КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Зародження та основні етапи розвитку економічної теорії
Предмет економічної теорії та еволюція його визначення. 2. 2.
Білет 32.1 Опис Kodu Game Lab. Kodu Game Lab являє собою візуальне середовище для розробки тривимірних ігор. Вона не вимагає знання програмування, і може використовуватися навіть дітьми. Основною ідеєю Kodu, є зосередження уваги користувача на процесі розробки історії та ідеї гри з її логікою, замість того, щоб постійно замислюватися над способами програмування. Для початку створення гри в Kodu, насамперед потрібно створити світ гри, в який додаються ігрові персонажі, для взаємодії за встановленими вами правилами. Для більш швидкого створення гри, доступний набір вже готових світів, але можна створити свій світ з нуля. Також існують вже готові персонажі, яким можна призначати додаткові дії. Наприклад, вистрілити з гармати, після натискання певної клавіші. Вся основна функціональність персонажів і світу вже налаштована, тому для створення готової гри потрібно не так вже й багато зусиль.
1. Початок Підійти до буфету Дістати гроші Обрати пиріжки Заплатити за пиріжки Сісти за стіл Зїсти пиріжки Піти в клас
Вчення про закони домашнього господарства, домоводства (Давньогрецькі та давньоримські мислителі) Наука про створення, примноження та розподіл багатства нації (Меркантилісти, фізіократи, класична політична економія) Наука про виробничі відносини та закони, що управляють виробництвом, розподілом, обміном і споживанням благ на різних етапах розвитку людського суспільства (Марксисти) — сферу індивідуальних і суспільних дій людей, що найтіснішим чином пов'язана зі створенням і використанням матеріальних основ добробуту (А. Маршалл) — дії людей у процесі вибору обмежених ресурсів для виробництва різних товарів (П. Самуельсон) — діяльність людей за умов рідкісності ресурсів (Е. Долан) — вивчення поведінки людей як зв'язку між метою та обмеженістю засобів, що можуть мати альтернативні шляхи застосування (Дж. Робінсон) — ефективне використання обмежених виробничих ресурсів або управління ними з метою досягнення максимального задоволення потреб людини (К.Р. Макконнелл, С.Л. Брю) · Аристотель (ек-ка – природня сфера, спрям.на задов.потреб; хрематистика – неприродна, торгівля, заперечення Т-Г відносин) · Середньовіччя (ек.думка як складова релігійного світогляду) · Меркантилізм (XVI—XVII): - проблеми держави
втілення багатства – гроші заборона імпорту стимулювання нац.вир-ва, обмеження іноз.купців активне сальдо ТБ (теорія Томаса Манна) – пізні мерк-ти · Фізіократи (XVII—XVIII): -дослідження сфери вир-ва
-праця в інших галузях – безплідна
· Класична політична економія (XVIII—XIX): -ек.людина (макс.приб., раціон., егоїст., поінформ.)
- започатк.ек.науки, формув.категор.апарату -джерело сусп.. багатства – вир-во - теорії вартості · Марксизм (XIX—XX): -з позиції робітничого класу
- вчення про додаткову вартість, експлуатацію праці -заперечення приватної власності та ринку - переваги сусп..власності, неминучість краху капіталізму · Історична школа (40-60 р. ХІХ – 30 р. ХХ): -ідея ек.націоналізму
- орієнт.на людський досвід -врахування позаекономічних чинників господарського розвитку
· Маржиналізм (XIХ): -суб’єкт.-псих. підхід до аналізу
- визначення цінності на основі корисності -використання граничних величин та граничного аналізу - застосування математичних методів дослідження
· s dbDdNPw9ywmOszOaeVuuJ2vEiD70jhRczxMQSLVremoVvO0eZysQIWpqtHGECr4xwLo6Pyt10bgT veK4ja3gEgqFVtDFOBRShrpDq8PcDUjsHZy3OrL0rWy8PnG5NTJNkqW0uide6PSADx3Wn9ujVbC6 eR4/wmbx8l4vDyaPV7fj05dX6vJiur8DEXGKf2H4xWd0qJhp747UBGEU5AweFSySDATbaZbyYc+5 LM9AVqX8/0D1AwAA//8DAFBLAQItABQABgAIAAAAIQC2gziS/gAAAOEBAAATAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAABbQ29udGVudF9UeXBlc10ueG1sUEsBAi0AFAAGAAgAAAAhADj9If/WAAAAlAEAAAsAAAAA AAAAAAAAAAAALwEAAF9yZWxzLy5yZWxzUEsBAi0AFAAGAAgAAAAhAFjyRWU8AgAAUgQAAA4AAAAA AAAAAAAAAAAALgIAAGRycy9lMm9Eb2MueG1sUEsBAi0AFAAGAAgAAAAhAKqy1QfeAAAACAEAAA8A AAAAAAAAAAAAAAAAlgQAAGRycy9kb3ducmV2LnhtbFBLBQYAAAAABAAEAPMAAAChBQAAAAA= ">
-заперечення втручання держави - ринок саморегулюється
· Монетаризм: - відмова від втручання держави (Фрідмен,Найт, Голдмен) -грошова маса – визнач.фактор у формуванні економічної рівноваги
· Кейнсіанство: -активне втручання держави
- вивчення проблем попиту -теорії економічного циклу, зростання… - запровадження антикризового та анти циклічного регулювання -перерозподіл доходів, збільшення соціальних виплат
·
-раціональна економічна поведінка індивіда
-обмеження державного регулювання
-дослідження і мікро-, і макроек. Проблем
· Інституціоналізм: -керована еволюція господарського розвитку
- об’єкт вивчення – «інститути» -інституції – правила гри для економістів
· Неокласичний синтез: -ринкове + державне регулювання
- класичний + кейнсіанський напрями ЕТ
Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 501; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |