КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
В якому понятті давньоіндійська філософія відобразила ілюзорність і видимість світу
Схід
А)збірник законів і норм поведінки Б)закон природи, суспільства і людей, який управляє світом В)моральний закон імператора Г)збірник гімнів і священних пісень А)майя Б)карма В)Самсара Г)дхарма Д)нірвана 3. як називається коловорот життя, нескінчений перехід з одного життя в інше: А)сансара Б)карма В) майя Г)атман Д)брахман 4. яке поняття давньоіндійської філософії відображає моральний закон, що надає світові порядок: А)сансара Б)дхарма В)карма Г)атман Д)брахман 5. чим визначається сансара, перехід з одного життя в інше: А)карма Б)дарма В)майя Г)жень Д)нірвана 6. в якому понятті Конфуцій виразив людинолюбство і гуманність: А)жень Б)лі В)сінь Г)дао Д)чжі
а)божественна напередвизначеність б)обряд посвячення у вищий жрецький сан в)досягнення вищого блаженства, що виникає після смерті г)вчинки живої істоти, що визначають її нове народження
А)Мао дзе дун Б)Конфуцій В)Будда Г)Лао-цзи
А) життя – це страждання Б) страждання – не має своєї причини В)корінь страждання – жадоба до життя Г) Шляхів виходу із страждання – вісім
а)закон відплати б)терпимість, ненасильство в)ілюзія, омана, марево г)переселення душ
А)Лао-цзи Б)Мен-цзи В)Дао-цзи Г)Конфу-цзи
а)закон відплати б)переселення душ в)принцип поведінки, стиль життя г)незавдання зла діями і помислами
А)людинолюбство Б)синівська повага В)правила благопристойності Г)музика як засіб вдосконалення
А) надання кожному громадянину нового ім’я Б) позбавлення багатих права на заняття філософією і надання дозволу для бідних В)імена надані конфуціанцям невірними мали бути повернуті до джерел Г) приведення речей (їх ролей) у відповідність з їх назвами, їх природою імені. 15. Які чотири Варни виділялись у давньоіндійському суспільстві: А) брахмани, атмани, боддхісатви, Будди Б) брахмани, кшатрії, вайшьї, шудри В) брахмани, кшатрії, боддхісатви, шудри Г) кшатрії, шудри, Будди, боддхісатви Д) шудри, вайшьї, атмани, брахмани 16. в чому полягає сутність поняття Атман: А)це об’єктивне духовне начало всього сущого Б)це світовий закон, що керує всім сущим В)це суб’єктивне духовне начало всього сущого Г)це моральний закон, що надає світові і життю людини порядок Д)це стан повного занурення людини в світ речей 17. в чому полягає сутність поняття Брахман: А)це об’єктивне духовне начало всього сущого Б)це світовий закон, що керує всім сущим В)це суб’єктивне духовне начало всього сущого Г)це моральний закон, що надає світові і життю людини порядок Д)це стан повного занурення людини в світ речей 18. в чому полягає сутність поняття майя: А)ілюзорність і видимість світу, що приховує за собою незмінну сутність Б)стан повного занурення людини у свій внутрішній світ В)нескінченний процес перероджень, переходу з одного життя в інше Г)мистецтво бойових мистецтв Шаолінь Д)стан повного занурення людини в світ зовнішніх речей 19. Яку з даних рис як правило не відносять до східного типу філософування: А)екстравертність Б)песимізм В)спіритуалізм Г)естетизм Д)інтуїтивізм 20.Відмінність між ортодоксальними і неортодоксальними вченнями д.-індійської філософії стосувалась: А)інтерпретації поняття брахман і атман Б)розуміння життя як страждання і майї В)визнання або невизнання авторитету Вед Г)пояснення принципу створення світу Д)ставлення до ортодоксальної догматики шумерів 21.Яке з даних вчень належало до неортодоксальних шкіл д-індійської філософії: А)санкхья Б)йога В)веданта Г)вайшешика Д)буддизм 22. Даоський принцип у-вей означає: А)принцип недіяння Б)принцип утримання від насильства В)принцип поваги до традицій Г)принцип активності Д)принцип дотримання ритуалів 23. Для конфуціанської благородної людини не характерна така якість як: А)відчуття обов’язку Б)людинолюбство В)синівська шанобливість Г)недіяння Д)повага до старших 24. «Золоте правило» моралі за Конфуцієм: А)насолода є початок і кінець блаженного життя Б)володар повинен бути володарем, службовець – службовцем, батько-батьком, син – сином В)не чини іншому того, чого не бажаєш собі Г)спокій і відсутність страждань є метою життя Д)сприймай іншу людину так як сприймають її інші 25.Яке з наведених тверджень є вірним: А)китайські мудреці вчили як вижити і утвердитись в існуючій дійсності, а індійські – як залишити цей світ Б)китайські мудреці вчили як залишити цей світ, а індійські як вижити і утвердитись в існуючій дійсності В)китайські мудреці розробили принципи у-вей, агімси і сяо, а індійські – брахмана, атмана, та інь-янь Г)китайські мудреці розробили принципи лі, жень, нірвани, а індійські – пуруші, пракриті і лі Д)китайські мудреці – це Джина Махавіра, Лао-цзи і Конфуцій, а індійські – це Будда, Менцзи і Ганді
Дата добавления: 2015-05-22; Просмотров: 2158; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |