Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Кремля. 1844




Образи Тропініна несуть печатку добродушності та ідилічної простоти. В цьому відбився художник-реаліст, що відобразив у своїй творчості зрослу самосвідомість і, разом з тим, патріархальну простодушність російського селянина.

Жінка у вікні (Казначейша). 1841. Старий, що обстругує милицю. 1830-ті.

Венеціанов Олексій Гаврилович (1780-1847)

В діяльності і в творчості Олексія Гавриловича Венеціанова (1780-1847) відбилось настійне намагання створити народне реалістичне мистецтво Росії.

На очах Венеціанова відбулось вигнання кріпосних людей з Академії мистецтв у Петербурзі (1817 р.). Ця несправедливість, вочевидь, глибоко схвилювала художника-патріота.

Венеціанов на свій страх і ризик вирішив створити школу для талановитих юнаків – вихідців з народу. При цьому він висунув власну творчу і педагогічну програму.

Художник говорив, що живописець повинен дивитись на природу незалежно і свіжо: “Справа полягає в тому, щоб нічого не зображувати інакше, як тільки в натурі, і підкорятись їй одній, без будь-якого домішку якого б там не було художника, тобто не писати картини а ля Рубенс, а ля Рембрандт, але просто, так би мовити, а ля натура”.

В картинах Венеціанова “Гумно», “Чистка буряка ”, “Ранок поміщика ”, “Захарка”, “Хлопець з мітлою ”, “На пашні. Весна, “Дівчина з телям», “Пастушок, що спить ” знайшло своє відображення життя патріархального російського села. Душевне благородство, моральна чистота, доброта, працелюбність простого народу виражені у Вененціанова з справжньою художньою правдивістю.

В картинах Венеціанова немає драматичної дії, зіткнень і конфліктів. Тут панують тиша і спокій.

Гумно. 1821. Санкт-Петербург, Російський музей.

Пастушок, що спить. 1823-26. Санкт-Петербург, Російський музей.

Портрет М.А.Венеціанової. 1810-ті.

На пашні. Весна. Сер. 1820-х. Москва, Третьяковська галерея.

На жнивах. Літо. 1820-ті. ТГ.

Женці. ІІ пол.. 1820-х.

Дівчина у хустці. Олія.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 733; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.