КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Прості типи
Простими власними типами в C++ є bool, double, int і char. Ці типи мають набір значень і представлення, прив'язані до низькорівневої архітектури машини, на якій працює компілятор. У старих системах C++ немає власного булевого типу. У них використовується нуль для позначення false і ненульові значення — для true. Прості типи C++ можуть модифікуватися ключовими словами short, long, signed і unsigned для отримання додаткових простих типів. У наступній таблиці приведені ці типи в послідовності від коротких до довших. Тут довжина означає кількість байт, що відводяться для зберігання типу.
Цей список починається з найкоротшого типу bool і закінчується щонайдовшим long double. Існує вимога, згідно з якою кожен довший тип повинен займати при зберіганні не менше місця, чим попередній тип. На більшості машин bool і char зберігаються в одному байті. На багатьох персональних комп'ютерах int займає два байти, тоді як long, float і double вимагають чотири байти для зберігання. У C++ існує оператор sizeof. Він використовується для визначення кількості байт, необхідного для зберігання конкретного об'єкту або типу. //Перевіримо! cout << sizeof(int)<< "<=" << sizeof(long) << endl; Діапазон цілих значень для цієї системи визначений в стандартному заголовному файлі limits.h. Ось деякі приклади:
Діапазон значень з плаваючою точкою для цієї системи визначений в стандартному заголовному файлі float.h. Ось деякі приклади:
У нових системах файл limits містить шаблон numeric_limits, який дозволяє, наприклад, наступний запис: numeric_limits<type>::max() //максимальне значення для <типу>
Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 422; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |