Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Питання. У 1791 р. у межах французького авторського товариства SACD у Парижі було засноване Генеральне агентство,яке мало свої представництва в основних провінційних

У 1791 р. у межах французького авторського товариства SACD у Парижі було засноване Генеральне агентство, яке мало свої представництва в основних провінційних центрах. Автори інформували товариство і через нього театри про основні умови (включаючи, зокрема, розмір гонорару), на основі яких вони були б готові вести переговори про надання дозволу на використання їх драматичних (або музично-драматичних) творів. На основі цих загальних умов укладались окремі договори, а Генеральне агентство SACD збирало і після вирахування витрат розподіляло винагороду серед авторів. Хоча з часом у цій діяльності з'явилися нові елементи, система колективного управління SACD залишалася практично тією самою.

Ця система складається з таких трьох елементів: загальні договори, окремі договори, а також збір і розподіл винагороди на основі окремих договорів.

Як правило, між товариством і організаціями, які представляють театри, укладаються договори загального характеру. Такі загальні договори включають деякі мінімальні умови, зокрема базову ставку авторської винагороди, яка, наприклад, у Парижі становить 12 % загальної суми доходу. В конкретних договорах не можуть міститися умови, які погіршують становище автора, одночасно до них можуть бути включені кращі для авторів положення.

Конкретні договори, які укладаються з кожним театром і на кожний твір, зазвичай базуються на мінімальних умовах загального договору (з можливістю включення до договору кращих для автора умов). SACD повинен запитувати згоду автора на укладення кожного конкретного договору. В даному разі товариство діє тільки як представник автора.

Простіша система існує у сфері діяльності любительських театрів. Авторам пропонується передати товариству (з певними обмеженнями і на певних умовах) право дозволяти публічне виконання на умовах загального договору, укладеного з Федерацією любительських театрів. Автори вибирають переважно саме цю спрощену схему.

Представники SACD регулярно здійснюють відслідковування виконання на території своєї діяльності і збирають авторську винагороду. Винагорода розподіляється тим авторам, які є володільцями прав на твори, за публічне виконання яких виплачується авторська винагорода.

Товариство вираховує із зібраної авторської винагороди встановлені відрахування на адміністративні витрати (від 8 до 9,5 % залежно від географічної зони) і збори на соціальне страхування. Залежно від фінансових результатів звітного періоду частина утриманих коштів може бути повернена авторам, оскільки SACD дотримується принципу, відповідно до якого утримуватися можуть лише фактичні адміністративні витрати.

SACD також управляє правами на використання творів на радіо і телебаченні, а також на використання аудіовізуальних творів. У цій сфері діє повне колективне управління. SACD укладає договори з радіо і телекомпаніями, збирає винагороду і розподіляє її конкретним правоволодільцям.

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Питання. Поняття «механічні права» у більшості випадків означає право автора дозволяти відтворення його твору у формі запису (звукозапису або аудіовізуального запису) | Питання. Відповідно до ст. 14ter Бернської конвенції про охорону літературних і художніх творівщодо оригіналів творів мистецтва і оригіналів рукописів письменників і
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 209; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.014 сек.