КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Поясніть, чому християнство називають соборною релігією? Чому для нього таким важливим є спілкування?
Український народ, прийнявши в Х сторіччі Віру Православну Христову, щоб зібрати весь народ Руси-України в одну сильну соборну родину. Запровадив у своїй Церкві Соборність, заповідану народам Св. Письмом та Св. Переданням. У Християнських Церквах, за прикладом Собору Апостолів, од початку II ст. Соборність, як система управління й життя церковного, де право керівництва й вирішення справ мають усі члени Церкви - єпископ, духівництво і народ, що збереже Церкву від корупції. Соборно, така близька здавна демократичному єству нашого народу, була одною з головних передумов розквіту, внутрішньої сили і величі Української Церкви впродовж усього часу незалежного її існування. Найвищим керівним органом Української Церкви завжди був Церковний Собор, який складався з трьох частин: 1. Єпископів, 2. Духівництва, 3. Представників од вірних. Церковний Собор без котроїсь із цих трьох складових частин Церкви не вважався законним. Літописи свідчать про Українські Церковні Собори з давнього часу. Так відомо про Помісний Собор року 1147-го, за часів Київського князя Ізяслава II (на якому вільними голосами обрано й висвячено мощами Св. Климента на Митрополита України Клима Смоля-тича, визначного вченого і діяча українського) і про інші Собори. Собори збиралися в міру потреб, крайові (помісні) - для важливіших справ, як вибори Митрополита й т. ін., єпархіальні - для виборів єпископа для єпархії тощо. Єпископів завжди вибирало духівництво з народом. Виборність єпископату завжди мала ті добрі наслідки, що між єпископами і народом був міцний живий зв'язок. У єпархіях керували Єпархіальні Собори, на яких у великому числі брали участь з правом рішального голосу вірні від парафій. Через Єпархіальні Собори єпископи ближче пізнавали своє духівництво і народ, свою паству. У єпархіях ніхто з ієрархів не керував самовладно, ніхто з духівництва не приходив до громади непрошений. На основі Св. Письма,Св. Канонів та Св. Передань, в українській Церкві обиралися всі священики і церковнослужителі і всі члени єпархіальних та деканальних установ. Всю парафіяльну церковну владу вибирала собі сама парафія, - вона вибирала кандидата на настоятелів, а єпископ благословляв його чи висвячував. Коли парафія не мала свого кандидата на Настоятеля, то такого призначав єпископ, за згодою парафії. Сутність християнства - це і є спілкування, справжнє, живе спілкування. А справжнє спілкування можливе лише в Любові. А Любов - то і є Христос. І саме в цьому сенсі християнство без Христа мертве, бо втрачає свою сутність - тоді воно перетворюється на формальність, філософію, релігію - що завгодно, а не на спосіб життя, просто буденне, щоденне, звичайне життя. Коли говориться, що там де двоє чи троє в ім*я Христа збираються, - то і є коли люди збираються в ім*я любові. це дуже просто, без якогось зайвого пафосу - любити. це, як казав у своїх проповідях митрополит Антоній Сурозький, так ставитися до іншого, так перейматися його болями і радощами, його життям загалом - щоби й себе забути. і нам страшно так любити. Мабуть саме в цьому і є отой буденний простий щоденний подвиг, нікому не помітний, - любити. і це, як на мене, і є християнство, таке, яким нам його дав Христос. це і є спілкування з Богом.
Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 375; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |