КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Поняття типу даних
У програмуванні розмежування типів даних ще важливіше При створенні комп’ютерних програм розмежування стає ще більш важливим. Програмісти оперують значно більшою кількістю різноманітних даних, ніж математики, а комп’ютерні програми за обсягами суттєво перевищують будь-які математичні викладки. В математиці тип змінної можна визначити за її виглядом – існують домовленості, якими літерами і значками позначаються певні типи змінних. При створенні комп’ютерних програм програмісти, як правило, обмежені латинською абеткою, тому у програмуванні тип змінних прийнято визначати при їх декларуванні Комп’ютерні програми функціонують в умовах обмеженого реального світу Кардинальне число Типи даних Типи даних Реєстрозалежність C# Будь-які ідентифікатори, ключові слова та ін. в мові програмування C# є реєстрозалежними – тобто один і той самий ідентифікатор, однак написаний різним реєстром (навіть якщо реєстром відрізняється хоча б один символ) будуть сприйматися як два різні ідентифікатори. Незважаючи на цю особливість мови, унаслідувану від мови С, реєстрозалежність ідентифікаторів слід намагатися не використовувати, щоб не провокувати помилки при розумінні коду програми. Найпростіша програма на C# Декларація і ініціалізація змінної Декларація змінної у C# здійснюється наступним чином: int a; У багатьох випадках змінній необхідно задати початкове значення, зробити це можна наступним чином: int a = 100;
Програма, яка виконує найпростіші арифметичні операції Програма, яка декларує змінну a із початковим значенням 1, збільшує це значення на 2, виводить результат на екран і чекає натискання будь-якої клавіші:
using System;
namespace Simple { class App { public static void Main() { int a = 1; a = a + 2; Console.WriteLine(a); Console.ReadKey(); } } }
Перерахування Одним із типів даних, які визначені користувачем, є перерахування. Приклад перерахування: public enum DayOfTheWeek { Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday } Присвоєння значення змінній: Декларація та ініціалізація змінної: DayOfTheWeek a = DayOfTheWeek.Sunday;
2.4. Прості типи: числові; символьні; логічні. Ієрархія стандартних простих типів даних Стандартні цілі типи даних Числа з плаваючою крапкою в C# Тип даних float є 32-х бітним, а double – 64-х бітним. Хоча обидва типи даних можуть зберігати великі за значеннями числа, їх точність, тобто число знаків, які зберігаються, є відносно невеликим – для float це 7 цифр, а для double – 15 цифр. Завдяки цій особливості, а також певній специфіці округлення значень ці типи даних погано підходять до ситуацій, коли важливо зберігати результат з високою точністю, наприклад, фінансових даних. Десятковий тип даних в C# Десятковий тип є 128-бітним і має точність 28 цифр, він спеціально пристосований для використання у фінансових та інших розрахунках, для яких важлива висока точність розрахунків із числами, що мають дробову частину. Логічний тип даних в C# Логічний тип може приймати лише одне з двох значень – true чи false. Символьний тип даних у C# Символьний тип даних дозволяє зберігати один символ у кодовій таблиці Unicode. Розрядність цього типу даних – 16 біт. Константи символьного типу слід позначати одинарними лапками, наприклад, ‘A’, подвійні лапки використовуються для позначення рядків.
Дата добавления: 2014-01-04; Просмотров: 436; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |