КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Промоція подій
Подія – велика програмна акція, що виходить за межі звичайного регулярного програмування [7]. Прикладом вдалої промо-акції була промо-кампанія нового сезону 2006 р. на телеканалі "ІСТV". Програмування промо-кампанії почалося за три місяці до ефіру. Були визначені пріоритетні телепродукти нового сезону – серіал "Загублені", російський аналог світового бренду ток-шоу "Красуні та розумники" та власний продукт – український варіант світового бренда "Фабрика краси. Made in Ukraine". Були прийняті рішення з ключових питань графічного оформлення телеканалу. Дизайнерський відділ виготовив нові ідентичні пек-шоти до програмних продуктів, "чіпляючих" роликів. Ключова графіка використовувалася скрізь і всюди однотипно: у промо-роликах, у пресі, у рекламних матеріалах та в інтернеті. Завдяки цьому вона посилила прозоре повідомлення та підвищила інформованість. Окрім графіки, телеканалом були виготовлені так звані "чіпляючі" промо-анонси. "Зачіпка" не пояснювала, про що, врешті, серіал чи програма, а була лише маленьким натяком на те, що наближається щось неординарне. Після "чіпляючих" роликів з'являлися різноманітні змістовні анонси. Вони відрізнялися від звичайних телевізійних промо: були більшими за часом і менш конкретизовані (формат, що використовується у кіноіндустрії, – трейлер). Кожен із них був націлений на свою демографічну категорію і виконував певне маркетингове завдання. Так, анонси нового ток-шоу "Красуні та розумники" були призначені переважно для молодіжної жіночої аудиторії. Кожен із них відображав своє уявлення про майбутню подію і розміщувався у блоках програм, які привертали увагу відповідного сектору аудиторії. Анонси серіалу "Загублені" були націлені на молодіжну чоловічу аудиторію. Окрім "чіпляючих" роликів, було виготовлено достатньо промо-роликів та трейлерів, які відображали різні аспекти серіалу. Вони розміщувалися в праймовий час та у блоках, що привертають увагу відповідний сегмент аудиторії. Промо-анонси українського аналогу "Фабрики краси" виготовлялися протягом трьох місяців і розміщувалися у блоках прайм-тайму переважно для жіночої та старшої вікової аудиторії. Таким чином, кожна категорія глядачів отримувала відповідне повідомлення у відповідний час. Промо-кампанія продовжувалася протягом трьох місяців із поступовим збільшенням частоти показу. За два–три тижні до ефіру показ анонсів збільшився ще в кілька разів, відповідно й увага глядацької аудиторії зросла вдвічі. Успіх промоції цих продуктів залежав від паралельної промоції промо-роликів у газетах, журналах та на радіо. Саме тому ця промоція і стала подією.
Дата добавления: 2014-01-04; Просмотров: 450; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |