Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Основні принципи роботи з COREL DRAW




Робота користувача у середовищі програми Corel Draw.

Перед початком роботи з CORELDRAW треба отримати загальні уявлення про можливості CORELDRAW, засоби для їх реалізації і основні прийоми роботи з редактором. Основним поняттям в CORELDRAW, як і в будь-якому іншому редакторові векторної графіки, є поняття об'єкту. Робота над будь-якою ілюстрацією полягає в створенні об'єктів, їх редагуванні і розташуванні в потрібних місцях. При цьому спочатку створюється приблизна форма об'єктів, після чого форма уточнюється шляхом додавання, видалення і переміщення вузлів контура. Після створення необхідної форми об'єкту задається колір контура і вибирається заливка об'єкту. Створити в редакторі можна як стандартні фігури: прямокутники, еліпси, багатокутники, автофігури, спіралі і грати, так і довільні фігури, що складаються з прямих і кривих ліній.

Серед стандартних фігур є достатньо складні малюнки. Засобами роботи з текстом CORELDRAW наближається по можливостях до текстового редактора. Багаті можливості форматування дозволяють прямо в редакторові створювати невеликі текстові документи, оформлені малюнками. Застосування оригінальних ефектів допоможе створити красивий малюнок з простих об'єктів. Кожен малюнок, створений в редакторові, складається з одного або декількох об'єктів, які можуть накладатися і повністю або частково закривати один одного. Як об'єкти можуть використовуватися растрові малюнки, підготовлені раніше за допомогою будь-якого редактора растрової графіки і імпортовані в CORELDRAW. Оскільки в постачання CORELDRAW включений набір готових картинок, clipart, часто робота над ілюстраціями зводиться до вставки декількох готових малюнків, їх невеликого редагування і додавання тексту. Отож основні прийоми роботи з CORELDRAW:

• Створення простих геометричних фігур або довільних кривих і ламаних, замкнутих і розімкнених. Вставка і форматування тексту.

• Редагування будь-якого об'єкту, зміна кольору контура і заливки, зміна форми об'єкту.

• Вставка готових картинок або раніше створених вами ілюстрацій в документ.

• Застосування різноманітних художніх ефектів.

• Розміщення всіх об'єктів в потрібних місцях, визначення порядку взаємного перекриття об'єктів.

Робота з об'єктами.Існує чотири методи для розташування об'єкта у файлі DRAW: створити новий об'єкт, імпортувати частину готових зображень, вставити об'єкт з іншої програми за допомогою Clipboard (буфер обміну), чи з бібліотеки Symbols у режимі on-line. Незалежно від походження, усі ці об'єкти поводяться однаково, підкоряючись особливостям програми DRAW. Зокрема:

• об'єкт можна виділити за допомогою мишки;

• об'єкт можна вільно переміщати по сторінці;

• розмір, орієнтацію і формат об'єкта можна легко змінити;

• об'єкт повинний мати контур, товщину і колір якого можна змінити;

• якщо малюється замкнутий об'єкт, то можна задати для нього готову модель кольору;

• можна роз'єднати об'єкти.

Тільки один тип об'єкта є виключенням, це растрові картинки, імпортовані в DRAW. До растрових зображень не можна застосувати інструменти Заливка, Контурна лінія, їх не можна роз’єднати. Їх можна розгорнути, змінити їхній розмір і форму.

Щоб почати роботу з об'єктами, потрібно знати як виконується одинарне натискання кнопки миші і подвійне натискання кнопки мишки. Натискання кнопки мишки один раз виділяє об'єкт на сторінці чи колір з палітри кольорів. Подвійне швидке натискання виділяє файли в різних діалогових вікнах (Open, Import, Save, Export і т.д.). Виділений об'єкт завжди оточений маленькими чорними покажчиками по периметрі.

Метод натискання і буксирування є самим зручним. З його допомогою виконуються наступні дії: переміщення виділеного об'єкта, переміщення незаповненого об'єкта, поворот об'єкта: потрібно виділити його, клацнути мишкою на об'єкті ще раз, потім натиснути ліву кнопку мишки і тягнути за одну зі стрілок.

Програма DRAW імпортує майже усі файли, на які їй указує користувач. DRAW може сприйняти текстові файли, електронні таблиці, зображення з програм, що малюють, векторну графіку (і свою).

Довільний об'єкт може бути обведений контуром, але тільки закритий об'єкт може бути заповнений. Закритим є такий об'єкт, що має нерозривний контур, наприклад, коло чи прямокутник.

DRAW дозволяє виділяти одночасно тисячі об'єктів, і робити операції групування, переміщення, видалення, загальне редагування. Для цього необхідно обрисувати "рамку" навколо них, щоб виділити об'єкти.

Існують три команди, що збирають різноманітні об'єкти і поєднують їх разом. Можна працювати зі всіма об'єктами відразу. Ці три команди — Group (групувати), Combine (комбінувати), Weld (зварювати) розташовані в меню Arrange.

Криві складаються з траєкторій, що визначають їхню форму. Траєкторії з'єднуються в криву вузлами. Щораз, коли крива змінює свій напрямок (згинається), це відбувається у вузлі.

Вузли і траєкторії завжди можуть бути відредаговані і змінені, тому не потрібно відразу надавати кривій ідеальну форму, це може відняти набагато більше часу, аніж редагування.

Draw працює з трьома типами вузлів: symmetrical (симетричний), smooth (вузол плавного переходу) і cusp (вузол зламу). Для зміни форми кривої досить клацнути мишкою на тому елементі кривої, який потрібно змінити, і відбуксирувати його в потрібному напрямку.

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-07; Просмотров: 1629; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.