КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Судовладелец «MAXUM 1800 ХР» Э.Б. проявил халатность, оставив ключ в замке зажигания катера
Судовладелец «Южанки» А.З. совершил безответственный поступок, разрешив несовершеннолетнему сыну взять лодку, нарушив этим п. 1.9.1 Правил [2] «За румпелем чи штурвалом під час плавання повинна бути, принаймні, одна кваліфікована особа не молодше 18 років». Оба судоводителя управляли судами, не имея на то прав, нарушив тем самым п. 1.2.1 «Кожне судно … повинно управлятися особою, що має необхідну для цього кваліфікацію» Правил [2]. Судоводитель «MAXUM 1800 ХР» С.В. управлял судном в состоянии алкогольного опъянения, нарушивп. 1.2.6 Правил [2] «При керуванні судном судноводію забороняється перебувати в стані втоми чи сп'яніння». Судоводитель «MAXUM 1800 ХР» С.В. превысил разрешенную скорость, нарушивп. 3.2.4 местных Правил [3, 4] «Швидкість руху від м. Новомосковська до с. Новоселівки не більше 10 км/год, у Самарському розливі – до 15 км/год. Швидкість руху в притоці р. Самарчук не більше 10 км/год. Швидкість руху під мостами та на поворотах – не більше 15 км/год.». Судоводитель «Южанки» З.Д. допустил превышение пассажировместимости, нарушив п. 17.3 Правил [2] «Судна, призначені для перевезення пасажирів, повинні мати на борту кількість пасажирів не більшу, ніж це визначено у відповідних документах на придатність судна до плавання відповідних класифікаційних товариств». Судоводитель «MAXUM 1800 ХР» С.В. попытался произвести обгон менее чем в 300 метрах ниже моста, нарушивп. 6.24.5 Правил [2] «…Розходження і обгін під такими мостами, а також за 500 м вище і 300 м нижче моста, заборонено». Начав обгон судоводитель «MAXUM 1800 ХР» С.В. не убедился, что маневр безопасен, нарушивп.п. 6.3.1 «Перетинання курсу чи обгін дозволяється тільки в тих випадках, коли ширина фарватеру безумовно достатня для одночасного проходу з урахуванням усіх місцевих умов і руху інших суден.» 6.9.1 «Обгін дозволяється лише тоді, коли судно, що обганяє, упевнилося в тому, що обгін не становить небезпеки.» Правил [2]. Обгон выполнялся с правого борта на малом поперечном расстоянии, чем был нарушен п. 6.10.1 « Судно, що обганяє, повинне обходити судно, що обганяють, з лівого борту. Коли фарватер є досить широким, судно, що обганяє, може також обходити судно, що обганяють, з правого борту » Правил [2]. В момент возникновения угрозы столкновения судоводитель «MAXUM 1800 ХР» не предпринял даже попытки «маневра последнего момента» -резкого поворота вправо (на высокой скорости он опасен опрокидыванием судна) или снижения скорости резким сбросом газа и переключением на полный задний ход (этот маневр чреват поломкой двигателя),нарушивп. 1.4.1 «Судноводії повинні вжити всіх запобіжних заходів, навіть якщо ці заходи не передбачені цими Правилами, але диктуються загальним обов’язком і сталою практикою плавання, виявляти пильність з метою запобігання, зокрема: а)небезпеці для людського життя; б)пошкодженню суден чи з'єднань плавучого матеріалу, берегів і всякого роду споруд і установок, що перебувають на судноплавному шляху чи в безпосередній близькості від них» Правил [2]. Случившегося уже не изменить. Самое неприятное состоит в том, что описанная ситуация не является уникальной. Во второй части статьи дана информация о серьезных аварийных ситуациях на воде с малыми судами по Одесской области за последние 5 лет. К сожалению, нет оснований думать, что в других регионах ситуация принципиально отличается.
Заведующий кафедрой «Кафедра теории и проектирования корабля им. проф. Ю.Л.Воробьева» Одесского национального морского университета, к.т.н., доцент, яхтенный капитан, руководитель курсов повышения квалификации яхтенных капитанов и рулевых 1 и 2 класса Одесской областной федерации парусного спорта
С.Н.Баскаков
Дата добавления: 2015-05-29; Просмотров: 382; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |