Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Мал. 4.1.4. Робота з шарами




Робота з шарами

 

Шари дуже важлива складова частина проекту Flash. Шари в першу чергу потрібні для спрощення створення складних анімацій. Якщо ви пишите код ActionScript на кадрах редактора Adobe Flash Professional, бажано створити окремий шар в якому буде розміщений весь ActionScript код. Панель роботи з шарами знаходится поруч з шкалою часу. (Мал. 4.1.4)

1. Створити новий шар

2. Створити каталог для групування шарів

3. Видалити шар / каталог

4. Показувати / не показувати шар. Впливає тільки на відображення в редакторі Flash Professional, у файлі SWF шар буде видно не залежно від цього налаштування

5. Заблокувати редагування шару

6. Показувати шари у вигляді контурів

Створивши шар для кожного об’єкту можна переходити до наступного кроку, комбінування шарів на шкалі часу (Мал. 4.1.5).

Мал. 4.1.5. Створені шари для анімації


 

V. Створення остаточного анімаційного ролика

 

Після того, як були розмічені ключові кадри на шкалі часу, створені окремі шари для кожного об’єкта можна розпочинати роботу над роликом. В цій роботі я буду імпортувати готові зображення в Adobe Flash Professional, які були створені завчасно в програмі з цього ж пакету Adobe Photoshop CS6.

Крок 1. Обираємо шар Монітор ЛКМ (Мал. 5.1.1)

Мал. 5.1.1. «Шар Монітор»

Крок 2. Імпортуємо зображення монітора командою Импорт — Импорт в рабочую область

Крок 3. Трансформуємо імпортований об’єкт до потрібних розмірів за допомогою інструменту «Свободное преобразование» (Мал.5.1.2).

Мал. 5.1.2. Інструмент Свободное преобразование

 

Крок 4. Для того, щоб об’єкт став об’єктом анімації потрібно виконати команду ПКМ – Преобразовать в символ. Після цього зявиться наступне діалогове вікно (Мал.5.1.3). В випадаючому списку потрібно обрати «Графика» і натиснути кнопку ОК.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-08-31; Просмотров: 386; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.