КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Робота з текстом
Текст в Corel DROW буває двох видів. 1-й – звичайний – простий текст, використовується при версткі великих публікацій без використання в них будь-яких ефектів. 2-й – фігурний текст – Artistic Text, текст ефектів, використовується при версткі малих рекламних форм (об’яв, назв), в Big Board.
Звичайний текст. 1. може мати колонки 2. допускає буквицю 3. дозволяє створювати списки (нумерований та маркований) 4. дозволяє в блок тексту вставляти зображення та його обтекание 5. звичайний текст в блоці як одне ціле можна повертати, скошувати. Фігурний текст. 1. можна розбивати на окремі символи. 2. не може содержать більш 2-х рядків. 3. можна замальовувати окремо контур і внутрішню частину. 4. можна викривляти по оболонкам 5. створювати тінь 6. створювати видимість об’ємного (3D) тексту 7. зробити багатокольоровий текст (більш 3-х кольорів) 8. створювати ефекти перспективи 9. редагувати строчку або окремий символ як криву 10. створювати ефект лінзи.
Створення звичайного тексту. 1. Щелчок в панелі інструментів на 2. Утримуючи ЛКМ, розтягуємо пунктирну текстову рамку до бажаних розмірів 3. Курсор автоматично спозиціонується в початок рамки – можна набирати текст. ! Вся робота над текстом в рамці відбувається в режимі .
Фігурний текст. Алгоритм створення.
I. Просте редагування форми. Набраний текст виділяють в режимі , його можна переміщати, розтягувати. II. Додаткове редагування тексту. Подвійний щелчок ЛКМ - з’являються маркери повороту та скоса.. III. Закрашування. Відбувається по аналогії з звичайним об’єктом на панелі кольорів (ЛКМ- заливка, ПКМ-контур) IV. Розбиття строчки фігурного тексту посимвольно. 1. Текст виокремлено в режимі . (стрілки) 2. Виконується команда Меню Arange – Break Artistic Text. Якщо фігурний текст представляє строчку з кількох слів то при виконанні цієї команди відбувається розбиття по словам, при повторному виконанні по буквам. Кожний символ можна редагувати (закрашувати, переміщати, повертати) як окремий об’єкт. V. Перетворення фігурного тексту в криві.
Після такого перетворення символи тексту редагуються інструментом Shape як звичайні криві. VI. Спеціальні ефекти. Викривлення по оболрчці. 1.Фігурний текст перетворений в криву. 2.Виокремлено в режимі стрілки. 3.Команда Меню Window – Dockers –Envelope Появиться плаваюче вікно в якому будуть відображаться всі типи викривлення. Після того як оболочка вибрана – щелчок на кнопці Apply. Чим складніше вибрана оболочка тим сильніш викривлення тексту. ! Після того, як застосували оболочку можна редагувати форму перетягуючи за маркери оболочки (по аналогії з редагуванням кривих).
Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 263; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |