КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Модуль GRAPH
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №16 Тема: Розробка програм з відображенням на екрані дисплея графічної інформації Мета заняття: Отримати практичні навички розробки програм побудови графічних об’єктів. Час: 2 год. Навчальні питання: 1. Графічний режим роботи дисплейних адаптерів. Модуль GRAPH. 2. Структура графічної Паскаль-програми. 3. Процедури та функції роботи з відеорежимами. 4. Побудова геометричних фігур. 5. Програмування графіки в комбінації з текстом. 6. Відображення цифрової інформації. Методичні рекомендації 1. Графічний режим роботи дисплейних адаптерів. Для створення графічних зображень у мові ТР призначений спеціальний стандартний бібліотечний модуль GRAPH, який підключається стандартним способом Uses Graph; Модуль Graph являє собою окремий файл Graph.tpu і містить набір процедур та функцій. Процедури ініціалізації графічного режиму InitGraph (var Driver, Mode: integer; path: string). Змінні Driver i Mode задають драйвер і режим роботи адаптера, path – визначає ім’я файла драйвера і можливий шлях до файла. Перші дві змінні можуть задаватися іменами або числовими значеннями, як показано в табл. 37. Таблиця 37
Приклад. Нехай драйвер EGAVGA.BGI знаходиться в каталозі ТР\BGI диска С і встановлює режим VGAHI (640*480, 16 кольорів). Наведемо фрагмент використання процедури в програмі: begin … Driver:=VGA; Mode:=VGAHI; InitGraph(Driver, Mode, 'C:\TP\BGI'); … end. Якщо тип адаптера не відомий або якщо програма розрахована на роботу з будь-яким адаптером, використовується посилання до процедури з параметром автоматичного визначення типу драйвера. Для попереднього прикладу це виглядатиме так: Driver:=Detect; Такий параметр рекомендують використовувати під час роботи на різних комп'ютерах з різними відеоадаптерами. Особливості автовизначення типу драйвера: a) для адаптера вибирається максимальний режим; b) на час виконання програми всі драйвери знаходяться у пам'яті або на диску; для великих програм це може привести до зменшення швидкості роботи програми; c) ТР автоматично не розпізнає адаптери ІВМ85І4 і АТТ400, їх необхідно вказувати в процедурі. Процедура завершення графічного режиму CLOSEGRAPH. Процедура без параметрів. У процесі її виконання звільняється пам'ять (від драйверів, файлів, шрифтів, проміжних даних), відновлюється текстовий режим роботи екрана. Наступний перехід до графічного режиму виконується тільки шляхом повторної ініціалізації. 2. Структура графічної Паскаль-програми На рис. 28 наведена структура графічної Паскаль-програми.
Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 344; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |