Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Лабораторна робота № 11




Лабораторна робота № 10

Тема роботи: Графіка у Delphi, Виведення графіка функції на форму.

Дослідити функцію. Для кожного варіанта протабулювати функцію в заданому довільному інтервалі (вводиться з клавіатури), вивести результат у зручній для перегляду формі (у таблиці), вивести її графік на екран таким чином, щоб увесь інтервал розташовувався на ньому без зайвого запасу, провести осі координат з необхідними позначками, в разі наявності асимптот провести їх теж. Лінії різного призначення проводити різними кольорами (обов’язково використати масштаб, рахувати, що координати Х та У у сантиметрах).

Дослідити та побудувати графіки функцій, використання масштабу обов’язкове. Графік виводити дискретно за час Т (наприклад, 5 секунд), який ввести через візуальний компонент TEdit. Використання компонентів TProgressBar та TTimer для від слідкування процесу обов’язкове.

 

1. Y=Abs (x2+x-2); x=-2.5 ÷2.5;

2. Y= (1-x)Abs (x+1); x=-1.5 ÷1.5;

3. Y= x2-2|x|+1; x=-2.5 ÷2.5;

4. Y= (1+|x|) (2-|x|); x=-2.5 ÷2.5;

5. y= (x-1) (2-|x|); x=-2.5 ÷2.5;

6. y=|4x2-1|-3x; x=-1.5 ÷1.5;

7. y=x3-3x; x=-1 ÷3;

8. y=|-x3+x|; x=-1.5 ÷1.5;

9. y=x4-x2+2; x=-1.5 ÷1.5;

10. y=x4+4x2; x=-2.5 ÷2.5;

11. y=xsin (x); x=-2Pi ÷2Pi;

12. y=Sin (x2); x=-2Pi ÷2Pi;

13. y=|arcsin (x)|; x=-1 ÷1; значення y у долях Pi;

14. y=x+arcsin (sinx); x=-3Pi ÷3Pi;

15. y=arcos ((1-x2)/ (1+x2)); x=-3 ÷3;

16. y=arcsin (2x/ (1+x2)); x=-1.5 ÷1.5; значення y у долях Pi;

17. y=x-arcsin (x); x=-2 ÷2; значення y у долях Pi;

18. y=x*arcsin (sin (x)); x=-3Pi ÷3Pi;

19. Спираль з n витками, r – зовнішній радіус

20. x=r*cos (t); y=r*sin (t); r=t/2; α<=t<=2Pi*n; α=0 градусів.

 

Тема роботи: Графіка у Delphi+об’єктноорієнтоване програмування (анімація).

Розробити програму для демонстрації мультиплікаційного режиму переміщення геометричних об’єктів, використовуючи об’єктно-орієнтоване програмування. Процес руху об’єктів повинен бути зображен у реальному часу, а не за допомогою штучних затримок. Приклади програм див у папці \\Main\documents\Computer Science\Basic of programing\PASCAL\Приклади програм. Використання масштабу обов’язкове.

 

1. Горизонтальний відрізок довжиною А з колами на кінцях (гантель). Об’єкт обертається відносно свого центра ваги.

2. Прямокутник із сторонами А та В, його положення на формі визначається кутом нахилу однієї із сторін до горизонту. Об’єкт обертається навколо свого центра ваги.

3. Вертикально розташована пружина (на кінці причеплена маса у вигляді прямокутника або кола), яка визначається діаметром, довжиною та кількістю витків. Це пружинний маятник, зобразити коливання маятника.

4. Трикутник рівносторонній, його положення на формі визначається кутом нахилу його висоти до горизонту. Об’єкт обертається відносно своєї вершини.

5. Морська хвиля (синусоїда, задається висота і довжина, та фаза – положення синусоїди відносно початку координат). Хвиля біжить по екрану з певною швидкістю.

6. Колесо зі спицями на горизонтальній поверхні, 4 спиці, задається кут нахилу базової спиці до вертикалі. Колесо котиться по горизонтальній площині.

7. Млин повітряний (Колесо має 4 лапасті). Положення визначається кутом нахилу базової лапасті до вертикалі. Колесо обертається з певною швидкістю.

8. Дві бобіни (колесо із 4-ма спицями) різного діаметра, які з’єднані магнітною стрічкою. Положення бобін визначається кутом нахилу базової спиці до вертикалі. Плівка перемотується з певною лінійною швидкістю. Швидкість обертання бобін різного діаметру різний.

9. Математичний маятник довільної довжини. Довжина підвісу та кут відхилення від положення рівноваги. Маятник коливається.

10. Пружинний метроном. Теж саме, що і математичного маятника, але перевернутого догори. Метроном коливається.

11. На поверхні, яка має нахил до горизонталі лежить тіло у вигляді прямокутника із певними розмірами. Кут нахилу площини збільшується і коли він буде перевищувати коефіцієнт тертя, тіло почне рівномірно сповзати з площини.

12. Балансир механічного годинника має дві спиці. Положення визначається кутом нахилу базової спиці до вертикалі. Балансир коливається за синусоїдальнім законом.

13. Горизонтально розташована пружина (на кінці причеплена маса у вигляді прямокутника або кола), яка визначається діаметром, довжиною та кількістю витків. Це пружинний маятник, коливається за синусоїдальнім законом.

14. Горизонтально розташований резиновий жгут (на кінці причеплена маса у вигляді прямокутника або кола), як визначається діаметром та довжиною. При розтягуванні жгута його діаметр зменшується пропорційно збільшенню довжини і навпаки. Об’єм жгута повинен бути постійним. Можна рахувати, що це пружинний маятник, але пружина заміняється резиновим жгутом, коливається за синусоїдальнім законом.

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-26; Просмотров: 308; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.