Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Натурщики. 1817




Автопортрет. 1833.

Ясно відчувається романтичний пафос картини «Останній день Помпеї».

Останній день Помпеї. 1830—1833 гг.

Величезне полотно “Останній день Помпеї” (1826-1832) мало надзвичайний успіх в Італії, а потім і в Росії. Брюллов сміливо переступив тут кордони античної і християнської міфології, в сферах якої протягом століть перебував історичний живопис. Художник хотів розкрити в “Останньому дні Помпеї” картину загибелі античного світу і настання нової ери.

Народження нового світу на уламках старого, що розсипається на порох, -- основна ідея, що пронизує картину Брюллова. Йому, як сучаснику соціальних переворотів на Заході, історичний розвиток уявлявся закономірною зміною однієї епохи іншою. Цим новим світовідчуттям Брюллов і пронизав свою картину.

Грандіозний задум “Помпеї” привів художника до зображення широкої народної сцени, героєм якої є не окремі люди, а сам народ. Подія, зображена художником, цілком захоплює всіх, старих і малих. Кожен персонаж є тут учасником історичної драми, яка сприймається ним з надзвичайною силою почуттів.

В картині «Останній день Помпеї» наявне протиставлення відчуття катастрофи, трагічної безвиході і самовідданості, духовної краси людей в момент смертельної небезпеки. В цьому полотні червоною ниткою проходить зв'язок ідеї картини з російською дійсністю початку 19 ст. Як засоби художньої виразності можна відмітити сміливість кольорового рішення, контрасти кольору й світла, світлові рефлекси.

Красою й виразністю відрізняються твори Брюллова італійського періоду, жіночі образи («Вершниця», «Італійський полудень»).

Італійський ранок. 1823. Італійський полудень. 1827.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 341; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.