Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Призначення електронної комерції, сфери її застосування

 

Магазин в традиційному розумінні - це те місце, де радиться акт купівлі-продажу. Іншими словами, тут відбувається знайомство покупця з переліком пропонованих товарів, вивчення його характеристик, вибір, замовлення і бронювання, оплата, в більшості випадків негайна передача товару із рук в руки. У разі використання електронні магазини досить часто відсутній при покупці товару факт негайної передачі його з рук в руки. Це обумовле­но тим, що для доставки товару покупцеві потрібний значний час.

Призначення електронної комерції полягає в тому, щоб забезпечити ефективні торгові взаємини як із компаніями-парт­нерами, так і з індивідуальними покупцями. За даними досліджень, проведених компанією Forester| Research, приблизно 85% обороту електронної комерції припадає на взаємини між компаніями-партнерами. Об’єм таких продажів розподіляється між такими сферами, як промисловість і фінанси, нерівномірно. Зокрема, приблизно 50% об’єму продажів припадає на сферу промислового виробництва, а на фінансовий сектор всього лише 27%. Останні дослідження, виконані компанією Datamonitor|, свідчать,, що вартість створення систем електронної комерції для торгівлі між компаніями коливається від $5 тис. до $2 млн. доларів. Серед основних сфер діяльності, в рамках яких здійснюється електрона комерція|, доцільно виділити п’ять.

Перша сфера – надання або показ потенційному покупцю товару засобами, які має в своєму розпорядженні мережа Інтернет. У традиційні| формі торгівлі покупцеві в більшості випадків дається можливість безпосередньо поторкати товар, порадитися з про­давцем і ухвалити рішення про покупку або відмову від неї. У мережі Інтер­нет потенційному покупцеві надаються всі можливості мультимедія. Зокрема, це стосується показу товару в тривимірному зображенні, використання спеціально підготовлених відеороликів, звуковий супровід, анімація.

Друга сфера – безпосереднє здійснення акту покупки то­вару. При чому достатньо швидке і більш менш безпечне. Ви­конання замовлення на покупку товарів повинне супроводжуватися повідомленням по електронній пошті.

Третя сфера – післяпродажна підтримка. Вона надається клі­єнту, як на етапі оформлення покупки товару (вироби), так і при подальшому його вдосконаленні. При цьому клієнтові надається можливість спілкування з компанією-продавцем по електронній пошті і на Web-сайті, а у разі виникнення у нього проблем – швидка реакція на його претензії.

Четверта сфера – прививання клієнтам прихильності окремо визначеному магазину, його марці. Об’єм продажів в електронних магазинах багато в чому визначається кількістю постійних клієнтів. При цьому витрати, пов’язані із збереженням| одного прихильного клієнта даному електронному магазину, коливаються від $30 до $200 і більш.

П’ята сфера – реклама як метод залучення і утримання уваги до комерційного електронного магазина. До реклами в мережі Інтернет пред’являються підвищені вимоги. Суть їх полягає в забезпеченні доступності, динамічності, інтерактивності і привабливості|. Для створення реклами, що задовольняє переліченим вимогам, розроблені такі засоби, як Java-анімація, DHTML, VRML і ін.

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Класифікація основних видів електронної комерції | Відмінності електронної комерції від традиційної форми торгівлі
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 343; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.