Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Приклад виконання лабораторної роботи. Короткі теоретичні відомості




Короткі теоретичні відомості

Вирази мови С записуються з використанням множини операцій та з врахуванням їх пріоритетів (див. табл. 3.1)

Таблиця 3.1

Пріоритети операцій мови Сі

Операція Найменування операції Порядок виконання
() Виклик функції Зліва направо
[] Виділення елементу масиву  
. Виділення елемента структури або об’єднання  
-> Виділення елемента структури за допомогою вказівника  
! Логічне заперечення Зправа наліво
~ Порозрядне доповнення  
- Мінус (зміна знаку)  
++ Збільшення на одиницю (інкремент)  
-- Зменшення на одиницю (декремент)  
& Отримання адреси  
* Звертання за визначеною адресою (розіменування вказівника)  
(тип) Явне перетворення типу  
sizeof Визначення розміру в байтах  
* Множення Зліва направо
/ Ділення  
% Ділення за модулем (залишок)  
+ Додавання Зліва направо
- Віднімання  
<< Арифметичний зсув вліво Зліва направо
>> Арифметичний зсув вправо  
< Менше Зліва направо
<= Менше або дорівнює  
> Більше  
>= Більше або дорівнює  
== Дорівнює Зліва направо
!= Не дорівнює  
& Порозрядне логічне множення (I) Зліва направо
^ Порозрядна сума за модулем два Зліва направо
| Порозрядне логічне додавання (АБО) Зліва направо
&& Логічне множення (I) Зліва направо
|| Логічне додавання (АБО) Зліва направо
?: Умовна операція Зправа наліво
= Присвоєння Зправа наліво
*= /= %= += -= <<= >>= &= |= ^= Комбіноване присвоєння  
, Кома Зліва направо

Примітка: Рівень пріоритетів операцій спадає зверху вниз. Операції обрамлені жирною рамкою мають однаковий пріоритет.

 

Якщо тип змінної не збігається з типом виразу, то в мові С відбувається автоматичне перетворення (узгодження, приведення) типів. Існує явне та неявне узгодження типів. Неявне (за замовчуванням) перетворення типів відбувається при обчисленні виразу наступним чином: типи даних з нижчою точністю перетворюються до типів даних з вищою точністю. Приорітети типів за зростанням є наступні: short, int, long, float, double, longdouble. Неявне перетворення типів також відбувається при виконанні операції присвоєння, у випадку, коли результат обчислень не співпадає з типом змінної, в якій він присвоюється.

Для явного перетворення типів(приведення) новий тип задають у круглих дужках перед змінною або виразом.

Формат явного перетворення типів: (новий_тип)змінна; або (новий_тип)вираз;

Наприклад, (int)count; – змінна count приводиться до цілого типу, (float)(k1*rez); – результат виразу приводиться до дійсного типу.

Постановка задачі.. Написати програму, яка визначає вартість одиниці товару, якщо відомо його кількість і загальна вартість. Всі вхідні дані повинні бути цілого типу, а вихідні дійсного. Програма провинна виводити на екран повідомлення користувачу про введення тих чи інших команд. Крім цього на екран повинно виводитися прізвище та ім’я автора, номер групи та назва програми.

 

 

Граф-схема алгоритму програми

Блок 1 – початок алгоритму.

Блок 2 – вивід на екран даних про автора та назву роботи.

Блок 3 – введення з клавіатури вартості товару.

Блок 4 – введення з клавіатури кількості товару.

Блок 5 – розрахунок ціни одиниці товару і приведення

результату до дійсного типу.

Блок 6 – вивід результату на екран.

Блок 7 – кінець алгоритму.

 

Код програми мовою С

#include <stdio.h>

#include <stdlib.h>

 

intmain (int argc, char *argv[])

{

float c;

int a,b;

puts ("Kuzmin Sergiy, grupa KIm-31");

puts ("Programa Lab_2");

puts ("Zadayte vartist tovary");

scanf ("%d",&a);

puts ("Zadayte kilkist tovary");

scanf ("%d",&b);

c=(float)a/b;

puts ("Vartist odunutsi tovary");

printf ("%f\n",c);

system ("PAUSE");

return 0;

}

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 361; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.