Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Позиція Брокер




Позиція Компанія

Позиція Приватний інвестор

Спершу студент реєструється в даному проекті та вносить кошти (від 1 грн) на свій власний рахунок.

Його завданням -є аналіз дій компаній та змін цін на акцій, розробляти власні стратегії, для того щоб вдало купити акції «компаній – лідерів» та залишитися з прибутком у кінці гри. Прибуток –кінцевий баланс на рахунку повертається учаснику у вигляді грошей. Інвестування відбувається в два етапи – на первинному ринку,коли інвестор купує, акції у брокера та на вторинному коли інвестори купують та перепродають акції таким же інвесторам як і вони. Отже узагальнюючи, Приватні інвестори використовуючи власний розум та аналітичні здібності робить прогнози з приводу майбутньої ситуації на ринку інвестують свої кошти в найбільш привабливі акції.

Компанія – команда людей до 3-х чоловік,яка реєструється та вносить на свій рахунок 50 грн з людини. Мета компанії досягти максимального прибутку. Прибуток компанії залежить від таких факторів. Вартість акції, успішна економічна діяльність, вдалі промокомпанії серед Приватних інвесторів. Так кожна компанія починає свою діяльність з рівних умов, що дає рівні шанси усім на перемогу. Починаючи свою гру компанія робить свою першу публічну заяву перед можливими акціонерами де вона наголошує на сильних сторонах своєї команди та майбутніх рішень цієї команди. І у рекламній формі досягає перших покупок своїх акцій. Після чого команді роздаються завдання з моделювання економічної діяльності компанії (МЕДК) (систему моделювання було значно спрощено для того, щоб в ній могли на рівних брати участь студенти економічних та не економічних напрямків навчання). За результатами зданих звітів по МЕДК програмою вираховуються коефіцієнти що впливають на курси акцій компаній.

Брокер – людина що здійснює транзакції між учасниками моделювання і заробляє на тому що стягує відсоток за транзакції(на вторинному ринку). Основна мета брокера на грі збільшити кількість людей що будуть працювати саме з ним, для цього у нього є цілий арсенал інструментів: встановлення власного відсотка (може самостійно встановлювати свій відсоток від 1 до 5 відсотків), консультування гравців з приводу кращих акцій, надання особливих умов тим або іншим учасникам.(наприклад пришвидшення торгів або обслуговування без черги). Єдиною забороною для брокера є участь в якості гравця на ринку самостійно або через підставних людей. Брокер і люди що з ним пов’язані будуть миттєво вилучені з гри без права продовження гри та повернення власних коштів.

Питання щодо МЕДК - моделювання економічної діяльності компанії - яке взято на основі програми MESE.

«Це змагання між гравцями в умінні ефективно управляти компанією. Ви змагаєтеся не з програмою, не з комп'ютером, а з живими людьми, і тому немає (і не може бути) єдино вірного алгоритму перемоги. Кожна нова гра - це нові стратегії і рішення, непередбачуваний сценарій і: закономірний результат - незмінно перемагає найсильніший!

Перед початком гри її учасники утворюють команди, які розподіляються за групами, утворюючи єдиний ринок з конкуруючих між собою компаній. У звітах, які отримує кожна команда до гри і перед початком кожного нового етапу (періоду). Всі компанії починають на рівних: перед початком гри вони мають однакові виробничі потужності і технології - виробляють ідентичний товар.

Кожна гра складається з 2-3х етапів, або періодів на день. Перед початком кожного періоду, керівнику організації, на підставі аналізу звітів необхідно прийняти 5 управлінських рішень, які визначать роботу Вашої компанії в наступному періоді:

1. встановити Ціну на продукт;

2. визначити, яку кількість продукції необхідно Виробити;

3. визначити суму, яку необхідно витратити на Маркетинг, щоб продати всю вироблену продукцію;

4. вирішить питання з об'ємом Інвестицій, спрямованих на збільшення потужності Вашої фабрики і, відповідно, майбутніх об'ємів виробництва;

5. нарешті, визначити суму, спрямовану в НДР (науково-дослідні розробки) для поліпшення якості товару.

Ті ж завдання вирішують і Ваші конкуренти. Прийняті рішення залишаються незмінними і діють протягом одного ігрового періоду: три місяці функціонування Вашої компанії. Після закінчення періоду все повторюється знову.. На практиці процес гри виглядає наступним чином:

1. Гравці отримують звіти про діяльність компанії і ринку.

2. На підставі аналізу звітів в кожній команді виробляється рішення по п'яти позиціях, зазначеним вище.

3. Прийняті рішення організатори гри вводять у комп'ютерну програму, відбувається їх обробка.

4. Комп'ютерна програма на основі аналізу Ваших рішень та рішень, прийнятих конкурентами, видає результат у формі нових звітів компаній і індустрії.

5. Звіти за зіграний період лунають гравцям, один період гри закінчується і починається новий. Процес, логіка якого описана в пунктах 1-5, повторюється знову.

Переможцем у грі визнається компанія, що має за результатами останнього періоду найбільше значення показника "MPI" (MESE Performance Index) - спеціального бізнес-рейтингу компанії (його значення для кожної команди можна знайти в Звіті індустрії).

Значення рейтингу MPI розраховується на підставі наступних показників:

1. Прибуток: становить 50% індексу MPI. Чим більше прибуток в компанії, тим вище її рейтинг. Кращий спосіб випередити конкурентів по MPI - отримувати більше прибутку, ніж отримують вони. Показник розраховується з урахуванням прибутку, отриманої Вашою компанією за всю гру, починаючи з 0 періоду.

2. Наступні 5 чинників, що визначають MPI, становлять по 10% від його величини:

1) Рівень використання виробничих потужностей: компанії, що використовують 75% -85% виробничих потужностей, працюють найбільш ефективно і набирають максимальну кількість балів у MPI за цим показником (10 балів). Даний показник перераховується кожний період, тому якщо у Вас є необхідність зупинити виробництво, краще за все робити це не в останньому періоді.

2) Виробнича потужність: чим більшу потужність, або виробничий потенціал, має компанія, тим вище її MPI.

3) Частка ринку: чим більшу частку ринку має компанія, тим більше додаткових балів будуть зараховані до її індекс MPI. Показник перераховується кожний період і залежить, таким чином, від частки ринку, яку має компанія в останньому зіграному періоді. Під часткою ринку розуміється відношення кількості товару, проданого компанією, до загального обсягу продажів всіх компаній на ринку.

4) Імідж компанії: чим більше грошових коштів компанія вкладає в Маркетинг і НДР в порівнянні з конкурентами, тим вище її бізнес-рейтинг, тому що товар стає впізнаним і популярним для великої кількості людей.

5) Зростання: чим більше зросла виручка компанії в останньому періоді, тим більше балів будуть нараховані в MPI. Визначальним у розрахунку балів за цим показником є ​​ставлення зростання виручки Вашої компанії до зростання загальної виручки для всього ринку.»


 

 

Реєстраційний документ № ПІБ______________________,студент _______________________ _______________ факультету,____курсу. Номер телефону _________________e-mail_________________________ Паспортні данні серія _______ №____________ Своїм підписом дана особа засвідчує,що: 1. Ознайомлена з правилами реєстрації та участі в «Учбовому моделюванні фондової біржі», та зобов’язується дотримуватися їх. 2.Отримала власні реєстраційні дані та реєстраційну картку учасника.. 3.Добровільно внесла благодійний внесок у розмірі 10 грн для участі в заходах «Учбового моделювання фондової біржі» та претензій до організаторів не має. 4. У разі втрати свого реєстраційного документу,дана фізична особа не зможе взяти участь в заходах учбового моделювання. Номер рахунку ______________ Підпис власника рахунку __________ Підпис реєстратруючої особи __________  

Приклад реєстраційного документа для реєстратора для участі в проекті




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 322; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.