КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Знаходження факторіала натурального числа
Тип. Значення Ім'я Величина. Властивості величин. Інформація, оброблювана комп'ютерною програмою, називається даними. Величина – це окрема одиниця даних. Команди в комп'ютерній програмі визначають дії, виконувані над величинами. Стосовно програми дані діляться на вихідні, результати (остаточні дані) і проміжні дані, які виходять у процесі обчислень. Наприклад, при рішенні квадратного рівняння ax2+bx+c=0, вихідними даними є коефіцієнти a, b, c, результатами – корінь рівняння х1, х2, проміжними даними – дискримінант рівняння D=b2-4ac.
Найважливіше поняття, що повинні засвоїти учні, є наступне: усяка величина займає своє певне місце в пам'яті комп'ютера. Засвоєнню цього поняття ефективно сприяє вивчення теми «Пристрій комп'ютера», а саме, пам'ять комп'ютера – актуалізація. У свідомості учнів повинен закріпитися образ комірки пам'яті, що зберігає величину. У величини є 3 основні властивості: На рівні машинних команд усяка величина ідентифікується адресою комірки пам'яті, у якій вона зберігається, а її значення - двійковий код у цій комірці. Це потрібно повідомляти учнів тільки в 11 класі, коли вони вивчають програмування й добре знають матеріал по темі «Як працює комп'ютер». В алгоритмах і мовах програмування величини діляться на константи й змінні. Константа – незмінна величина, в алгоритмах вона представляється власним значенням, наприклад 23, 5.7, ‘н'. Змінні величини можуть змінювати свої значення в ході виконання програми й представляються символічними іменами – ідентифікаторами. Приклади. Однак і константи й змінні займають комірку пам'яті, а значення цих величин визначається двійковим кодом у цій комірці. Лінійна нерівність а*x>b
Знаходження більшого із трьох (підпрограма - більше із двох)
Дата добавления: 2014-01-05; Просмотров: 427; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |