Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Типові тестові завдання

 

1. Світлота – це:

а) психологічне сприйняття яскравості випромінювання, відбивання або поглинання світла речовиною, матеріальним середовищем або поверхнею предмета;

б) якісна суб'єктивна характеристика кольору, що сприймається через відчуття;

в) друга якісна суб'єктивна характеристика кольору, що визначається інтенсивністю відчуття колірного тону.

2. Про що йде мова: «1. У мовах народів різних географічних зон багатство назв окремих кольорів різне. Мова відбиває побут народу та його середовища. Мова пов'язана з виживанням і поширенням знань. 2. Знаючи назву, швидше бачиш відтінок або колір»

а) предметний колір;

б) кольорові назви предметів;

в) географія та мовні язикові форми кольору.

3. Про який філософський аспект кольору йде мова: «На відстані більше довжини людської руки – це єдиний спосіб сприйняття світу. На відстані менше людської руки, що дає можливість дотику, сприйняття світу здійснюється через дотик»

а) через колір ми сприймаємо форми і простір;

б) у природі немає нескінченного кольору;

в) колір – це ілюзія, створена і сприймана оком і мозком конкретної людини.

4. Про що йде мова: «Два зразки можуть бути однаковими за кольором при різних спектральних коефіцієнтах відбивання та спектральних густинах потужності. Тобто, колір не пов'язаний однозначно зі спектральним складом»

а) одночасний колірний контраст;

б) явище послідовного образа;

в)явище послідовного колірного контрасту.

5. До фокусуючих елементів зорового апарату людини належать:

а) роговиця, зіниця, хрусталик, склоподібне тіло;

б) палички, колбочки;

в) пігменти.

6. Адаптація це:

а) частота, що забезпечує безперервне зорове сприйняття переривчастих сигналів;

б) властивість зорової системи зберігати стан спокою або роботи протягом деякого часу після початку або припинення світлового сигналу;

в) процес пристосування ока до зміни умов освітлення.

7. Хто створив перший колориметр:

а) Томас Юнг;

б) Кеніг і Дітерічі;

в) Масквел.

8. Суб'єктивна яскравість – це:

а) показник, що стимул сприймається або червоним, або жовтогарячим, або жовтим, або зеленим, або синім, або пурпурним (або як «суміш» сусідніх пар з даного переліку) кольором;

б) атрибут зорового відчуття, відповідно до якого область перегляду сприймається як випускає більшу або меншу кількість світла;

в) повнота кольору деякої області, оціненої відносно суб'єктивної яскравості однаково освітленого білого (високо прозорого) об'єкта.

9. Про який ефект (явище) сприйняття кольору при різних рівнях яскравості йде мова: «При зміні яскравості можуть змінюватися співвідношення світлот різних кольорів»

а) явище Бецольда–Брюкке;

б) явища Бецольда;

в) ефект Пуркіне.

10. Людина, у якої працюють усі три приймачі колірного зору – це:

а) дихромат;

б) трихромат;

в) монохромат.

11. Відтворення кольору в результаті оптичного змішання випромінювань базових кольорів – це:

а) автотипний;

б) субтрактивний;

в) адитивний.

12. Про який тип синтезу кольорів йде мова: «Він заснований на уявленнях теорії колірного зору. Для синтезу необхідно три випромінювання, одне з яких найбільшою мірою дратує синєчутливі рецептори, інше – зеленочутливі та третє – червоночутливі»

а) автотипний;

б) субтрактивний;

в) адитивний.

13. Колірне рівняння – це:

а) визначається співвідношенням кількостей трьох основних кольорів, у яких вони відтворюють даний колір;

б) рівняння, що вказує на рівність кольору з кольором оптичної суміші інших кольорів, узятих у визначеній пропорції;

в) відносні величини координат.

14. Про який закон Грасмана йде мова: «При безперервній зміні випромінювання колір змінюється також безперервно»

а) тривімірності;

б) непреривності;

в) адитивності.

15. Про яку схему вимірювання спектрів йде мова: «Перед приймачем поміщають шар речовини, поглинання якого вимірюється »

а) відбивання;

б) поглинання;

в) випромінювання.

16. Монохроматори – це:

а) прилади, що дозволяють вимірювати потужності виділених ділянок;

б) прилади для реєстрації спектру;

в) прилади для отримання спектру та виділення вузьких спектральних ділянок.

17. Диспергуючі системи бувать:

а) візуальними і об'єктивними;

б) призматичні, дифракційні і інтерференційні прилади;

в) спектральні (дисперсійні), відбивні, поляризаційні.

18. Про яке стандартне випромінювання йде мова: «Випромінювання повного випромінювача при абсолютній температурі 2856 К»

а) стандартне випромінювання D65;

б) стандартні випромінюванні В и С;

в) стандартне випромінювання А.

19. Оптична схема, якого приладу наведено: «Освітлювач 1 (лампа Л, конденсор К) створює рівномірну освітленість у площині щілини Щ1 яка є вторинним джерелом світла з однаковою на всій площі яскравістю. Передній коліматор 2 необхідний для створення паралельного пучка променів. Щілина Щ1 знаходиться у фокусі об'єктиву О1 коліматора і тому проектується на диспергуючий пристрій 3 паралельним пучком. Внаслідок цього монохроматичні промені однакових кольорів, що виходять з диспергуючого пристрою, є також паралельними…»

а) спектрографу;

б) монохроматору;

в) спектрофотометру.

20. Про яке стандартне джерело світла МКО йде мова: «Відтворюються стандартним джерелом А у комбінації з фільтрами, що складаються з двох шарів розчинів В1, В2 і С1, С2 відповідно товщиною 1 см кожний, що заповнюють дві половини плоско паралельної кювети з безбарвного оптичного скла»

а) стандартне джерело D65;

б) стандартні джерело В и С;

в) стандартне джерело А.

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Стандартні джерела випромінювання | Кольоровідтворення в поліграфічному процесі
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-05; Просмотров: 397; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.02 сек.