Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Ініціалізація

Оголошення змінної зв'язує ім'я змінної з типом. Воно не обов'язково тягне виділення пам'яті для зберігання змінної. Наприклад:

//Обчислення.площі круга

extern const double PI; //оголошено, але не визначено

int main()

{

double radius = 5.5; //оголошено, визначено,

//инициализовано

double area; //оголошене, визначене,

//не инициализовано

cout << "Площа круга: "

<< (PI * radius * radius);

}

Змінні radius і area оголошуються і опреділяється всередині функції main().

Зазвичай пам'ять для їх зберігання виділяється із системного стеку. Оголошення змінної є і визначенням, якщо забезпечується виділення пам'яті під змінну. Неформально кажучи, ми розглядаємо визначення як створення об'єкту.

Визначення може иниціалізувати змінну. Синтаксично ініціалізація є ім'ям ідентифікатора з наступним ініціалізатором. Для простих змінних це зазвичай виглядає так:

тип ідентифікатор = вираження

Ось деякі приклади:

{

int i = 5; //i инициализуется значенням 5

char cl, c2 = ' В'; //c1 не инициализована

double x = 0.777, y = x+1;

cout << x << '\t ' << у; //висновок 0.777 5.111

cout << c 2; //вивід ' В '

cout << c 1; //залежить від системи

}

Ініціалізувати можна за допомогою довільного вираження за умови, що усі змінні і функції, використовувані у вираженні, визначені. У попередньому прикладі у ініціалізуется на основі тільки що визначеного х. Від неініціалізованої змінної c1 не можна отримати яке-небудь конкретне значення. Неприпустимо використовувати в обчисленнях неініціализовану змінну до того, як їй присвоєно відповідне значення.

Хороше правило: якщо можливо, краще відразу ініціалізнвати змінну, а не визначати її спочатку як неініціалізованну, а потім привласнювати значення. Своєчасна ініціалізація робить код більше читабельним, менш схильним помилкам і ефективнішим.

Зверніть увагу, що оголошення самі є інструкціями і можуть зустрічатися у будь-якому місці блоку. У приведеному фрагменті ми могли б помістити оголошення char після першої інструкції cout без всяких наслідків для виводу:

cout << х << '\t' << у; //висновок 0.777 5.777

char c1, с2 = ' В '; //інструкція оголошення

cout << с2; //виведення 'В'

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Прості типи | Традиційні перетворення
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 407; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.