // Вестник древней истории. – 1981. №1. – С. 162-178. Підручники 1.
САМОСТІЙНА РОБОТА №3 Римська література епохи принципата Августа. Завдання 1. Визначити тематичні групи „Метаморфоз” Овідія. 2. Скласти хронологічні таблиці життєвого й творчого шляху Овідія та Горація. 1. Ботвинник М. Н., др. Овидий // Ботвинник М. Н., др. Жизнеописания знаменитых греков и римлян. – М., 1987. – С.199-205. 2. Гораций // Светоний. Жизнь двенадцати цезарей. – М., 1991. – С. 316-318. 3. Корж Н. Г. Горацій в українських перекладах (про переклади В. Щурата, І. Франка) // Вісник Харків. універ. – 1971. – № 64. – Філологія. – Вип. 6. – С. 84-94. 4. Пащина Л. В. Українські переклади Овідових «Метаморфоз» // Іноз. філол. –Львів, 1989. – Вип. 95. – С.127-135. 5. Содомора А. О. Горацій – співець Рима і села // Содомора А. О. Жива античнісь. – К., 1983. – С. 155-189. 6. Содомора А. О. Горацій і його поетична творчість // Горацій К. Ф. Твори. – К., 1982. – С. 5-13. 7. Содомора А. О. Овідій – останній поет «золотого віку» римської літератури // Содомора А. О. Жива античність. – К., 1983. – С. 190-228. 8.Вулих Н. В. Проблема композиции поэмы Овидия «Метаморфозы» (мифологическая часть) // Вестн. Ленингр. ун-та. – 1973. –№ 14. – Ист., яз., лит. – Вып. 3. – С. 93-102. 9.Вулих Н. В. Сказочные мотивы в поэме Овидия «Метаморфозы» // Язык и стиль античных писателей. – Л., 1966. – С. 36-38. 10.Дуров В.С. Гораций: поэт и человек / К вопросу о поэтической лексике // Вестн. С.-Петерб. ун-та. – Сер. 2. – История, литературоведение. – 1992. – Вып. 4. – С.61-68. 11.Савельева Л. И. Идеал и действительность в творчестве Тибулла и Проперция // Античность и современность. – М., 1972. Підручники  
МОДУЛЬ 2. СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
САМОСТІЙНА РОБОТА №4 «Слово о полку ігоревім» - вершинний твір давньоруської літератури Завдання
  1. Скласти таблицю:
«Словоо полку ігоревім» і «Пісня про Роланда»: спільні та відмінні риси;
Андрианова-Перетц В.П. «Слово о полку Игореве» и памятники русской литературы ХІ-ХІII веков. – Л., 1968. Баран X., Душечкина Е.В. Вокруг «Слова о полку Игореве»: Из переписки Р.О. Якобсона и А.В.Соловьева // Советское славяноведение. – 2000. – №4. – С. 50-78. Водовозов Н.В. История древнерусской литературы. – М., 1966. – С. 81-97; С. 111-115; С. 120-129; С. 145-160. Головенченко Ф.М. «Слово о полку Игореве»: Историко-литературный и библиографический очерк. – М., 1955. Костікова І. Слово про ''Слово...": Стан та перспективи сучасного словознавства в Україні: До 200-річчя першодруку "Слова о полку Ігоревім // Укр. мова і літ. в серед. школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. – 2000. – №4. – С. 24-34. Кусков В. В. История древней русской литературы. – М., 1977. – С. 75-95; 109-124. Лихачев Д.С. «Слово о полку Игореве» и культура его времени. – Л., 1985. Лихачев Д.С. Слово о полку Игореве – героический пролог русской литературы. – Л., 1977. Рыбаков Б. А. «Слово о полку Игореве» и его современники. – М., 1971. Рыбаков Б. А. Русские летописцы и автор «Слова о полку Игореве». – М., 1972. Скляренко В.Г. "Темні місця" в "Слові о полку Ігоревім'' // Мовознавство. – 2000. – №2-3. – С. 3-10. «Слово о полку Игореве» и памятники Куликовского цикла: К вопросу времени написания«Слова...». – М.-Л., 1966. Яценко Б. Всеслав і його онуки у "Слові о полку Ігоревім" // Історія України. – 2000. – №17 (травень). – С. 11-12. ПІДРУЧНИКИ
САМОСТІЙНА РОБОТА №5 Рицарська (куртуазна) література Завдання 1. Порівняти образи Ізольди Білокурої (за середньовічним «Романом про Трістана та Ізольду»)і Февронії (за давньоруською "Повістю про Петра та Февронію" (ХVІ ст.)). 2. Навести приклади використання зазначених сюжетів у творах мистецтва. Бахтин М. Функции плута, шута, дурака в романе // Бахтин М. Литературно-критические статьи. – М., 1986. – С.194-201. Борецький М. Світ поезії вагантів // Заруб. літер. – 2004. - №27. – С. 15-24. Губенко Г. «Роман про Трістана та Ізольду»: Матеріали до уроків по вивченню твору Ж.Бедьє // Заруб. літер.: Додаток до газ. «Шкільний світ». – 2005. - №40. – С. 14-16. Загальна характеристика "Роману про Трістана та Ізольду" // Тема. – 2000. – №23. – С.43-53. Івасюк Н. „Чи не до дна ми випили наші муки й радощі?” // Заруб. літер. – 2004. – №32. – С. 18-19. Івасюк Н. Уславлення вічної сили кохання // Заруб. літер.: Додаток до газ. «Шкільний світ». – 2005. - №40. – С. 17-19. Коптілов В. "Любов одна, як смерть одна": середньовічний роман про Трістана та Ізольду // Вікно у світ. – 2000. – №1. Коптілов В. Пригоди Лиса Ренара // Заруб. літер. – 2000. – № 23. – С.7-8. Костецький І. Трубадури: війна, кохання…Спроба досліду // Кур’єр Кривбасу. – 2007. - №11-12. – С. 237-238. Латенко Л. Середньовічна європейська лірика. Куртуазна література: Урок у 8 кл. // Заруб. літер. – 1998. – №46. – С. 7-8. Лицарський роман як жанр середньовічної літератури // Тема. – 2000. – № 3. – С. 38-40. Мейлах М.Б. Язык трубадуров. – М., 1975. Михайлов А.Д. Французский рыцарский роман и вопросы типологии жанров в средневековой литературе. – М., 1976. «Роман про Трістана та Ізольду» Ж.Бедьє та поема «Ізольда Білорука» Лесі Українки: компаративний дискурс // Ткачук М.П. Наративні моделі українського письменства. – Тернопіль: ТНПУ; Медобори, 2007. – С. 310-327. Рязанцева Т. Омріяний і недосяжний: Легенди про Святий Грааль у дзеркалі світової літератури // Людина і світ. – 2000. – № 1. – С. 44-48. Чёрная С. Эстетический идеал поэзии трубадуров // Заруб. літер.: Додаток до газ. „Шкільний світ”. – 2005. – №46. – С. 10-13. Підручники
МОДУЛЬ 3. ВІДРОДЖЕННЯ
САМОСТІЙНА РОБОТА №6 Епоха раннього Відродження в Італії Завдання 1.Скласти таблицю до «Декамерона» Боккаччо за схемою  
№ п/п Тема-тика но- вел Номер новели і день Основні персо- нажі
       

 

2.Укласти ОСС до "Канцоньєре" ("Книги пісень") — справи всього творчого життя Петрарки.

Абрамсон М. Франческо Петрарка // Искусство: Приложение к газете "Первое сентября". – 1997. – №45. – С. 2-3. Брагина Л.М. Дж. Боккаччо // Брагина Л.М. Итальянский гуманизм. Этические учения XIV-XV веков. – М., 1977. – С.90-98. Брагина Л.М. Итальянский гуманизм. Этические учения ХIV-ХV веков. – М., 1977. – С.76-90. Бранка В. Боккаччо средневековый / Пер. с итал. – М., 1983. Буряк С. Батько європейської лірики // Заруб. літер. Додаток до газ. «Шкільний світ». – 2004. - №2. –С. 7-14. Герцик А. В. Первый поэт ренессансной эпохи: Конспект урока по изучению творчества Ф. Петрарки // Всесв. літер. в серед. навч. закладах України. – 1996. – №10. – С.21-23. Гнедич П. П. Италия в эпоху Возрождения // Гнедич П.П. Всемирная история искусств. – М., 1999. – С. 331-398. Мойсеїв І. Три застереження щодо «трикутників кохання» у Петрарки // Заруб. літер.: Додаток до газ. «Шкільний світ». – 2006. - №8. – С. 29-31. Наливайко Д. Перший гуманіст // Всесвіт. – 1974. – № 8. – С. 148-158. Наливайко Д.С. Петрарка і Боккаччо в давній українській літературі // Радянське літературознавство. – 1976. – № 12. Орлова О.В. "Любовний лист до Лаури". 8 клас // Всесв. літер. та культ. в навч. закладах України. – 2000. – №3. – С.32-35. Сутуева Т.О. Франческо Петрарка (1304-1374) // Сутуева Т.О. Очерки литературы итальянского Возрождения. – М., 1964. – С.80-119. Томашевский Н. На пути к "Декамерону" // Томашевский Н. Традиция и новизна. – М., 1981. – С. 157-173. Хлодовский Р. И. Декамерон. Поэтика и стиль. – М., 1982. Хлодовский Р. И. Франческо Петрарка: Поэзия гуманизма. – М., 1974. Штейн А. Почему читают Декамерон // Штейн А. На вершинах мировой литературы. – М., 1977. – С.5-50. Підручники
САМОСТІЙНА РОБОТА №7 Французьке Відродження Завдання 1. У словники літературознавчих термінів виписати значення термінів "сатира", "гумор", "іронія", "сарказм", "комічне". 2. Дати відповідь на питання «Які елементи системи навчання і виховання, запропоновані Рабле в романі «Гаргантюа і Пантагрюель», наявні і в сучасній школі?» Артамонов С.Д. Франсуа Рабле. – М., 1964. Анисимов И. Живая жизнь классики: Очерки и портреты. – М., 1974. – С.27-47. Анисимов И. Французская классика со времен Рабле до Ромена Роллана. – М., 1977. – С.5-24. Бахтин М.М. Творчество Франсуа Рабле и народная культура Средневековья и Ренессанса // Бахтин М.М. Литературно-критические статьи. – М., 1986. – С.291-352. Волощук Е. В одну Телегу впрячь – не можно ль? / из заметок на полях «Гаргантюа и Пантагрюель» // Вікно в світ. – 2000. – №1. – С.72-86. Гвоздева Е. Спустя четверть века: Новая литература о Ф. Рабле и М. Бахтин // Вопросы литературы. – 1991. – № 9-10. – С.270-279. Евнина Е. М. Франсуа Рабле. – М., 1948. Затонский Д. «Сказки о ренесанссном принце, или Карнавальные герои посреди ловушек бытия / Ф.Рабле. Гаргантюа и Пантагрюель // Вікно в світ. – 2000. – №1. – С.51-71 Орлова О. "Сніданок для Пантагрюеля": Словесне малювання натюрморту за романом Ф. Рабле „Гаргантюа і Пантагрюель". 8 клас // Всесв. літер. та культура в навч. закладах України. – 2000. – №4. – С.46-48. Пинский Л.Е. Смех Рабле // Пинский Л.Е. Реализм эпохи Возрождения. – М., 1964. – С.87-223.. Рыкунов В.М. Проблема человеческой глупости у Рабле и Флобера // Вестник Московского университета. – Сер.7. Филосо-фия. – 1988. – № 6. Смирнов С. Всеосяжний світ Франсуа Рабле // Всесвіт. – 1986. – № 9. – С. 148-151. Цатурова С. К. Культура Франции в конце XV - начале XVII в.// История культуры стран Западной Европы в эпоху Возрождения: Учебник. – М., 1999. – С.253-286. Підручники
САМОСТІЙНА РОБОТА №8 Роман Сервантеса "Дон Кіхот" - трагікомічний епос іспанського життя Завдання 1.Дати тлумачення слову «донкіхотство». 2.Скласти таблицю «Дон Кіхот і Санчо Панса»: відмінні риси героїв (зокрема, становище, портрет, мета життя, риси характеру тощо), спільні риси (…). Басарчук Т.В. Мигель де Сервантес Сааведра // Країна знань (укр. пошта). – 2008. - №1. – С. 36-40. Вагно В.Е. Дорогами "Дон Кіхота". – М., 1988. Державин К. Н. Сервантес. – М., 1958. Кирилюк З.В. Образи Гамлета і Дон Кіхота в культурологічному аспекті // Заруб. літер. в школах України (Київ). – 2007. - №3. – С. 27-29. Мартинюк І.В. Урок за твором М.Сервантеса «Дон Кіхот» // Зарубіжна література в школі. – 2008. - №8. – С. 7-14. Про роман М.Сервантеса «Премудрий ідальго Дон Кіхот з Ламанчі» // Заруб. літер.: Додаток до газ. «Шкільний світ». – 2007. - №11-12. – С. 1-12. Снеткова Н.П. «Дон Кихот» Сервантеса. – М., 1970. Тимченко Р.М Франко і Сервантес //Іван Франко і історико-літературний процес: Матер. наук. конференції. – К., 1968. – С.56-59. Шалагінов Б.Б. Благородний ідальго продовжує свій шлях // Заруб. літер. в навч. закладах. – 1996. – №2.— С. 15-20. Штейн А.Л. История испанской литературы (Средние века и Возрождение). – М.,1976. – С. 117-148. Цюрюпа Э.Я. Бессмертие Дон Киота. – М., 1977. Ярмолюк Г. Сервантес і Сковорода. Чи можна їх поставити поряд?: Порівняльна характеристика їхньої творчої уяви, ставлення до навколишнього світу, до ідеалу // Відродження. – 1996. – №3. – С.75-76.



Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-03-29; Просмотров: 1669; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.