Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Рекламні блоки й анонсування




Прямі трансляції спортивних подій

 

Щоб забезпечити тривалий перегляд спортивних подій (наприклад, трансляції перегонів), Перший автомобільний вдається до створення додаткових проектів.

 

Коли канал показував перегони DTM у неділю, то спершу, за годину до початку, подавав прев'ю проекту. Потім в ефір виходила студія з коментатором, експертами, які ставили прогнози, і далі йшли самі перегони. Після перегонів знову робили включення зі студії, де розбирали спортивні моменти. Таким чином канал отримав три години заповненого ефіру, попри те, що самі перегони тривали одну годину. За словами Ірини Твердовської, цифри залишаються високими і після завершення перегонів, і до них.

 

Схожим чином канал обіграв перегони WRC: зробив цілий спортивний вікенд, де поєднував трансляцію змагань та прямоефірне обговорення.

 

Важливим елементом є режисерування онлайн-трансляції, додав програмний директор каналу «Хокей» Юрій Мошун. Адже хокейні матчі можуть тривати як дві, так і три години, і програмна служба має швидко зорієнтуватись і вмістити довший хронометраж матчу.

 

«Хокей», за словами Мошуна, у розміщенні матчів використовує безшовне програмування, коли між двома різними трансляціями немає перерви на рекламу. Це спонукає глядача захопитися новим продуктом.

 

 

 

Мистецтво розміщення рекламних блоків - одне з головних на нішевому каналі. «Аудиторію потрібно ловити за допомогою рекламних блоків. Це теж важлива складова. На каналі К1 цей процес займає 30% часу аналітичного відділу. Адже на К1 нині стовідсоткова заповнюваність рекламних блоків», - зазначив Максим Кривицький.

 

Ідеться не лише про планування самих рекламних блоків - порядок розміщення роликів, місце в сітці тощо - а й про перехоплення глядачів, які не схотіли дивитися рекламу на інших каналах. Мовник, який протистоїть великим конкурентам, має не злякати і не випусти глядача, який, може, випадково на нього натрапив.

 

Анонсування та промотування програм також важливе для нішевих гравців. На Першому автомобільному перед запуском прем'єри випускають тизер проекту, потім іде промо, яке перетікає у щоденне анонсування. Також, за словами Ірини Твердовської, використовуються так звані рекламні й титр-заставки вхід/вихід, коли на початку або в кінці реклами на екрані з'являється анонс «Сьогодні...», «Зараз...» або «Далі...»: «Тобто в нас виникає ефект присутності ключових проектів постійно на телеканалі».

 

 

Фото - www.uaimg.com

 

Вивчити терміни

Адресний кадр — відеокадр, що визначає географічні координати місця зйомок, назву населеного пункту, закладу та ін.
Атрибуція — встановлення першоджерела інформації, авторства.
Аудіметр — прилад, вперше використаний в США для вимірювання радіоаудиторії (1940 рр.). Пізніше модифікації цього приладу, призначені для вимірювання телеглядацьких уподобань, стали називати
«ТВ-метр», «піплметр».
Аудиторія — певна множина потенційних споживачів медіапродукту; загальна кількість глядачів, які мають можливість дивитися телепрограми.
Білий шум — пропагандистcький прийом подання такої кількості «новин», що стає неможливим визначити пріоритети.
Блок (або контейнер) — набір рубрик у сітці мовлення, побудованих за принципом повторення для різної аудиторії телеглядачів залежно від часу подачі в ефір.
Брифінг — зустріч офіційних осіб із представниками ЗМІ, на якій стисло викладається позиція з певного питання, проблеми, події, або журналісти інформуються про перебіг офіційних заходів.
Верифікація — перевірка інформації на достовірність, правдивість джерел.
Верстка — процес підготовки програми до ефіру, створення завершеного сценарію, в якому всі журналістські матеріали вибудовуються в певну логічну послідовність з урахуванням факторів актуальності, суспільної значущості, тривалості тощо.

Відеозапис — фіксування на магнітній стрічці або інших матеріальних носіях візуальної та звукової інформації з метою її збереження, монтажу, відтворення.
Відеоканал — частина телепрограми, що являє собою набір різносюжетних, різножанрових передач, об’єднаних однією адресою (музичний, дитячий, ТРК «1+1») або одним напрямком мовлення (літературно-
художній канал «Культура»).
Глобалізація телемовлення — одна з тенденцій розвитку сучасного ТБ, що передбачає взаємодію та кооперацію зусиль телекомпаній різних країн.

Головний редактор — голова редакційно-художньої ради редакції, студії, який дає дозвіл на вихід кожної телепрограми, є організатором творчого процесу.
Головний режисер на ТБ — художній керівник телепрограм однієї студії, редакції, компанії, організатор творчого процесу тимчасових знімальних бригад.
Головний режисер телеканалу — посадова особа, відповідальна за структуру, дизайн, естетику програм, культуру випуску, художнє оформлення проміжків між передачами, імідж та образ у кадрі дикторів (модераторів, шоуменів).
Громадське телерадіомовлення — система позабюджетного неприбуткового загальнонаціонального, регіонального або місцевого телерадіомовлення, яке створюється засновниками – юридичними та/або
фізичними особами.
Діалог на телеекрані — розмова, бесіда, мовне спілкування, у якому думка автора розгорнута у вигляді співбесіди чи суперечки між двома особами.
Державний комітет телебачення і радіомовлення України — центральний орган виконавчої влади, що контролює діяльність державних телерадіоорганізацій, здійснює міжгалузеву координацію та функціональне регулювання з питань діяльності інформаційної та видавничої сфер, управління в інформаційній та видавничій сферах тощо.
Джинса (профсленг) — замовний матеріал (як правило, в теленовинах) з прямою або непрямою (прихованою) рекламою будь-чого (товару, явища, людини тощо). Див. також «прихована реклама».
Драматургія телевізійного твору — побудова фільму, передачі, програми, що відповідає 4-частинному розподілу дії незалежно від характеру твору та його хронометражу.
Ефірний час — інтервал часу протягом доби, у межах якого організація теле- і (чи) радіомовлення, відповідно до умов ліцензії на мовлення, має можливість поширювати аудіо- чи аудіовізуальні передачі для загального перегляду, включаючи час поширення рекламної інформації.
Жанр телепередачі — поняття, що узагальнює риси, властиві творам, побудованим на основі однакових закономірностей. Відрізняється за родом, методом створення образу, предметом зображення, характером зображення, технологією створення.
Журналіст — творчий працівник, який професійно збирає, одержує, створює і готує повідомлення й матеріали для редакції зареєстрованого ЗМІ та діє на підставі трудових чи інших договірних відносин з його редакцією або займається такою діяльністю за її уповноваженням.
Закадровий текст — текст, начитаний кореспондентом за кадром, що виступає в журналістському творі коментарем і доповненням до зображення.
Запис — фіксація звуків і зображень за допомогою технічних засобів у будь-якій матеріальній формі, що дозволяє здійснювати їхнє кількаразове сприйняття, відтворення чи трансляцію повідомлення.
Засоби масової інформації (ЗМІ) — преса, радіо, телебачення, призначені для публічного розповсюдження інформації.
Інтерв’ю — відеоматеріал, який відображає питання кореспондента й відповіді учасника подій або компетентної особи на актуальну тему. Може стати частиною журналістського твору (як фрагмент і результат бесіди) або вийти в ефір самостійним матеріалом (як процес бесіди).
Інтерв’юер — той, хто бере інтерв’ю з метою оприлюднення його в ефірі.
Інтершум — природний шум знімального майданчика, що як виражальний засіб є підтвердженням природності того, що відбувається.
Інформаційний привід — подія (явище або актуалізована проблема), що привертає увагу журналістів як суспільно важлива або незвичайна та спонукає до її висвітлення й лягає в основу журналістського матеріалу.
Кадр — зображення частини простору, обмежене рамкою екрану. Передбачає тяглість у часі. Кадром також називають частину телевізійного твору, зняту в певний відрізок часу безперервної роботи камери.
Канал мовлення — визначені ліцензією на мовлення радіочастоти, канали кабельних, \ дротових та інших мереж, які використовуються мовником для поширення теле- й радіопрограм більш ніж на половину областей України.

Ліцензія — письмовий дозвіл Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення, що дає право на створення й використання каналу мовлення та часу мовлення.
Мас-медіа — друковані та електронні засоби масової інформації.
Масова інформація — інформація, призначена для необмеженого кола осіб.
Друковані, аудіо-, аудіовізуальні й інші повідомлення, що містять інформацію про осіб, предмети, факти, події, явища і процеси, а також думки про них.
Монтаж — особлива система змістових, звукових, зображальних і ритмічних співвідношень між окремими кадрами, їх формальне та значеннєве сполучення й зіставлення. Розташування кадрів за допомогою технічних засобів у певному порядку, зумовленому творчим задумом та змістом телевізійного твору.
Національна рада України з питань телебачення та радіомовлення — постійно діючий колегіальний орган, що ліцензує всі види телерадіомовлення – ефірне, кабельне, дротове, супутникове.
Нейтральні кадри — відеокадри місця, місцевості, де відбувається подія, про яку повідомляє відеосюжет.
Новина — оперативна інформація: а) «жорстка» новина – стислий виклад суті події за принципом перевернутої піраміди – від головного до другорядного; б) «м’яка» новина – виклад суті події з елементами інтриги.
Ньюсрум (редакційне приміщення) — приміщення в новинарній редакції, де працюють репортери.
Ньюсмейкер — буквально: людина, яка створює новини. Особа, яка становить інтерес для ЗМІ як потенційне джерело нової інформації, діяльність якої є чинником інформаційних приводів.

Передача — самостійний і завершений у творчому й тематичному відношенні доробок, частина окремого випуску телепрограми, що може бути використана незалежно від інших її частин.
Пересувна телевізійна станція (ПТС) — комплекс встановленого на авто обладнання для виробництва та ретрансляції телевізійної продукції.
Підводка — представлення майбутнього сюжету ведучим програми.
План — масштаб зображення, характеристика кадру.
Полілог на телеекрані — розмова, бесіда, мовне спілкування, співбесіда чи суперечка між декількома учасниками/дійовими особами.
Прайм-тайм — час найбільшого охоплення аудиторії телеканалом або радіостанцією.
Прес-реліз — спеціально підготовлені для ЗМІ бюлетені з інформаційним текстом про історію, структуру, специфіку діяльності або внутрішні події фірми, організації, установи, відомства, органу державної влади тощо.
Прихована реклама — реклама, яка видається за журналістський матеріал, подається всередині програми новин, не маркуючись як комерційна.
Програмування мовлення — тематичне й жанрове планування телепередач і фільмів на рік, квартал (перспективне планування) або на місяць, тиждень, день (поточне планування).
Програма передач — зміст/план передач мовлення, структурований за назвами теле- чи радіомовників та часом виходу в ефір.
Продюсер — виробник, організатор передачі, довірена особа телекомпанії, студії, редакції, яка здійснює художній та організаційно-фінансовий контроль за створенням телевізійного продукту на ТБ, відповідає за дотримання умов договорів з компанією, студією, редакцією.

Регіоналізація телемовлення — одна з тенденцій розвитку сучасного телебачення.
Рейтинг телепередачі — розмір аудиторії, що виражається в абсолютних цифрах або відсотках від загальної телеаудиторії місцевості.
Рирпроекція — рухоме або статичне зображення з об’єктиву, що розміщується на задньому плані та проекціюється на зворотній бік екрану, перед яким відбувається основна дія передачі.
Репераунд — використання інтершуму як самостійного виражального засобу.
Рубрика — низка передач або фільмів, які розвивають певний тематичний напрямок мовлення.
Свобода слова — можливість безперешкодно висловлювати привселюдно, у тому числі через ЗМК, будь-яку суспільно значущу для широкого кола громадян інформацію.
Симультанність — одночасність спостереження та показу, трансляції передачі, що надає особливої достовірності.
Синхрон — фрагмент прямої мови, узятий з інтерв’ю. Назва виходить з того, що в телеінтерв’ю звук та відеоряд мають бути синхронними відносно один одного.
Синхронізація — процес суміщення зображення та звуку при підготовці телепередачі.
Сітка (структура) мовлення — набір, поєднання рубрик, циклів, серій і разових передач, розташованих у тижневому відрізку часу в певній постійній послідовності, що забезпечує розмаїтість тем, жанрів, розділів і враховує інтереси різних категорій глядачів.
Склеювання — з’єднання двох кадрів відеоматеріалу.
Стендап — виступ журналіста в кадрі як складова журналістського твору або під час прямого включення з місця події.
Телепередача — сукупність повідомлень та інших матеріалів, підготовлена й призначена для мовлення, що є окремою, організаційно й тематично закінченою частиною телепрограми.
Телепрограма — сукупність телепередач, що має постійну назву, виходить в ефір не рідше одного разу на рік і зареєстрована відповідно до законодавства України.

Телерадіоорганізація — юридична особа, зареєстрована у встановленому чинним законодавством порядку, яка має право виробляти та поширювати телерадіопередачі та програми.
Телерадіоцентр — підприємство, що забезпечує технічну експлуатацію обладнання, призначеного для виробництва телерадіопередач та програм.
Ток-шоу — жанр телепередач, в основу якого покладено динамічний діалог у прямому ефірі з великою кількістю учасників, у тому числі з телеглядачами.
Трансляція — передача в ефір, кабелем або через супутник, випусків телепрограм, здійснювана в закодованій чи незакодованій формі й доступна для безпосереднього прийому аудиторією.
Фонограма — будь-який виключно звуковий запис.
Формат — а) різні стандарти теле- і радіомовлення;
б) структурні, стилістичні, жанрові відмінності програм окремого циклу в межах одного телеканалу або відмінності між телеканалами.
Формат «Хромакей» — спеціальний пристрій, призначений для запису передачі на тлі іншого відеозапису (див. рирпроекція).
Цензура масової інформації — вимога з боку посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування попередньо погоджувати матеріали для оприлюднення у ЗМІ.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-04; Просмотров: 564; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.